2009-09-13, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wizard75
Hmmm! Existerar kanske någon liten spillevink från cabo verde öarna ursprungligen(f,d femman-barn) Nilton kanske vad vad vet jag!
Kanske fanns någon neger-Daniel också men jag vet inte så mycket snack även på mig

Kanske är så att det florerar lika mycket amfetamin hos dem herrarna som det floreras skitsnack i denna tråd.
Btw
intressant läsning i tråden ( man kanske skulle sätta ihop allt i som är skrivet i en bok som bör heta: I FABLERNAS VÄRLD)

Är det Tony-Apan du menar då eller?

Är inte han en förortsshunne? Skulle hellre tippa på att han är med i en av förortskonstellationerna. Men det kanske inte är den personen från Kap Verde du menar?
Citera
2009-09-13, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
Är det Tony-Apan du menar då eller?

Är inte han en förortsshunne? Skulle hellre tippa på att han är med i en av förortskonstellationerna. Men det kanske inte är den personen från Kap Verde du menar?

Njae! kan inte riktigt stå för nåt kanske bara var så at han gillade att häng runt med dem där var kanske bra kompis med Branco innan han flög Nilton e hans namn!(kanske)
Citera
2009-09-18, 14:32
Medlem
Är det någon som vet vad som hänt med Thomas "zeke" Öhn? Är han kvar i BSK ens?
Har inte hört nåt om honom på 10 år nu...
Citera
2009-09-18, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pezon68
Är det någon som vet vad som hänt med Thomas "zeke" Öhn? Är han kvar i BSK ens?
Har inte hört nåt om honom på 10 år nu...

Var det inte den killen som försvann spårlöst i Västerås för några år sen?
Citera
2009-09-19, 23:54
Medlem
fikapauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classic Purple
Ni vet en massa om HA och Bandidos men ingenting om Brödraskapet? skumt

läs boken svensk mafia så får du en hyfsad bild hur dom ser ut och lite historia om dem
Citera
2009-10-12, 23:19
Medlem
Jag undrar vad som hände med "zeke" bara. Satt med honom -98 och vi kom bra överrens. Jag hjälpte även "diplo" och Hui* att chippa deras PS-konsoller så de kunde lira spel vi skickade till dem.
Citera
2009-10-13, 14:26
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
lol, korkat att säga att man är oskyldig och sedan säga att det var fel gata... visar ju bara att han visst är skyldig då han vet vilken gata det verkligen hände på... typ.

"Nej, jag är oskyldig, det var inte ens den gatan... det var på den här gatan det hände... eller...ehh... jag menar... inget hände ahaeehheee... oskyldig..."

- Jag är oskyldig, jag var inte ens på Såggatan som polisen påstår

Polisen hade redan påstått vilken gata han hade befunnit sig på.
Citera
2009-10-19, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trojan
Mannen som ärendet handlar om frikändes helt i både tingsrätt och hovrätt. Det bör också tilläggas att anmälaren av våldtäkten var mannens psykiskt sjuka ex-fru.

För att vara nån som "kan" en jävla massa om bsk så kan du jävligt lite. Hans ex-fru ringde visserligen bup, men det var efter övertalning av mannen och inte för att sätta dit han för nån våldtäkt utan för att få hjälp med barnet och få ungen att sluta ljuga. Att han var oskyldig visste varenda jävel och det sade hon redan när dottern kom med anklagelsen.

Jag har läst både förundersökning och dom. Psykist sjuk är ex-frun inte. Att dottern är det kan ju knappast ex-frun lastas för. På dig låter det som att hon proppade ungen full med skit och sedan ringde snuten.
Citera
2009-11-02, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mane Attraction
Det var GG i Uddevalla som blev uppköpt. Dock så säger folket här i stan att det var Bandidos och inte Brödraskapet, men det känns lite väl långsökt.

Från tidningen Bohusläningen

Inget tillstånd för GG

Länsrätten motiverade sitt beslut bland annat med att Shaswar Mahmood enligt polisen har kontakt med personer i och runt grovt kriminella organisationer.

Polisen verkar inte vilja ha Brödraskapet som krogägare i Uddevalla
Citera
2009-11-02, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingella
Från tidningen Bohusläningen

Inget tillstånd för GG

Länsrätten motiverade sitt beslut bland annat med att Shaswar Mahmood enligt polisen har kontakt med personer i och runt grovt kriminella organisationer.

Polisen verkar inte vilja ha Brödraskapet som krogägare i Uddevalla

Kan man ju förstå!
Citera
2009-11-02, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChewingCum
Kan man ju förstå!

Nu håller jag inte på nån gruppering men tycker det är lite skumt att man kan neka till alkoholtillstånd för att han umgås med folk från en organisation. Såvitt jag vet är han ju inte dömd för ngt.

MEn är väl en av polisens strategi för att få bort dom från staden antar jag.
Citera
2009-11-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mane Attraction
Nu håller jag inte på nån gruppering men tycker det är lite skumt att man kan neka till alkoholtillstånd för att han umgås med folk från en organisation. Såvitt jag vet är han ju inte dömd för ngt.

MEn är väl en av polisens strategi för att få bort dom från staden antar jag.

Polisen har ingen rätt att ge sig på medlemmars vänner och speciellt om de inte vart straffade tidigare.

Det är fel att straffa en person som inte har begått något brott. Om Polisen tänker i sådana banor så kan de föra detta hur långt som helst.

Då blir det rätt att straffa alla som rör sig i medlemmens omgivning fru, barn, föräldrar mm.

Det är en utveckling som inte hör hemma i ett demokratiskt land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in