Citat:
Ursprungligen postat av verdikum
Att T gått över från BSK till BMC är inget nytt, det är förresten många från BSK som gjort lika. Personligen har jag aldrig gillat negern och jag anser att om man lämnar sin modersklubb för en annan så är man opålitlig och kan jämföras med en otrogen bitch. En gång otrogen alltid otrogen.
Det stämmer att både Terry och Dennis inte längre är en del av
BSK, det har de inte varit sen 07.
Att vissa har valt att kliva in i andra klubbar efter sina avhopp eller uteslutningar är nog inget som
BSK ser som en stor förlust. Dessa personer är inte önskvärda i
BSK längre ändå.
Frågan är varför Biker Klubbar väljer att ta upp uteslutna / avhoppade medlemar som av en eller annan anledning inte längre plattsar i
BSK.
BSK är till att börja med inte en Biker klubb, det finns bara struktur likheter mellan de olika Klubb typerna och inget mer.
BSK är ett Svenskt fenomen som inte har något större gemensamt med Biker Världen.
Sen så har det inte gått särskilt bra för dessa "Föredettingar" i Biker världen heller.
Micke Bjellder är utesluten ur BMC Västerås
Da¤¤¤ är också sedan länge utesluten ur BMC Västerås
Patrik Huisman har hoppat av från BMC
Om de inte var bra i
BSK, varför skulle de vara bättre någon annanstans?
Undrar hur det känns att ta upp en ny broder i sin klubb som du vet har lovat samma lojalitet och trohet till en annan klubb före dig.
Detta är en man som inte håller sitt ord och det vet du från första början.
Det här problemet har inte
BSK, för att jag har aldrig stött på en
BSKare som har varit medlem i en annan Klubb innan han har klivit in i
BSK.
BSK tar inte upp Kappvändare, förrädare eller lyckosökare. De tar helt enkelt inte upp andras skit.