2025-05-23, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Kan ju inte finnas då allt är hörsägen
Snacka inte skit, din idiot! Han har skickat flera utav hoten via sms som du vet!
Citera
2025-05-23, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enadio
Exakt! Precis det jag menar med att Penispenis borde besöka traumateamet men polletten trillade tydligen inte ner!

På vilket sätt tycker du att du har rätt att uttala dig om vad penis borde söka och inte?
Jag förstår inte varför man alltid vill få någon att framställas som att de skulle ha psykisk ohälsa för de säger vad de tycker?
Kanske borde ni söka den hjälpen ni rekommenderar andra att ta!
Citera
2025-05-23, 14:21
Avstängd
Citat:
Snacka inte skit, din idiot! Han har skickat flera utav hoten via sms som du vet!
Visa på det då
Citera
2025-05-23, 14:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Det spelar väl ingen roll om W kände J sen tidigare? Ger det honom rätt att hota henne och hennes barn?
Du skrev att Hon vet att han kan slänga ur sig saker utan att mena det?
Seriöst?
Är det så du tycker man ska bedöma alla?
Eller är det bara vissa som får frikort att hota och skrämma människor som går imot dem och inte gör som dem säger?
Du kanske känner honom och struntar i vad han säger men andra som inte gör det tar inte sån skit!
Jag säger inte att hon ska ta det men det var en extrem situation för dem alla. WP som ville in i Linus hus W som vägrade öppna grinden, J som var på annan plats. W har vid flera tillfällen vänt sej till J för hjälp i olika situationer. Det finns saker som behövde göras i huset, fy fan vilken sörja det var/är
Citera
2025-05-23, 15:14
Medlem
Citat:
Jag säger inte att hon ska ta det men det var en extrem situation för dem alla. WP som ville in i Linus hus W som vägrade öppna grinden, J som var på annan plats. W har vid flera tillfällen vänt sej till J för hjälp i olika situationer. Det finns saker som behövde göras i huset, fy fan vilken sörja det var/är

Jag förstår att hela situationen var helt åt helvete! Allt dem gick igenom är inget någon borde utsättas för.
Men en vuxen man ska veta bättre än att slänga ur sig hot oavsett hur frustrerad han än är över allt som hänt! Hon var faktiskt Linus sambo och väntade deras barn. Hennes sista tid med Linus från det att han blev hotad av Bergsjön och GT tills hans död är något ingen ung gravid tjej ska behöva gå igenom och Jocke med familj borde backat och låtit henne vara. Hon drog ett baseball trä och sprang mot gärningsmännen bara det borde de faktisk se upp till henne för, att hon in i det sista försökte slåss för Linus och tillbaka får hon en smutskastnings kampanj och hot!
Du förstår nog hur illa det ser ut i folks ögon! Även om alla som blev drabbade förmodligen agerat i frustration och sorg men nej, en man hotar inte en gravid kvinna oavsett. Inte i min värld!
Citera
2025-05-23, 15:44
Medlem
Citat:
Visa på det då
Jag har dom inte, hade jag haft dom så skulle jag ändå inte lagt upp det. MEN, jag har hört honom ringa och skälla och hota henne. Det räcker att polisen har både sms:en och inspelningarna. Du vet, hon fick inte skyddat boende på grund av inget! Det är en åklagare som beslutar det efter underlaget och informationen gåtts igenom! Du vet ju allt detta så varför skall du tjafsa emot? Det blir bara patetiskt!
Citera
2025-05-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
På vilket sätt tycker du att du har rätt att uttala dig om vad penis borde söka och inte?
Jag förstår inte varför man alltid vill få någon att framställas som att de skulle ha psykisk ohälsa för de säger vad de tycker?
Kanske borde ni söka den hjälpen ni rekommenderar andra att ta!
Var ser du mig skriva att någon skall söka hjälp på grund av psykisk ohälsa? Det är din slutsats, inte vad jag skrev!
Citera
2025-05-23, 16:48
Avstängd
Citat:
Jag har dom inte, hade jag haft dom så skulle jag ändå inte lagt upp det. MEN, jag har hört honom ringa och skälla och hota henne. Det räcker att polisen har både sms:en och inspelningarna. Du vet, hon fick inte skyddat boende på grund av inget! Det är en åklagare som beslutar det efter underlaget och informationen gåtts igenom! Du vet ju allt detta så varför skall du tjafsa emot? Det blir bara patetiskt!
Du är patetiskt, så skyddad var hon inte för hon umgicks ju med Linus mamma när barnet var född .
Citera
2025-05-23, 16:51
Medlem
Citat:
Var ser du mig skriva att någon skall söka hjälp på grund av psykisk ohälsa? Det är din slutsats, inte vad jag skrev!

Min slutsats är att man borde satt in ett traumateam på alla anhöriga och de som var linus nära.
Ptsd är en form av psykisk ohälsa
vilket jag trodde du menade och därav mitt svar!
Och ja, jag drar den slutsatsen att de har den diagnosen mer eller mindre. Men den ursäktar inte hur de behandlade W utan de förvärrade nog hennes mående maximalt!
Citera
2025-05-23, 17:10
Medlem
Citat:
Du är patetiskt, så skyddad var hon inte för hon umgicks ju med Linus mamma när barnet var född .

Kan ni vara snälla och sluta diskutera och bråka om vem som har haft det värst!
Som jag ser det så finns det inget annat än massa brotts offer överallt och det löser inget genom att ni ger er på varandra offentligt!
Citera
2025-05-23, 17:30
Medlem
Citat:
Ja, och varför umgicks hon med M? Jo, för dom båda var utsatta för hot utav Joakim och fann varandra i sorgen. M@ria var den som stöttade W i allt och ingen utav dom fick ens besöka graven för Jocke! Linus egna mamma fick inte ens besöka sin egna sons grav!!!! Förstår du vad det är du sitter och försvarar???
Citera
2025-05-23, 17:41
Avstängd
Citat:
Ja, och varför umgicks hon med M? Jo, för dom båda var utsatta för hot utav Joakim och fann varandra i sorgen. M@ria var den som stöttade W i allt och ingen utav dom fick ens besöka graven för Jocke! Linus egna mamma fick inte ens besöka sin egna sons grav!!!! Förstår du vad det är du sitter och försvarar???

Stod det vakter vid kyrkogården
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in