Vad märkligt, känner igen mig ganska väl. Inte så mycket pirrande och värk så. Men lite lättare värk i muskler vid ansträngning, och rycker i muskler ibland, typ ögonlock, halsmuskler, ben, bröst osv.
Kan du känna lätt tryck/stelhet över bröstkorgen? Ibland lite tung andning?
Tex idag känner jag ett allmänt tryck över bröstkorg, nacke, axlar och huvud. Ibland lite trång i hals, tror det också kan vara muskulärt?
Även lite lätt skakis emellanåt. Lite som när man är bakis i kroppen fast man inte är det om du förstår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Det pirrar slumpmässigt på min hud som fjärilsvingar, det vibrerar inne i muskler, jag har bubblande muskelryckningar men även större skakningar och krampkänsla. Värst är värken i ben och knän och även ibland i vissa leder. Har även tryck i huvudet och skakningar i mitt ansikte, med mera.... Ibland är det en sjukdomskänsla i hela kroppen då jag mår som sämst. Jag har varit hos neurolog och blivit undersökt och några prover togs för markörer för olika allvarliga nervsjukdomar mm. Man bedömde det som att jag inte har någon neuorologisk sjukdom eftersom proverna visade normalt samt att jag har normala funktioner beträffande styrka, reflexer, balans etc.