Citat:
Ursprungligen postat av
Svampspor
Ja, detta var ju en fruktansvärt dålig film med bra castade skådespelare. Margot Robbie är ju svårt att tycka illa om och Ryan Gosling lyckas ju åtminstone vara lite rolig. Humorn är annars bitvis på en riktigt pinsamt låg nivå och hur underhållande är en egentligen en film där man bombarderas av en massa moraliserande och feministiska pekpinnar? Jag antar att jag inte tillhör målgruppen, men en storfilm och komedi av detta slag borde verkligen haft mer humor av den sort som kunde tilltalat en bredare publik.
Med öppet sinne har försökt 2 gånger nu, eller försökt, jag kollar just nu, utan att pausa för att skriva, men drygt 1h in är den verkligen dötrist..
Det mest spännande/underhållande med filmen blir att höra vad småtjejerna i släkten tyckte sen, det är därför den får rulla vidare.
Känns mest som en lång reklamfilm(branding) för Mattel.. Med bra skådisar.
Som sagt, jag är väldigt nyfiken på tjejernas dom. (Jag tror fasen inte att de heller kommer gilla den, men med 7,7 på imdb känner jag mig osäker)
Fattar inte vad jag missar.. 20min kvar, hade gissat på under 6 på imdb.
Jag kanske bryter om 5, eller fan, jag bryter nu, har sett tillräckligt..
7,7?? 7,1 var det visst nu, men även det känns helt utanför min verklighet. Fattar inte. Ser fram emot höra vad tjejerna tyckte, jag vet att de har förhoppningar.