2023-09-02, 01:48
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Min intention var inte att sno

Om jag fick en krona för varje gång jag hört det där, take him away boys, 6 månader på kåken skulle göra honom gott.

Är du helt jävla sjuk i huvudet? Sex år låter mer rimligt om det ska göra honom gott.
Citera
2023-09-02, 02:05
Tycker att han borde fått en slags kändispåbackning på straffet.
Kändisar borde ju föregå som gott exempel, vilket man kan säga att aö inte riktigt är.
Citera
2023-09-02, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Kanal 5 kommer att göra en megaflopp liknande lågvattenmärket, "Den rätte för Rosing" som de sände för många år sedan. Den serien var så jäkla dålig så den blev hysteriskt rolig. Att se Arga Snattaren snattra och tjata i i tv:n fortsättningen kommer att vara exakt lika pinsamt...
Du har helt rätt. Denna övertro på idioten verkar aldrig ta slut. Han är vara bra när han får skälla och skrika på folk. Karln är ju totalt platt. Ingen retorik. Kan inte ha läst några mängder av litteratur i sina dar. Hybris och någon form av störning på det. Han ska bara skälla på White trash om el och andra byggfusk problem. Ungefär lika intelligent som Linda Rosing.
Kanal5 borde börja scouta. Nya talanger och leverera genuina personer med sunda värderingar.
Inte hålla på med en massa profiler som är nära kyrkogården.
Citera
2023-09-02, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunwindsea
Du har helt rätt. Denna övertro på idioten verkar aldrig ta slut. Han är vara bra när han får skälla och skrika på folk. Karln är ju totalt platt. Ingen retorik. Kan inte ha läst några mängder av litteratur i sina dar. Hybris och någon form av störning på det. Han ska bara skälla på White trash om el och andra byggfusk problem. Ungefär lika intelligent som Linda Rosing.
Kanal5 borde börja scouta. Nya talanger och leverera genuina personer med sunda värderingar.
Inte hålla på med en massa profiler som är nära kyrkogården.

Han är den programledare som drar flest tittare varje program han kör, ni har ingen aning om någonting ändå skriver ni trams.

Anders är en idealisk man i många hänseenden. Han kan säga ifrån, han är framgångsrik (mångmiljonär långt före han blev tv kändis!!).
Citera
2023-09-02, 08:09
Medlem
Silltunnas avatar
Ni som hört rättegången, var Arga Blipparen arg när han bedyrade sin oskuld?
Citera
2023-09-02, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna

Nej. Han var relativt respektfull och "förvånad" över hela "misstaget"
Citera
2023-09-02, 11:33
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Han är den programledare som drar flest tittare varje program han kör, ni har ingen aning om någonting ändå skriver ni trams.

Anders är en idealisk man i många hänseenden. Han kan säga ifrån, han är framgångsrik (mångmiljonär långt före han blev tv kändis!!).

Jag gillar dina fina humor och din parafrasering av Anders, och hans fans. Hysteriskt kul!

Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna

Nej, inte det minsta. Han varken var arg eller upprörd över anklagelserna eller utfall, men inte heller visade minsta tecken på att skämmas över de.

Han verkar vara en psykopat som kan slå av/på sina känslor, efter när det passar/gynnar honom.
Senast redigerad av peterpanp 2023-09-02 kl. 11:36.
Citera
2023-09-02, 13:48
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Var nästan onödigt av mig att peta på en sån liten detalj

Kan se det framför mig hur andreas står vid köttdisken och stoppar ned lite grejjer i påsen/låtsas scanna samtidigt som en anställd på avstånd står och spanar in honom för att han är lite känd från tv, och så ser hon till sin förvåning att han tänker stjäla köttet.

Gissar på att vittnet är en ung osäker kvinna som sedan berättar detta till någon med lite mer hår på bröstet och eftersom dom sett hela händelseförloppet så blir det självklart en polisanmälan.

Hade han bara glömt en liten sak som han gjort många gånger förr enligt egen utsago så hade det bara slutat med att han fått betala och sedan åkt därifrån. Det är inte så jävla svårt att scanna, framförallt dyra varor med högt kilopris brukar man ju alltid kolla på scannern med en liten klump i magen eftersom man vet att det är en dyr vara.

Priset är naturligtvis helt irrelevant och du kollar naturligtvis inte på vad det kostar. Det kommer ju inte att märkas på kontot i alla fall. Det är däremot en hederssak att inte stjäla och därför ser man till att det blir rätt.
Citera
2023-09-02, 23:21
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Nej, det går inte att glömma att scanna varor. Det handlar om grov brottslighet av värsta sort. Detta kan likställas med de grövsta brott mänskligheten skådat. Dessa brottslingar borde avrättas av Polis, naturligtvis efter offentlig piskning.

Du kan bygga hur många halmgubbar som helst. Faktum kvarstår att man betalar för vad man köper.

Obegripligt att sådana som du inte förstår att det är stöld om man inte gör det.

Jag lät bli att betala för en Plopp 1979 och har fortfarande dåligt samvete för detta. 90 öre tror jag den kostade.
Citera
2023-09-03, 20:25
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Jag gillar dina fina humor och din parafrasering av Anders, och hans fans. Hysteriskt kul!

Nej, inte det minsta. Han varken var arg eller upprörd över anklagelserna eller utfall, men inte heller visade minsta tecken på att skämmas över de.

Han verkar vara en psykopat som kan slå av/på sina känslor, efter när det passar/gynnar honom.
Han kommer förmodligen ta över hela båten och köra på grund i Atlanten. Full. Men det var någon annans fel.
Citera
2023-09-03, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Du kan bygga hur många halmgubbar som helst. Faktum kvarstår att man betalar för vad man köper.

Obegripligt att sådana som du inte förstår att det är stöld om man inte gör det.

Jag lät bli att betala för en Plopp 1979 och har fortfarande dåligt samvete för detta. 90 öre tror jag den kostade.
Helt rätt. Alla som skriver om hur lätt det är att "missa" att blippa sina varor måste vara efterblivna. Nej, det är inte lätt att missa, om du gör det är du helt värdelös på att fungera och får inse att du måste gå till en bemannad kassa.

Och ja, jag blir irriterad över sådana som inte blippar sina varor, eftersom det gör att "svinn-marginalen" blir högre, således dyrare för oss som lyckas handla utan att missa att scanna kött.
Citera
2023-09-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Han kommer förmodligen ta över hela båten och köra på grund i Atlanten. Full. Men det var någon annans fel.

Fn va kul att se honom skälla ut Tobbe Trollkarl när han tar fel på styrbord och babord.
En 5minutare om hur oduglig Tobbe är som sjöman, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in