• 1
  • 2
2023-07-04, 00:44
Medlem
Och man är i 30s åldern och vill hitta en person? Vad är era bästa tips? Får inga napp whatsoever på tinder.
Citera
2023-07-04, 00:52
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Och man är i 30s åldern och vill hitta en person? Vad är era bästa tips? Får inga napp whatsoever på tinder.
5% av de snyggaste killarna knullar 95% av tjejerna. Det bästa du kan göra är att närma dig toppen genom träning, status, coola kläder osv.
Citera
2023-07-04, 01:02
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Har du inga sociala kretsar?
Citera
2023-07-04, 01:05
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Gå på krogen och var lite framåt. Jag lovar att det funkar.
Citera
2023-07-04, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Har du inga sociala kretsar?
Jo. Varför?
Citera
2023-07-04, 01:07
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Jo. Varför?

Tänker att det är lättare att se sig omkring ute bland folk när man hittar på grejer med polarna osv än att leta i appar?
Citera
2023-07-04, 02:08
Medlem
Citat:

2019 var ett år jag och mina vänner höll showtime när vi var ute, på så sätt att främmande människor anslöt sig när de såg hur roligt vi hade.

Vi kunde sätta oss på en uteservering och genuint sitta och skratta, inte för att vi ville att folk skulle vända sig om, utan mer för att vi hade väldigt kul. Flertalet gånger vände sig tjejer om och satte sig bredvid oss. Det var mer en regel än ett undantag. Det viktigaste att ha med sig är att det smittar av sig med ett skratt. Om du har roligt och skrattar kommer människor att vilja vara en del av det.

På tal om tinder osv, det går att träffa folk seriöst där! Jag har dejtat över 150 tjejer, och dagen jag bestämde mig för att ge upp tinder var dagen jag träffade nuvarande tjej. Från ingenting till personkemi jag längtat efter i alla dessa singelår. Ge inte upp!
Senast redigerad av Dispatch107 2023-07-04 kl. 02:10.
Citera
2023-07-04, 02:09
Medlem
PaoloRobertos avatar
Bli Internet kändis så får du bada i fitta
Citera
2023-07-04, 02:38
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Och man är i 30s åldern och vill hitta en person?
Krogen, konserter, föreningsliv, kvällskurser.
Citera
2023-07-04, 02:54
Medlem
Citat:
Vad är era bästa tips?

Träna har inte dykt upp än av någon outgrundlig anledning trots nio tidigare kommentarer.
Citera
2023-07-04, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
föreningsliv, kvällskurser.

Vilka föreningar och kvällskurser tänker du dig specifikt för att inte riskera att betala 1800:- och lägga en hel termin på en kvällskurs eller lösa årskort i en förening i onödan?
Citera
2023-07-04, 03:02
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Vilka föreningar och kvällskurser tänker du dig specifikt för att inte riskera att betala 1800:- och lägga en hel termin på en kvällskurs eller lösa årskort i en förening i onödan?
Tänker inget specifikt. Gällande föreningsliv så finns det föreningar med årsavgifter på bara några hundra. Gällande kvällskurser så kanske du kan hålla i en själv?

Kan tänka mig att föreningar som "vuxna på stan" helt saknar avgift.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in