Citat:
Ursprungligen postat av
Penispenis27
Jag säger inte att hon ska ta det men det var en extrem situation för dem alla. WP som ville in i Linus hus W som vägrade öppna grinden, J som var på annan plats. W har vid flera tillfällen vänt sej till J för hjälp i olika situationer. Det finns saker som behövde göras i huset, fy fan vilken sörja det var/är
Jag förstår att hela situationen var helt åt helvete! Allt dem gick igenom är inget någon borde utsättas för.
Men en vuxen man ska veta bättre än att slänga ur sig hot oavsett hur frustrerad han än är över allt som hänt! Hon var faktiskt Linus sambo och väntade deras barn. Hennes sista tid med Linus från det att han blev hotad av Bergsjön och GT tills hans död är något ingen ung gravid tjej ska behöva gå igenom och Jocke med familj borde backat och låtit henne vara. Hon drog ett baseball trä och sprang mot gärningsmännen bara det borde de faktisk se upp till henne för, att hon in i det sista försökte slåss för Linus och tillbaka får hon en smutskastnings kampanj och hot!
Du förstår nog hur illa det ser ut i folks ögon! Även om alla som blev drabbade förmodligen agerat i frustration och sorg men nej, en man hotar inte en gravid kvinna oavsett. Inte i min värld!