2023-07-01, 13:45
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag har träffat många tjejer som älskar att suga kuk och eftersom sex med flera är en hyfsat vanlig fantasi även bland tjejer så finns det säkert några som kombinerar det. Känner två som provat men det var nog mer engångsgrejer som råkade hända i stundens hetta än fantasier de gått runt med.
Citera
2023-07-01, 13:47
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
Vi har anledning att återkomma till den frågan. Men åter till tråden, är det eggande med en blowbang för kvinnor i tanken? Jag tror det. De är förtryckta av samhället att säga nej..

Vad tror du?

Gillar man kuk kan tanken vara eggande men IRL måste du hantera att få ihop ett gäng män du faktiskt tänder på och är trygg med, samt som inte kommer typ filma och lägga ut på nätet osv.
Citera
2023-07-01, 13:53
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Gillar man kuk kan tanken vara eggande men IRL måste du hantera att få ihop ett gäng män du faktiskt tänder på och är trygg med, samt som inte kommer typ filma och lägga ut på nätet osv.

Hade du kunnat tänka dig göra det efter några glas vin? Rätt sällskap och alla garantier uppfyllda. Eller är det för genant?
Citera
2023-07-01, 14:22
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Jag har träffat många tjejer som älskar att suga kuk och eftersom sex med flera är en hyfsat vanlig fantasi även bland tjejer så finns det säkert några som kombinerar det. Känner två som provat men det var nog mer engångsgrejer som råkade hända i stundens hetta än fantasier de gått runt med.

Fast män som har gruppsex vill inte nödvändigtvis dingla kuken bredvid andra snubbar.

Om jag nu ska ha gruppsex har jag det på nåt sätt i min bubbla och sen får nån annan ta över. Men det är hur jag är funtad.
Citera
2023-07-01, 15:06
Medlem
Amitriptylins avatar
Sambon är rätt fixerad vid både kuken och pungen min.
En av hennes sexfantasier är just att vara omringad av en hel drös med dasar som hon kan leka med hahaha.
Så absolut finns det kvinnor som älskar kuk.
Precis som det finns män, jag själv t.ex, som älskar fittan mer än något annat på kvinnokroppen.
Citera
2023-07-01, 15:54
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Nej det är män som drömmer om att kvinnor drömmer om det. Precis som det är med den mesta porren.
Citera
2023-07-01, 16:08
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Nej det är män som drömmer om att kvinnor drömmer om det. Precis som det är med den mesta porren.

Så det har aldrig hänt i världshistorien?
Citera
2023-07-01, 16:11
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Så det har aldrig hänt i världshistorien?

Det var inte frågan
Citera
2023-07-01, 16:13
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Det var inte frågan

Du skrev ett kategoriskt svar, så då frågar jag dig om du står bakom det. Vad får dig att tro att en tjej som älskar att suga kuk inte vill göra det med många? Eller du förnekar att kvinnor har någon som helst sexualitet utöver missionären?
Citera
2023-07-01, 16:20
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Du skrev ett kategoriskt svar, så då frågar jag dig om du står bakom det. Vad får dig att tro att en tjej som älskar att suga kuk inte vill göra det med många? Eller du förnekar att kvinnor har någon som helst sexualitet utöver missionären?

Du vet att du snackar skit så låt bli
Jag är inte intresserad av att lördagsunderhålla dig
Jag har sagt min åsikt
Citera
2023-07-01, 16:25
Hädanefter får ni motivera svaret. Annars är detta dödfött.

Jag är inte intresserad av män tror. Men det är tyvärr den oundvikliga konsekvensen av att fråga på flashback.
Citera
2023-07-01, 16:30
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Är det en vanlig fantasi bland brudar att omringas av kukar och suga dem? Eller är det hyperboliska porrfilmsillustrat?

Jag läser sällan något om en sådan kink. Frågan känns motiverad.
Jag vet iaf en som har det som fantasi. Huruvida det är vanligt eller inte vet jag dock inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in