Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-04, 16:32
  #1
Medlem
Citat:
Turkiet borde ställa hårdare krav på Sverige i Natoprocessen. Det menar partiet Nyans ledare Mikail Yüksel. I en intervju med turkisk regimmedia uppmanar han Ankara att pressa Sverige att förbjuda koranbränningar.

– Sverige måste lära sig att böja sig, säger han till DN.

https://www.dn.se/sverige/nyans-part...en-pa-sverige/

Ja, borde vi inte låta Turkiet och partiet Nyans bestämma över oss svenskar helt och hållet?

Vad säger Flashback?
Citera
2023-07-04, 16:35
  #2
Medlem
JustTrollings avatar
Flashback säger att det är getknullarna som måste lära sig att böja sig.

Inte fan tänker man böja sig för smutsiga muslimjävlar.
Citera
2023-07-04, 16:35
  #3
Medlem
Föreslår att du bort namnet på rubriken. Skriv bara Nyans typ.

Sverige anser att dem har rätt på allt. De skiter totalt vad andra länder tycker och tänker.

Så helt korrekt.

Sverige ska lära sig böja sig i vissa frågor.
Citera
2023-07-04, 16:36
  #4
Medlem
Du länkar till en jävla sosse-tidning. Sverige ska inte böja sig för några jävla muslimer. Vi är ett kristet land. Och vad mig anbelangar så kunde jag inte bry mig mindre om vad jävla muslimer tycker om Sverige. Jag hatar dem oavsett. Det är fan dags för muslimerna att böja sig. Och sedan rätta sig in i ledet. Eller åka tillbaka till rövhålet dom kom ifrån.
Citera
2023-07-04, 16:36
  #5
Medlem
yj3E9qxs avatar
Viker sig Sverige så hoppas jag fan att svartingarna tar över. Då är Sverige helt dött.
Citera
2023-07-04, 16:37
  #6
Medlem
BekraftadNegers avatar
Visst kan vi göra det, om Turkiet gör detsamma. Vi förbjuder bränning av serietidningar och de förbjuder minareter. Det handlar om att ge och ta.
Citera
2023-07-04, 16:42
  #7
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Den där inkräktaren ska lära sig att böja sig så vi kan sparka ut honom ur landet. När ska kamelryttarna lära sig att dom inte får sin vilja igenom? flytta hem till era skitländer istället om ni inte trivs.
Citera
2023-07-04, 16:48
  #8
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Visst kan vi göra det, om Turkiet gör detsamma. Vi förbjuder bränning av serietidningar och de förbjuder minareter. Det handlar om att ge och ta.

De kan börja med att lära ut evolutionsteorin i skolan.
Citera
2023-07-04, 16:48
  #9
Medlem
Det här är det farligaste partiet som vi har i Sverige.
SD är inte ens i närheten.

Om dessa kommer till makten så kommer vi få problem, men vi är snart där.
Citera
2023-07-04, 16:48
  #10
Medlem
Sverige kommer aldrig att böja sig, om detta land gör det, så är det färdigt med stoltheten.
Citera
2023-07-04, 16:49
  #11
Medlem
"Sverige måste böja sig inför Turkiet"

Vad säger ni? Dags för Sverige att ta den ännu längre in i stjärten?

Jag är för Nato medlemskap, men är det värt denna ständiga våldtäkt?



https://www.expressen.se/nyheter/nya...-att-boja-sig/
Citera
2023-07-04, 16:55
  #12
Medlem
och vad exakt är det Turkiet kräver? Jag tror inte ens Erdogan vet det själv! Han han ställa vilka krav som helst, men han kommer ändå aldrig att bli nöjd. Packmuslimer är parasiter och tänker mjölka den svenska bidragskon. VId det här laget har alla vidriga muslimer lärt sig att Sverige är ett land som en muslim kan utnyttja så länge det går.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback