• 2
  • 3
2023-06-28, 07:37
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemongrasxxx
Som rubriken lyder så undrar jag hur ni skulle vilja ha era kroppar hanterade efter döden?
Själv skulle jag vilja bli ett mosslik som efter några decennier kommer skrämma slag på någon fågelskådare. Men om det inte går å få till så skulle jag vilja bli lagd på en tallhede, bli uppäten av skogens olika djur å hoppas på att inte någon käring som är ute å plokar svamp hittar mig.
Men det är bara vad jag önskar, hur tänker ni?

Först och främst. Se till att jag de facto är död. Man kan inte vara säker med dagens sjukvård. Sen ta de reservdelar som är i fungerande skick. Elda upp resten. Vem vill ligga och ruttna? Om det mot all förmodan sker en zombie apokalyps slipper man dessutom återuppstiga. Vi människor är inte försiktiga med vetenskapen så jag skulle inte förvånas
Citera
2023-06-28, 07:45
Medlem
Mullrets avatar
Kremeras, därefter sprid askan.
Citera
2023-06-28, 07:50
Medlem
Hade jag haft pengar så hade jag velat frysas ned annars spelar det ingen roll.
Citera
2023-06-28, 07:55
Medlem
I havet för min del.
Gärna hel men antar att man måste kremeras för att sedan spridas på en enligt staten angiven plats.
Citera
2023-06-28, 08:01
Medlem
Neroxxs avatar
Använd det som går till reservdelar åt någon som behöver (alternativt för eventuella tester) sen bränn det som inte behövs.
Citera
2023-06-28, 08:04
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Kremering känns ok.

Roll me up and smoke me when I die
https://m.youtube.com/watch?v=kn-AB78kvvE

Ivory!
Citera
2023-06-28, 08:05
Medlem
Jag vill donera min kropp till en nekrofil..
Citera
2023-06-28, 08:30
Medlem
Hackenbush55s avatar
Den skall läggas i en sarkofag som är klädd med guld och sedan skall sarkofagen läggas i en tempelliknande byggnad.
Citera
2023-06-28, 08:30
Medlem
GertBennys avatar
Jag bryr mig inte ett dugg vad som händer med min kropp. Släng den åt grisarna så de kan mumsa i sig mig. Ty min ande kommer alltid finnas kvar och strida mot mina köttsliga fiender i all framtid.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in