2009-02-10, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IKAROZ
det är nog jag som är naiv, men för mig ringer det alltid illa med betalning och vänskap i samma mening, då är det oftast inte en solid vänskap utan man prenumererar på uppbackning och support.

fast det är bara min åsikt.

Man betalar alltid % på alla jobb man gör. Men visst är det inte fel att säga att vänskapen inte är den mest äkta, då man blir vänner i en klubb. Men en del kommer man ju närmare än andra,och de man inte kommer så nära behandlar man ändå med respekt hela vägen. Hela vägen till de inte förtjänar det längre.
Citera
2009-02-10, 10:55
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Man betalar alltid % på alla jobb man gör.

Dags för att dra ner byxorna? Nu är ju jag en noob i mc men mig veterligen betalar man bara % i de jobb man använder klubbens namn eller som man fått tilldelat.

Kanske någon som är insatt på riktigt kan räta ut mitt frågetecken och Sicilianarens okunskap?

3-2-1
Citera
2009-02-10, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Dags för att dra ner byxorna? Nu är ju jag en noob i mc men mig veterligen betalar man bara % i de jobb man använder klubbens namn eller som man fått tilldelat.

Kanske någon som är insatt på riktigt kan räta ut mitt frågetecken och Sicilianarens okunskap?

3-2-1

Du har rätt, men ändå fel. För det räcker med att ha på sig 'klubbkläderna' för att man ska dela med sig. Vilket inte är det minsta fel då man blir en aning effektivare när man är ute i klubbens anda.

EDIT: och sluta säg att jag har okunskap för då citerar jag alla din grodor igen.

och du, varför har du inte svarat på frågan om det stämmer med det du sagt, att du känner folk i både HA och BMC ?
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-02-10 kl. 11:09.
Citera
2009-02-10, 11:13
Medlem
abc..barns avatar
Citat:

3-2-1
min gissning är att man betalar om man drar nytta av klubbens färger annars gör man sina affärer själv....det verkar bara vara og där allt kostar....
Citera
2009-02-10, 11:17
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Du har rätt, men ändå fel. För det räcker med att ha på sig 'klubbkläderna' för att man ska dela med sig. Vilket inte är det minsta fel då man blir en aning effektivare när man är ute i klubbens anda.

EDIT: och sluta säg att jag har okunskap för då citerar jag alla din grodor igen.

och du, varför har du inte svarat på frågan om det stämmer med det du sagt, att du känner folk i både HA och BMC ?

Som sagt, en kommentar från en insatt efterfrågade jag.

Mina grodor Där ligger jag nog i lä raring.

Måste jag och alla andra svara på dina uppmaningar när du vägrar göra detsamma? Du får väl dammsuga mina inlägg som vanligt så hittar du säkert något du kan vrida och bända på.
Citera
2009-02-10, 11:30
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Rätt gissat

Säger killen som påstod att de betalar % på ALLA jobb Du trodde väl att du skulle komma undan, haha.

abc har mer koll på mc än vad vare sig du eller jag någonsin kommer ha. Tänd av nu liten och utnyttja nu den omerta du har i blodet.
Citera
2009-02-10, 11:37
Bannlyst
Citat:
Säger killen som påstod att de betalar % på ALLA jobb Du trodde väl att du skulle komma undan, haha.

abc har mer koll på mc än vad vare sig du eller jag någonsin kommer ha. Tänd av nu liten och utnyttja nu den omerta du har i blodet.

Japp, på alla jobb som de av rang utför. Eller de som vill klubbens bästa, du kan välja själv. Å du kommer aldrig att kunna klämma åt mig, hur mycket du än ruvar i vassen för att hitta ett inlägg du kan hugga på.

men åter till din noob-aktighet. Första tråden handlar om dig och din okunnighet gällande oss 1%-are. Du vet inget om mc-världen å du frågar som bara fan och vissa tröttnar och börjar skälla på dig.

Till saken hör att en av de som tröttnat på dig är Softail, som själv är med i klubb och var/är väldigt nära HA. Han såg det jag såg

Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Ptoma ge dig, du har fått svar på din fråga flera gånger nu. Och försök inte tolka något du aldrig kommer begripa.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=497761

I tråden nedan babblar du om din bästis Google, att du inte gillar spärrar som finns när du ska söka dig till info

https://www.flashback.org/showthread.php?t=698544
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-02-10 kl. 11:41.
Citera
2009-02-10, 11:44
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Japp, på alla jobb som de av rang utför. Eller de som vill klubbens bästa, du kan välja själv. Å du kommeraldrig att kunna klämma åt mig, hur mycket du än ruvar i vassen för att hitta ett inlägg du kan hugga på.

men åter till din noob-aktighet. Första tråden handlar om dig och din okunnighet gällande oss 1%-are. Du vet inget om mc-världen å du frågar som bara fan och vissa tröttnar och börjar skälla på dig.

Till saken hör att en av de som tröttnat på dig är Softail, som själv är med i klubb och var/är väldigt nära HA. Han såg det jag såg

https://www.flashback.org/showthread.php?t=698544

I tråden nedan babblar du om din bästis Google, att du inte gillar spärrar dä'r när ska söka dig till info
https://www.flashback.org/showthread.php?t=497761

Too late. De av rang? De utan rang gör det alltså inte? Du är en parodi på dig själv, en tecknad serie i ett kolarus...

Har aldrig påstått att jag är insatt i bikervärlden, ej heller att jag inte använder Google. Bara att du och jag använder Google för olika ändamål. Jag för att hitta saker jag vill veta mer om - Du för att kunna leka orakel.
Citera
2009-02-10, 12:08
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Kom vi inte överens om att du skulle knipa igen ?

Och om jag är pundare så är du alkis

Men innan du kniper så ska du svara på om du ljugit eller ej när du sa att du känner folk i både BMC och HA

Är det en order? Scary... ALLA - ALLTID.. You crack me up. Till och md jag vet bättre än dig vilket gör dig till en nolla.

Har druckit 2 glas vin sedan nyår. Alkoholism på hög nivå Till skillnad från dig så behöver inte jag alkohol eller droger för att döva ett rubbat och misslyckat sinne.

Enprocentare som är budchaffis med boja. Du borde skämmas.
Citera
2009-02-10, 12:17
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
haha

Ska jag citera flera inlägg av dig där du säger att du e full,och skyller din okunskap på det

Har varit full många gånger så det lär inte bli så svårt. Tack för att du läser alla mina inlägg. Min egen groupie, läckert.

Måste tyvärr lämna dig nu. Ville bli dåligt underhållen och du gjorde mig som vanligt inte besviken. Synd att du har boja, fint väder idag...
Citera
2009-02-10, 13:02
Medlem
Ptomas avatar
Citat:

ONT: Varför svarar du inte på frågan om du känner de i BMC eller HA ?

Har du ljugit nu igen?

Om mina dryckesvanor: Har varit reggad sen 2007. Go figure. När var du INTE hög sist? Eller håller du en jämn buzz?

ONT? Det här är tråden om Brödraskapet. Håll dig då till topic.

Svarar på de frågor jag behagar liten.

On Topic: Fanns två kusiner som var medlemmar (?) för en massa år sedan. Är de kvar? Sissy behöver inte svara...
Citera
2009-02-10, 13:36
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
fan kompis skärp dig nu ......du behöver inte bråka med alla på fb...detta är väl ett forum för oss som inte vet och därför är lite nyfikna ...dom som vet delger o vi andra frågar.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in