Ryan Gosling har uppenbarligen bestämt sig för att gräva sin egen karriärsgrav. Killen har ingen värdighet kvar och gör allt för ett par extra bucks. En Hollywoodhora.
Vi lever visserligen i ett pussifierat samhälle, men om inte detta sänker ens karriär, ja då gör inget det.
Ben Affleck blev utesluten i åratal med Giggli. Detta är ju fan värre.
Och ja, detta förtjänar sin egen tråd.. Gosling är en respekterad skådespelare, tills nu.
Ryan Gosling har uppenbarligen bestämt sig för att gräva sin egen karriärsgrav. Killen har ingen värdighet kvar och gör allt för ett par extra bucks. En Hollywoodhora.
Vi lever visserligen i ett pussifierat samhälle, men om inte detta sänker ens karriär, ja då gör inget det.
Och ja, detta förtjänar sin egen tråd.. Gosling är en respekterad skådespelare, tills nu.
Han är ju egentligen en barnskådis & en ganska usel sådan. Sedan har han råkat vara med i en del bra filmer. Varför ställer man upp på sånt här skräp dock??
Han är ju egentligen en barnskådis & en ganska usel sådan. Sedan har han råkat vara med i en del bra filmer. Varför ställer man upp på sånt här skräp dock??
Eller kanske han är så pass trygg i sig själv att han kan göra en oseriös roll med bibehållen värdighet. Herregud vilka komplex man måste ha för att ens tänka i de här banorna.
Han är väl inte så populär inom filmbranchen och Hollywwod. Han får väl inte så mycket jobb med hans dryga attityd. Jag snabbspolade igenom trailern och det var fruktansvärt. Som det nämns här, han gräver ner ännu mer i filmkarriären.
Senast redigerad av CyrusGNetWork 2023-07-09 kl. 11:47.
Jag hör inte till målgruppen som Barbiefilmen vänder sig till så jag har inte samma problem som TS men jag tycker Ryan Gosling gör väldigt bra ifrån sig i roller som passar honom. T ex Lars and the real girl är en av mina favoritfilmer och det är han som gör hela filmen, iofs är svägerskan i filmen även hon minnesvärd.
Jag hör inte till målgruppen som Barbiefilmen vänder sig till så jag har inte samma problem som TS men jag tycker Ryan Gosling gör väldigt bra ifrån sig i roller som passar honom. T ex Lars and the real girl är en av mina favoritfilmer och det är han som gör hela filmen, iofs är svägerskan i filmen även hon minnesvärd.
Gosling kan väl inte sjunka mer? Får han kosing ställer han upp. Knappast som denna rulle kommer sabotera hans karriär. Mer säkra att han ställer upp oavsett.
Sedan kanske han inte är den perfekta Ken. Margot Robbie är ju absolut den perfekta Barbie.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!