Citat:
Ursprungligen postat av
Enadio
Ja, och varför umgicks hon med M? Jo, för dom båda var utsatta för hot utav Joakim och fann varandra i sorgen. M@ria var den som stöttade W i allt och ingen utav dom fick ens besöka graven för Jocke! Linus egna mamma fick inte ens besöka sin egna sons grav!!!! Förstår du vad det är du sitter och försvarar???
du får gärna rätta mig om jag uppfattat saker fel, jag känner ingen av dessa människor, men efter att ha läst trådarna här på flashback och FUP för mordet på Linus så får jag säga att den fascinerar mig, deras liv verkar verkligen gå i berg och dal bana
jag kan förstå att dom varit med om en hemsk upplevelse, men ändå
ena sekunden skall j*cke ta hand om barnbarnen och sin dotter och det är det viktigaste i världen, nästa sekund så har han startat upp en ny MC klubb och är häktad för människorov och utpressning och kommer troligen få sitta i fängelse i massa år istället
ena sekunden så är L*nus flickvän bäst i världen, nästa sekund så blir hon hotad till livet och är en lögnaktig hora och blir så skrämd av j*cke så hon inte ens vågar gå på sin döda pojkväns rättegång utan får vittna på länk. fick hon ens komma på begravningen?
L*nus mamma verkar inte varit välkommen till varken grav eller begravning, kan det verkligen stämma?
L*nus ex fru, hon är hatad av J*cke och får inte komma till begravningen hon heller, hon vill inte ha något med mc miljön att göra och tycker allt är så hemskt. men sen vänder det plötsligt och hon är bäst i världen och poserar på bilder med sin nya commanches pojkvän
och dotter W sitter och internet krigar halva dagarna
herregud..