2023-07-09, 11:36
Ryan Gosling har uppenbarligen bestämt sig för att gräva sin egen karriärsgrav. Killen har ingen värdighet kvar och gör allt för ett par extra bucks. En Hollywoodhora.

Vi lever visserligen i ett pussifierat samhälle, men om inte detta sänker ens karriär, ja då gör inget det.

Ben Affleck blev utesluten i åratal med Giggli. Detta är ju fan värre.

Och ja, detta förtjänar sin egen tråd.. Gosling är en respekterad skådespelare, tills nu.
Citera
2023-07-09, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
Ryan Gosling har uppenbarligen bestämt sig för att gräva sin egen karriärsgrav. Killen har ingen värdighet kvar och gör allt för ett par extra bucks. En Hollywoodhora.

Vi lever visserligen i ett pussifierat samhälle, men om inte detta sänker ens karriär, ja då gör inget det.

Och ja, detta förtjänar sin egen tråd.. Gosling är en respekterad skådespelare, tills nu.
Han är ju egentligen en barnskådis & en ganska usel sådan. Sedan har han råkat vara med i en del bra filmer. Varför ställer man upp på sånt här skräp dock??
Citera
2023-07-09, 11:38
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Han är ju egentligen en barnskådis & en ganska usel sådan. Sedan har han råkat vara med i en del bra filmer. Varför ställer man upp på sånt här skräp dock??

Han är en hora. Finns inget annat svar.
Citera
2023-07-09, 11:44
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89

Eller kanske han är så pass trygg i sig själv att han kan göra en oseriös roll med bibehållen värdighet. Herregud vilka komplex man måste ha för att ens tänka i de här banorna.
Citera
2023-07-09, 11:44
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Han är väl inte så populär inom filmbranchen och Hollywwod. Han får väl inte så mycket jobb med hans dryga attityd. Jag snabbspolade igenom trailern och det var fruktansvärt. Som det nämns här, han gräver ner ännu mer i filmkarriären.
Senast redigerad av CyrusGNetWork 2023-07-09 kl. 11:47.
Citera
2023-07-09, 11:46
Medlem
Han tjänar några årslöner för oss med detta tilltag. Fan vad jag önskar att jag själv fick chansen.
Citera
2023-07-09, 11:49
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Han tjänar några årslöner för oss med detta tilltag. Fan vad jag önskar att jag själv fick chansen.

Samma här! Bara att få vara nära Margot Robbie i små trosor är värt det, till och med gratis
Citera
2023-07-09, 11:49
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Han är väl inte så populär inom filmbranchen och Hollywwod. .

Han gjorde storfilmer hela tiden förr....
Citera
2023-07-09, 11:50
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag hör inte till målgruppen som Barbiefilmen vänder sig till så jag har inte samma problem som TS men jag tycker Ryan Gosling gör väldigt bra ifrån sig i roller som passar honom. T ex Lars and the real girl är en av mina favoritfilmer och det är han som gör hela filmen, iofs är svägerskan i filmen även hon minnesvärd.
Citera
2023-07-09, 11:54
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag hör inte till målgruppen som Barbiefilmen vänder sig till så jag har inte samma problem som TS men jag tycker Ryan Gosling gör väldigt bra ifrån sig i roller som passar honom. T ex Lars and the real girl är en av mina favoritfilmer och det är han som gör hela filmen, iofs är svägerskan i filmen även hon minnesvärd.

På vilket sätt går det emot att han horar sig nu?
Citera
2023-07-09, 11:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Gosling kan väl inte sjunka mer? Får han kosing ställer han upp. Knappast som denna rulle kommer sabotera hans karriär. Mer säkra att han ställer upp oavsett.

Sedan kanske han inte är den perfekta Ken. Margot Robbie är ju absolut den perfekta Barbie.
Citera
2023-07-09, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora

I hans läge måste du istället räkna på vilka framtida inkomster du förlorar på att göra den här filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in