2023-07-01, 12:35
Är det en vanlig fantasi bland brudar att omringas av kukar och suga dem? Eller är det hyperboliska porrfilmsillustrat?

Jag läser sällan något om en sådan kink. Frågan känns motiverad.
Senast redigerad av G-kraft89 2023-07-01 kl. 12:59.
Citera
2023-07-01, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
Är det en vanligt förekommande fantasi bland brudar att omringas av kukar och suga dem? Eller är det hyperboliska porrfilmsillustrat?

Nej.
Citera
2023-07-01, 12:50
Medlem
Citat:
Är det en vanligt förekommande fantasi bland brudar att omringas av kukar och suga dem? Eller är det hyperboliska porrfilmsillustrat?

Nej, som med allt annat konstigt i sex vägen så är det nej.

Internet har gjort att man kan lätt tro att många använder eller gör saker bara för att det finns mycket personer. Om du tror att kvinnor är som tjejer i porrfilmer är du väldigt fel ute. De flesta har knappt sexlust att tala om.
Citera
2023-07-01, 12:59
Medlem
Loreias avatar
Det är skillnad på vad man kanske fantiserar om och vad man kan tänka sig göra i verkligheten.
Citera
2023-07-01, 13:00
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Det är skillnad på vad man kanske fantiserar om och vad man kan tänka sig göra i verkligheten.

Japp. Vi avhandlar det var för sig.
Citera
2023-07-01, 13:13
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

Internet har gjort att man kan lätt tro att många använder eller gör saker bara för att det finns mycket personer. Om du tror att kvinnor är som tjejer i porrfilmer är du väldigt fel ute. De flesta har knappt sexlust att tala om.

Det beror nog mer på deras partner, satisfyern får säkert stor användning när dom är ensamma
Citera
2023-07-01, 13:15
Avstängd
Sagodjurs avatar
Tjejer kanske inte vill suga kuk överhuvudtaget.

Någonsin.
Citera
2023-07-01, 13:25
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Tjejer kanske inte vill suga kuk överhuvudtaget.

Någonsin.
Suga kuk är en av få talanger kvinnor besitter.
Citera
2023-07-01, 13:33
Citat:
Det beror nog mer på deras partner, satisfyern får säkert stor användning när dom är ensamma

Hur gömmer kvinnor sina sexleksaker när de har familj? Jag har aldrig förstått det. Har de nåt slags valv?
Citera
2023-07-01, 13:39
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Hur gömmer kvinnor sina sexleksaker när de har familj? Jag har aldrig förstått det. Har de nåt slags valv?

Ingen aning då jag inte har barn men jag hade nog gömt dom i något "tråkigt" typ som en skolåda högt upp i en garderob.
Sedan är det ju skillnad på om man har små barn som öppnar varenda byrålåda eller större barn som inte går igenom alla ens grejer.
Citera
2023-07-01, 13:39
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

De flesta har stor sexlust även om det kan verka annorlunda. Dock är bliwbang rätt avlägset för de flesta men under rätt förutsättningar där de känner sig trygga med det ska man inte utesluta det heller.
Verkligen konstig uppfattning att tjejer inte skulle ha sexlust. De är människor lika mycket de med. Sedan har de något annorlunda förutsättningar som gör att de fattar beslut efter andra villkor än killar. Men i absoluta lusttal skiljer inget.
Citera
2023-07-01, 13:43
Citat:
Ingen aning då jag inte har barn men jag hade nog gömt dom i något "tråkigt" typ som en skolåda högt upp i en garderob.
Sedan är det ju skillnad på om man har små barn som öppnar varenda byrålåda eller större barn som inte går igenom alla ens grejer.

Vi har anledning att återkomma till den frågan. Men åter till tråden, är det eggande med en blowbang för kvinnor i tanken? Jag tror det. De är förtryckta av samhället att säga nej..

Vad tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in