2025-05-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Nu är man en idiot enligt mig om man tror att rivaler kan vittna mot varandra anonymt hur dem vill och när det passar dem.
Om man är känd av polis och traskar in och berättar om någon och vill vittna så skickas de ner till underrättelse roteln och förblir deras bitch tills de inte är användbara längre.
Nu får ni börja ha ett Konsekvens
tänk innan ni slänger ut er goja

Joakim är ju känd sedan länge för att lägga diverse tips till snutarna i Lidköping. Ofta ber han andra gå in och sprida lögner om folk han vill ha bort eller är rädd för. Sedan att han aldrig vittnat förrän nu är en annan femma! Han har varit deras hora i många år. Nu lägger snutarna honom istället genom att skriva flera PM som finns i FUP:en om att han svarar jakande på deras frågor samtidigt som han skakar nekade på huvudet och pekar på inspelningsmobilen. Äcklet är en råtta, en golare och om ni tror det är första gången polisen får information från honom så tror ni fel. Alla ni i tråden som kämpar till hans försvar, ge er! Fetisen är rökt!
Hade Linus vetat vad hans syster och pappa gjort mot Wilma under tiden hon var gravid så hade han dödat sin pappa och aldrig mer tittat åt systerns håll. Jävla svin är dom båda två!
Citera
2025-05-23, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enadio
Joakim är ju känd sedan länge för att lägga diverse tips till snutarna i Lidköping. Ofta ber han andra gå in och sprida lögner om folk han vill ha bort eller är rädd för. Sedan att han aldrig vittnat förrän nu är en annan femma! Han har varit deras hora i många år. Nu lägger snutarna honom istället genom att skriva flera PM som finns i FUP:en om att han svarar jakande på deras frågor samtidigt som han skakar nekade på huvudet och pekar på inspelningsmobilen. Äcklet är en råtta, en golare och om ni tror det är första gången polisen får information från honom så tror ni fel. Alla ni i tråden som kämpar till hans försvar, ge er! Fetisen är rökt!
Hade Linus vetat vad hans syster och pappa gjort mot Wilma under tiden hon var gravid så hade han dödat sin pappa och aldrig mer tittat åt systerns håll. Jävla svin är dom båda två!

Håller med i detta.
Citera
2025-05-23, 09:03
Medlem
Nu håller Comanches på att öppna avdelning i Marocko.
Citera
2025-05-23, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Nu håller Comanches på att öppna avdelning i Marocko.

Satudarha som patcha över.
Comanches har 80% muslimer inom klubben räknat med alla länder.
Citera
2025-05-23, 12:24
Medlem
Citat:
Vad jag tror mig veta? Lille vän, någon med mer insyn än jag är svårt att hitta. Tufft läge va?
På vilket sätt skulle Posom kunna hjälpa till när det handlar om en svårt störd människa som Joakim? Upplys mig gärna! Du menar på fullaste allvar att vad Wilma gjorde står i proportion till att som gravid bli hotad till livet, behöva gömma sig så han inte skadar henne och barnet i magen som han hotade med att göra, sprida rykten om att L inte var Linus son, hota hela hennes släkt, hota boutredningsmannen mm. Ska jag fortsätta? Listan är oändlig och man hade ju hoppats att du nu, när han är borta, inte varit lika hjärntvättad, men nej… Du kanske ska vända dig till Posom!

Finns det på skrift så vi kan se?
Citera
2025-05-23, 12:40
Avstängd
Citat:
Vad jag tror mig veta? Lille vän, någon med mer insyn än jag är svårt att hitta. Tufft läge va?
På vilket sätt skulle Posom kunna hjälpa till när det handlar om en svårt störd människa som Joakim? Upplys mig gärna! Du menar på fullaste allvar att vad Wilma gjorde står i proportion till att som gravid bli hotad till livet, behöva gömma sig så han inte skadar henne och barnet i magen som han hotade med att göra, sprida rykten om att L inte var Linus son, hota hela hennes släkt, hota boutredningsmannen mm. Ska jag fortsätta? Listan är oändlig och man hade ju hoppats att du nu, när han är borta, inte varit lika hjärntvättad, men nej… Du kanske ska vända dig till Posom!
Nu menade jag att de alla skulle fått hjälp tidigare innan W barakerade sej i Linus hus och tog alla Linus saker. Linus har ju fler barn än det som W har. Sedan kände ju W j sedan tidigare och visste han han emellanåt vräker ur sej saker som det sedan inte ligger så mycket bakom. Posom ska gå in och hjälpa i trauma situationer för information, eftersom du inte verkar veta vad det är.
Citera
2025-05-23, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Nu menade jag att de alla skulle fått hjälp tidigare innan W barakerade sej i Linus hus och tog alla Linus saker. Linus har ju fler barn än det som W har. Sedan kände ju W j sedan tidigare och visste han han emellanåt vräker ur sej saker som det sedan inte ligger så mycket bakom. Posom ska gå in och hjälpa i trauma situationer för information, eftersom du inte verkar veta vad det är.

Om jag inte minns fel så vräkte du av dig rätt mycket hat emot W i början av denna händelse
Där det även va väldigt detaljerat vilka saker som försvann osv.

Men att vräka av sig hot emot en yngre kvinna som är gravid med dennas avlidne son är väldigt väldigt lågt.
Citera
2025-05-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Om jag inte minns fel så vräkte du av dig rätt mycket hat emot W i början av denna händelse

Men att vräka av sig hot emot en yngre kvinna som är gravid med dennas avlidne son är väldigt väldigt lågt.
Exakt! Precis det jag menar med att Penispenis borde besöka traumateamet men polletten trillade tydligen inte ner!
Citera
2025-05-23, 13:37
Medlem
Citat:
Finns det på skrift så vi kan se?
Vilket? Hoten som Joakim vräkte ur sig mot W?
Citera
2025-05-23, 13:45
Avstängd
Citat:

Är det någon av er som hört något eller kommer allt från W och hennes pappa, bara undrar. Men om ni hört att han sagt det så ber jag om ursäkt. Det stämmer att att jag gjorde för det fanns 3 äldre barn som ville ha något efter pappa
Citera
2025-05-23, 13:46
Avstängd
Citat:
Vilket? Hoten som Joakim vräkte ur sig mot W?
Kan ju inte finnas då allt är hörsägen
Citera
2025-05-23, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27

Det spelar väl ingen roll om W kände J sen tidigare? Ger det honom rätt att hota henne och hennes barn?
Du skrev att Hon vet att han kan slänga ur sig saker utan att mena det?
Seriöst?
Är det så du tycker man ska bedöma alla?
Eller är det bara vissa som får frikort att hota och skrämma människor som går imot dem och inte gör som dem säger?
Du kanske känner honom och struntar i vad han säger men andra som inte gör det tar inte sån skit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in