2023-07-09, 12:50
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Han är väl inte så populär inom filmbranchen och Hollywwod. Han får väl inte så mycket jobb med hans dryga attityd. Jag snabbspolade igenom trailern och det var fruktansvärt. Som det nämns här, han gräver ner ännu mer i filmkarriären.
Inte så mycket jobb var väl att ta i, han drog in ungefär lika mycket på första Deadpool som normalt folk i Sverige tjänar under 8 livstider.
Ännu mer på uppföljaren.

Han behöver aldrig jobba igen och har ändå råd med fin sportbil, herrgård och betjänt dygnet runt om han väljer att leva resten av livet i blott smått nertonad dekadens, så han har råd att vara med i precis vilka filmer han vill.

För övrigt är det tveksamt att han blir impopulär av den här filmen, han har ju som esse att göra fåniga roller.
Senast redigerad av Kottkompott 2023-07-09 kl. 12:55.
Citera
2023-07-09, 12:51
Medlem
WitchcultTodays avatar
Fast Greta Gerwig är väl rätt poppis bland filmnördar.

Lady Bird och Frances Ha bland annat.

Inte svårt att se att Flashback missat eller ogillar i och med att allt detta har ett "feministiskt stuk"

Ryan är fortfarande omåttligt populär. Han kan nog få roller i alla fall.

När det kommer till denna roll så hade han läst manuset men var inte tilltänkt som Ken, vill man minnas. Så efter detta såg han en Ken-docka ligga slängd vid ungarnas sandlåda och tänkte, nä, vill ha rollen och ringde Greta och berättade att det var det bästa han läst.

Säljer man ut sig då? Ingen ringde och tjatade på honom och kastade pengar. Tvärtom

Jag kommer kolla. Ser fram emot den! Men måste medge man blir lite trött ibland på Greras narrativ. MEN hon är absolut riktigt duktig..
Citera
2023-07-09, 13:03
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottkompott
Inte så mycket jobb var väl att ta i, han drog in ungefär lika mycket på första Deadpool som normalt folk i Sverige tjänar under 8 livstider.
Ännu mer på uppföljaren.

Han behöver aldrig jobba igen och har ändå råd med fin sportbil, herrgård och betjänt dygnet runt om han väljer att leva resten av livet i blott smått nertonad dekadens, så han har råd att vara med i precis vilka filmer han vill.

För övrigt är det tveksamt att han blir impopulär av den här filmen, han har ju som esse att göra fåniga roller.
Jag tror du tänker på Ryan Reynolds, även jag blandar ihop dom ibland.
Citera
2023-07-09, 13:06
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Åh nej, gjorde jag.
Bajs också, där sprack min fanfar.

Ah, den typen. Ja han har jag inte sett mycket av.
Å andra sidan har han en förmögenhet på 70 miljoner dollar.
20 livstidslöner räcker ändå en bra bit.
Citera
2023-07-09, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Han är väl inte så populär inom filmbranchen och Hollywwod. Han får väl inte så mycket jobb med hans dryga attityd. Jag snabbspolade igenom trailern och det var fruktansvärt. Som det nämns här, han gräver ner ännu mer i filmkarriären.

Driver du? Ryan Gosling är extremt populär. Haha!
Citera
2023-07-09, 13:34
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttSjuktFanskap
I hans läge måste du istället räkna på vilka framtida inkomster du förlorar på att göra den här filmen.

Visst har du en poäng och kanske är det precis det han gör.

Han gjort väldigt många filmer och TV-produktioner, men vem vet hur det ser ut i Hollywood just nu? Hur snacket går mellan skådespelarna själva och tex skådespelare/filmbolag? Woke håller kanske på att knäcka dem. Själv tittar jag i princip aldrig på Hollywood filmer producerade efter 2000-2010 längre. Det handlar kanske om ett tiotal. Tidigare gick jag på bio 1-2 gånger i veckan i åratal och utöver det hyrde jag videofilmer. Känns som om Hollywood kommit till vägs ände. Det behövs helt nya regissörer och producenter som kommer in med helt nya idéer och vinklar. Folk är less på det här:
Citat:
Ett problem uppstår. Lösningen är svår. Huvudkaraktären klarar det precis, men med någon form av förlust. Sedan får huvudkaraktären tjejen eller killen. The End. Tidigare var det en man som fick en kvinna. Nu är det en bög eller en tjej som får man/kvinna. Negrer, bögar och manshatande kvinnor placeras in i alla möjliga roller. Vit heterosexuell man är lika hatad som nazister. Tidigare var det dans och sångnummer som fyllde ut en intressant dialog. Nu är det floskler och specialeffekter för hela slanten och dialogen är marinerad med hjärntvätt och propaganda.

Om resonemanget ovan stämmer så kanske Ryan resonerar som så att hellre en fågel i handen än tio i skogen.
Citera
2023-07-09, 13:45
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka

Jo... Ena är blond med snea ögon och stor snok. Den andra har ett babyface med flicknäsa.

Lika som bär!
Citera
2023-07-09, 13:50
Medlem
bergsdals avatar
Vad är kruxet, en man med egen fri vilja bestämde sig för att vara i en film? Eller ska han fråga dig först om han får
Citera
2023-07-09, 13:58
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Vad är kruxet, en man med egen fri vilja bestämde sig för att vara i en film? Eller ska han fråga dig först om han får

En vuxen man spelar en barbiedocka. Men jag är mer rädd för män som köper den på blu-ray.

Är djupt beklagligt att en tidigare respekterad skådis har blivit en hora.
Citera
2023-07-09, 14:00
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Han är ju egentligen en barnskådis & en ganska usel sådan. Sedan har han råkat vara med i en del bra filmer. Varför ställer man upp på sånt här skräp dock??
Är du hög? Tangentbordskrigeri.
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
Han är en hora. Finns inget annat svar.
Är du kär i honom?
Citera
2023-07-09, 14:02
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3Q
Driver du? Ryan Gosling är extremt populär. Haha!
Drive, Bladerunner 2049.
Då är man allt annat än impopulär.

Tror TS blev kär i honom när han såg The Notebook.
Citera
2023-07-09, 14:03
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Är du kär i honom?

Nä men jag är förbannad. Såg honom som en "bro". Han kan dra åt helvete nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in