2023-07-04, 11:19
Medlem
Krogen, jobbet, någon på utbildningen eller gå med i någon förening.
Citera
2023-07-04, 11:27
Medlem
Det är lätt att träffa tjejer lite överallt. Problemet är dock att det inte är lika lätt att behålla tjejen då konceptet lojalitet inte existerar längre. Tjejer är numera på jakt efter en bättre man än deras nuvarande hela tiden. Har gett upp förhållanden och träffar endast tjejer för sex, inget mer.
Citera
2023-07-04, 11:33
Bannlyst
Varför ska du ens träffa någon? Onödigt.
Citera
2023-07-04, 12:22
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Träna har inte dykt upp än av någon outgrundlig anledning trots nio tidigare kommentarer.
Finns ju i andra inlägget, första svaret alltså.
Citera
2023-07-04, 13:40
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
5% av de snyggaste killarna knullar 95% av tjejerna. Det bästa du kan göra är att närma dig toppen genom träning, status, coola kläder osv.

Tjejer skiter i utseende. Byt ut utseende mot alfabeteende så blir det korrekt.
Senast redigerad av Lifestealer 2023-07-04 kl. 13:50.
Citera
2023-07-04, 13:44
Medlem
kompjuters avatar
Pengar!
Tjejer skiter fullständigt hur du ser ut eller är, har du gott om pengar så får du fitta men ingen kärlek.
Citera
2023-07-04, 14:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Pengar!
Tjejer skiter fullständigt hur du ser ut eller är, har du gott om pengar så får du fitta men ingen kärlek.

Eller att man uppför sig som man hade gott om pengar. Tjejer går igång på självsäkra killar, oavsett hur oäkta det än är.
Citera
2023-07-04, 14:37
Medlem
halaltarzans avatar
Gå ut på krogen är mitt förslag för där har brudarna i regel tagit något glas vin, gjort sig sexiga ock liksom ställt in sig på att ikväll är jag redo att ev. träffa någon. Något du inte kan räkna med om du t.ex. ska försöka ragga på gymmet, kurser, snabbköpet eller i kollektivtrafiken. Och du, gå ut ensam för det signalerar att du inte är nån jävla hare utan en snubbe med styrka och självförtroende.
Citera
2023-07-04, 15:00
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Gå ut på krogen är mitt förslag för där har brudarna i regel tagit något glas vin, gjort sig sexiga ock liksom ställt in sig på att ikväll är jag redo att ev. träffa någon.

Det har egentligen inte framgått av trådstarten om personen letar efter män eller kvinnor. Personen heter Ursula, men jag tänker också som standard att det är en kille som söker.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Något du inte kan räkna med om du t.ex. ska försöka ragga på gymmet, kurser, snabbköpet eller i kollektivtrafiken.

Det är ju olika approach som krävs på olika ställen. Någon som uppenbart raggar på en kurskamrat kommer förmodligen ses som lite sliskig och kan göra resten av kurstiden stel. Däremot så är det ju ett bra sätt att umgås med det motsatta könet under just avslappnade former och KANSKE växer det fram något "mer" under lång tid. Beroende på vad TS söker så kanske eller kanske inte det är rätt metod.
Citera
2023-07-04, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Jävlar i min keps det är ett bra tips, jag har kört lite samma. Var glad, skratta, kom med roliga kommentarer och var inte blyg då kommer folk att vilja hänga med dig och ibland någon snygg brud också.

Humor och leendet är livets två viktigaste verktyg. Om man har roligt kommer det synas och då kommer människor ansluta sig.
Det är så jag har träffat de flesta av mina vänner, en vid en busshållplats, en på ett tåg, en tredje på jobbet, fjärde på krogen etc et.

Livet består av tillfällen och fler positiva händelser sker om man är positiv i stunden. Ingen kommer vilja prata med en som går runt och är arg.
Citera
2023-07-04, 19:07
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Nej, det ska du verkligen inte. Däremot kanske du kan följa upp med ett par konkreta förslag till ts.

Varför drar du likhetstecken mellan handikapp och initiativlöshet och en helt relevant fråga om du rekommenderar något speciell kvällskurs?
Det jag ville få fram var att man väljer sina kvällskurser själv, efter sitt eget intresse. Inte efter andras intresse.

Klarar man inte av att välja själv, alternativt saknar intressen, så ser jag det som ett handikapp i strävan efter att finna en partner.

-Varför valde du en kvällskurs i origami?
-Signaturen Stormpiskare på Flashback sa att jag skulle välja det."

Sedan var självklart svaren ämnade för ts.
Citera
2023-07-04, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Över 150 tjejer?
Vågar man fråga om du har tresiffrigt liggantal?

150 olika tjejer
Det handlade inte alltid om sex, merparten var jag genuint intresserade av att träffa igen, och då kunde jag själv förhala sexbiten.
Nej, inget tresiffrigt riktigt. Man kan säkert alltid, men emellanåt kände jag mig smutsig och var då inte ute efter sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in