2009-08-05, 15:18
  #517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
Fast han är väl prospect i Bmc nu va?

http://www.gt.se/nyheter/1.1631879/tagna-pa-bar-garning-nar-de-salde-vapen

Artikel gällande denna f.d. BSK are
Citera
2009-08-05, 17:53
  #518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Hmm kan det vara GG de har köpt tro? Var ju inte längesedan den kursade.
Skulle kunna va ja
Citera
2009-08-05, 23:16
  #519
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morning glory
Boufaden "Terry" Axel David Deffoe 800902-5118 (neger)



hämtat från jocke med knivens post på sidan 39.


Bort med adressen dar bor hans mamma och hans lillebror.
Citera
2009-08-07, 11:21
  #520
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verdikum
Att T gått över från BSK till BMC är inget nytt, det är förresten många från BSK som gjort lika. Personligen har jag aldrig gillat negern och jag anser att om man lämnar sin modersklubb för en annan så är man opålitlig och kan jämföras med en otrogen bitch. En gång otrogen alltid otrogen.

Det stämmer att både Terry och Dennis inte längre är en del av BSK, det har de inte varit sen 07.

Att vissa har valt att kliva in i andra klubbar efter sina avhopp eller uteslutningar är nog inget som BSK ser som en stor förlust. Dessa personer är inte önskvärda i BSK längre ändå.

Frågan är varför Biker Klubbar väljer att ta upp uteslutna / avhoppade medlemar som av en eller annan anledning inte längre plattsar i BSK.

BSK är till att börja med inte en Biker klubb, det finns bara struktur likheter mellan de olika Klubb typerna och inget mer. BSK är ett Svenskt fenomen som inte har något större gemensamt med Biker Världen.

Sen så har det inte gått särskilt bra för dessa "Föredettingar" i Biker världen heller.

Micke Bjellder är utesluten ur BMC Västerås
Da¤¤¤ är också sedan länge utesluten ur BMC Västerås
Patrik Huisman har hoppat av från BMC

Om de inte var bra i BSK, varför skulle de vara bättre någon annanstans?

Undrar hur det känns att ta upp en ny broder i sin klubb som du vet har lovat samma lojalitet och trohet till en annan klubb före dig.
Detta är en man som inte håller sitt ord och det vet du från första början.

Det här problemet har inte BSK, för att jag har aldrig stött på en BSKare som har varit medlem i en annan Klubb innan han har klivit in i BSK.

BSK tar inte upp Kappvändare, förrädare eller lyckosökare. De tar helt enkelt inte upp andras skit.
Citera
2009-08-07, 11:29
  #521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBS
När du ändå frågar,vad har Dennis Nilsson för status där idag någon som vet??

Dennis har ingen status i BSK idag.

Han har inte någon koppling till BSK alls.
__________________
Senast redigerad av trojan 2009-08-07 kl. 11:35.
Citera
2009-08-07, 15:13
  #522
Medlem
Citat:
BSK tar inte upp Kappvändare, förrädare eller lyckosökare. De tar helt enkelt inte upp andras skit.

Är det hårda antagningskrav?? Fått för mig att BSK är mer för kvaliteé än kvantitet...
Citera
2009-08-07, 15:14
  #523
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trojan
Dennis har ingen status i BSK idag.

Han har inte någon koppling till BSK alls.



Är både Terry och Dennis uteslutna eller har dom gått ur självmant???
Citera
2009-08-07, 23:18
  #524
Medlem
verdikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trojan
Det stämmer att både Terry och Dennis inte längre är en del av BSK, det har de inte varit sen 07.

Att vissa har valt att kliva in i andra klubbar efter sina avhopp eller uteslutningar är nog inget som BSK ser som en stor förlust. Dessa personer är inte önskvärda i BSK längre ändå.

Frågan är varför Biker Klubbar väljer att ta upp uteslutna / avhoppade medlemar som av en eller annan anledning inte längre plattsar i BSK.

BSK är till att börja med inte en Biker klubb, det finns bara struktur likheter mellan de olika Klubb typerna och inget mer. BSK är ett Svenskt fenomen som inte har något större gemensamt med Biker Världen.

Sen så har det inte gått särskilt bra för dessa "Föredettingar" i Biker världen heller.

Micke Bjellder är utesluten ur BMC Västerås
Da¤¤¤ är också sedan länge utesluten ur BMC Västerås
Patrik Huisman har hoppat av från BMC

Om de inte var bra i BSK, varför skulle de vara bättre någon annanstans?

Undrar hur det känns att ta upp en ny broder i sin klubb som du vet har lovat samma lojalitet och trohet till en annan klubb före dig.
Detta är en man som inte håller sitt ord och det vet du från första början.

Det här problemet har inte BSK, för att jag har aldrig stött på en BSKare som har varit medlem i en annan Klubb innan han har klivit in i BSK.

BSK tar inte upp Kappvändare, förrädare eller lyckosökare. De tar helt enkelt inte upp andras skit.
Bra sammanfattat.
Citera
2009-08-14, 13:05
  #525
Medlem
Det var GG i Uddevalla som blev uppköpt. Dock så säger folket här i stan att det var Bandidos och inte Brödraskapet, men det känns lite väl långsökt.
Citera
2009-08-14, 22:37
  #526
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Vem är detta och vad fick han för straff?






Datum: 061114

Sköt sitt offer med tre skott - sedan lämnade han den skjutna att dö

GÖTEBORG.

En yrkeskriminell 31-åring, före detta medlem i kriminella nätverket OG men numera med anknytning till Brödraskapet Wolfpack har åtalats för det brutala mordförsöket. Mannen sköt en 37-årig göteborgare i axeln, ljumsken och låret med tre skott mitt på öppen gata i Majorna och lämnade offret att dö

- Jag är oskyldig, jag var inte ens på Såggatan som polisen påstår, hävdar mannen via sin försvarare, advokat Claes Östlund. Det var på fredagskvällen den 21 april som flera ögonvittnen såg hur en man i grå munkjacka snabbt försvann från brottsplatsen i korsningen Såggatan-Pater Nostergatan sedan han först sparkat på sitt offer. På marken utanför livsmedelsbutiken låg offret livshotande skadad. Han hade varit inne i butiken och köpt en öl.

Två personer med sjukvårdsutbildning tog hand om den skottskadade 37-åringen.- Vi klippte upp hans byxor och stoppade blödningen, berättade en av dem.Polisen vågade först inte släppa fram ambulansen av rädsla för att gärningsmannen var kvar, men till slut kunde 37-åringen föras till sjukhus.
- Det är ett bra polisarbete som lett fram till att jag nu åtalat en man misstänkt för försök till mord, säger kammaråklagare Göran Hansson. Han anser att man har god teknisk bevisning, dock inte den pistol som skotten avlossades med. Rättegången i Göteborgs tingsrätt inleds på torsdag.

Samtidigt är 31-åringen misstänkt för inblandning i den stora knarkliga som internationella åklagarkammaren i Göteborg utreder och kommer att åtala inom kort.

- Elva personer, flera med kopplingar till Litauen är misstänkta varav 31-åringen är en, säger kammaråklagare Thomas Eliasson.
31-åringen skall ha varit mottagare och lokal leverantör av narkotikan i Västsverige. I båda fallen riskerar mannen tio års fängelse vid fällande domar.



en jugge, vetefan vad som hände sen
Citera
2009-08-15, 00:36
  #527
Medlem
aceblacks avatar
lol, korkat att säga att man är oskyldig och sedan säga att det var fel gata... visar ju bara att han visst är skyldig då han vet vilken gata det verkligen hände på... typ.

"Nej, jag är oskyldig, det var inte ens den gatan... det var på den här gatan det hände... eller...ehh... jag menar... inget hände ahaeehheee... oskyldig..."
Citera
2009-09-13, 15:01
  #528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
Tankte bara kolla om det finns en neger med i wolfpack fran GBG? Tror han heter Jeffrey eller ngt sadant. Deffoe efternamn iaf.


Hmmm! Existerar kanske någon liten spillevink från cabo verde öarna ursprungligen(f,d femman-barn) Nilton kanske vad vad vet jag!
Kanske fanns någon neger-Daniel också men jag vet inte så mycket snack även på mig

Kanske är så att det florerar lika mycket amfetamin hos dem herrarna som det floreras skitsnack i denna tråd.
Btw
intressant läsning i tråden ( man kanske skulle sätta ihop allt i som är skrivet i en bok som bör heta: I FABLERNAS VÄRLD)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in