2006-11-14, 11:12
  #37
Medlem
Enligt deras klubbtröjor finns dom inte i Göteborg. "Support your local criminals" tröjan samt tröjan med vargen med pistol/sedelbunt i trycket nämner alla städer där chapters finns. Uddevalla finns nämnt, dock ej GTB. Skulle vara då om dom det senaste harvåret etablerat nått chapter där.
Citera
2006-11-14, 11:13
  #38
Bannlyst
Tattare

Dom är en hög tattare. Inget annat.
Citera
2006-11-20, 02:01
  #39
Medlem
inga du måste vara helt pantad i huvudet och resten skriv gärna fakta om oss.
skippa skitsnacket
Citera
2006-11-20, 02:15
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invictus2
Enligt deras klubbtröjor finns dom inte i Göteborg. "Support your local criminals" tröjan samt tröjan med vargen med pistol/sedelbunt i trycket nämner alla städer där chapters finns. Uddevalla finns nämnt, dock ej GTB. Skulle vara då om dom det senaste harvåret etablerat nått chapter där.
Jaha men är inte det just BSK Support det handlar om då? Hur som helst är jag rätt säker på att det finns ett gbg chapter, det skulle vara om de lagt ner under det senaste året då.
Citera
2006-11-20, 02:20
  #41
Medlem
Vidare så trodde jag att V-ås chaptret skulle rämna efter att en av gubbarna hoppat av och vittnat mot två andra medlemmar efter en dispyt som slutade riktigt illa. Men de verkar inte ha lagt ner alls, tvärtom. Smäll på fingrarna på mig där, jag var tydligen helt fel ute.
Citera
2006-11-20, 02:35
  #42
Medlem
på tröjan som du nämnde står gbg först
Citera
2006-11-20, 02:41
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfpack GBG
på tröjan som du nämnde står gbg först
Ha ha, mystery solved.
Citera
2006-11-20, 03:24
  #44
Medlem
bajenvraks avatar
Precis... som jag sagt hela tiden, de finns i gbg. Detsamma på tröjan jag har för övrigt.

/B
Citera
2006-11-28, 18:21
  #45
Medlem
BSK göteborg

Jo, jag har också dom 2 tröjorna. Har snackat med en Bsk kille här i västerås som är ett riktigt högdjur. Dom finns i GTB. Tar tillbaka det om att dom inte fanns där.
Citera
2006-11-28, 18:38
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invictus2
Jo, jag har också dom 2 tröjorna. Har snackat med en Bsk kille här i västerås som är ett riktigt högdjur. Dom finns i GTB. Tar tillbaka det om att dom inte fanns där.

V-ås säger du. Hur går det för dem efter den tillfälliga
förlusten av M och M efter vittnesmålet från den tredje M som såg till att de åkte?
Citera
2006-11-30, 08:41
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htnbhhrrfl
V-ås säger du. Hur går det för dem efter den tillfälliga
förlusten av M och M efter vittnesmålet från den tredje M som såg till att de åkte?

Dom ligger lågt nu. M B är på fri fot.
Citera
2006-11-30, 08:59
  #48
Avslutad
Citat:
Presidenten i Brödraskapet är 38 år gammal och bosatt i Västerås

*Funderar* I min ungdoms dagar umgicks jag en del med en skön kille.. har fått för mig att han kanske är denna 38- åring? Om jag säger att hans förnamn börjar på T är det en fair chans att det är han i sådana fall?

Peace
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in