Citat:
Ursprungligen postat av
EttSjuktFanskap
I hans läge måste du istället räkna på vilka framtida inkomster du förlorar på att göra den här filmen.
Visst har du en poäng och kanske är det precis det han gör.
Han gjort väldigt många filmer och TV-produktioner, men vem vet hur det ser ut i Hollywood just nu? Hur snacket går mellan skådespelarna själva och tex skådespelare/filmbolag? Woke håller kanske på att knäcka dem. Själv tittar jag i princip aldrig på Hollywood filmer producerade efter 2000-2010 längre. Det handlar kanske om ett tiotal. Tidigare gick jag på bio 1-2 gånger i veckan i åratal och utöver det hyrde jag videofilmer. Känns som om Hollywood kommit till vägs ände. Det behövs helt nya regissörer och producenter som kommer in med helt nya idéer och vinklar. Folk är less på det här:
Citat:
Ett problem uppstår. Lösningen är svår. Huvudkaraktären klarar det precis, men med någon form av förlust. Sedan får huvudkaraktären tjejen eller killen. The End. Tidigare var det en man som fick en kvinna. Nu är det en bög eller en tjej som får man/kvinna. Negrer, bögar och manshatande kvinnor placeras in i alla möjliga roller. Vit heterosexuell man är lika hatad som nazister. Tidigare var det dans och sångnummer som fyllde ut en intressant dialog. Nu är det floskler och specialeffekter för hela slanten och dialogen är marinerad med hjärntvätt och propaganda.
Om resonemanget ovan stämmer så kanske Ryan resonerar som så att hellre en fågel i handen än tio i skogen.