Citat:
Ursprungligen postat av donaldsmc
Nu förstår jag inte riktigt. De som du tycker är "bra gubbar" är ju de som är ledare för BSK i Göteborg, och ändå tycker du att klubben är dålig.
Hur går det ihop?
Som sagt, du kan väl vädra dina åsikter för Branko, det vore skoj.
Och återigen, du jämför BSK med bikerklubbar. BSK är ingen bikerklubb.
Det där med att BSK inte är en bikerklubb stämmer ju, men den frasen drar du bara fram när det passar.
Tänk dig vad många som kunnat vara kvar i BSK just för att ni har andra regler. Hålla på med gobbe? Bra? nej. Men BSK är ingen bikerklubb!
Jag kan tänka mig att du/ni får dra den ingen-bikerklubb-frasen ganska ofta.
Och den frasen hade kunnat vara häftig, men nu känns den som en´försvarsfras.