2023-09-23, 22:42
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nej, för mig är det en bra taktik. Sen spelar det nog mindre roll på vilken arena du söker en man, så länge du är tydlig vid kontakt men först frågar vad han söker för annars är risken att han anpassar sitt svar efter ditt. Lite strategi är sällan fel för att undvika att slösa tid på dom som inte söker samma

Brukar egentligen inte bry mig så mycket om vad andra söker, jag vet bara att jag ärlig med att jag inte vill ha en relation, sen är det upp till honom vad han vill göra med den informationen
Citera
2023-09-23, 23:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Brukar egentligen inte bry mig så mycket om vad andra söker, jag vet bara att jag ärlig med att jag inte vill ha en relation, sen är det upp till honom vad han vill göra med den informationen

Tänker som så, att han kanske säger vad som helst för att få ha sex med dig en gång, och sen står du utan i alla fall?
Ifall man då vill försäkra sig om att han söker samma som dig, så kan du be honom berätta vad han är på jakt efter innan du berättar vad du söker.
Det som funkar för mig kanske inte är rätt metod för dig, huvudsaken att du hittar det du söker
Citera
2023-09-23, 23:09
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Tänker som så, att han kanske säger vad som helst för att få ha sex med dig en gång, och sen står du utan i alla fall?
Ifall man då vill försäkra sig om att han söker samma som dig, så kan du be honom berätta vad han är på jakt efter innan du berättar vad du söker.
Det som funkar för mig kanske inte är rätt metod för dig, huvudsaken att du hittar det du söker

Men då har vi ju båda fått det vi var ute efter ju. På tinder iallafall så brukar det ofta stå vad de söker faktiskt (hur mycket ärlighet som nu finns där). Träffar man någon ute så börjar det ju oftast med ett ONS så tar man det därifrån sen.
Citera
2023-09-23, 23:12
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Men då har vi ju båda fått det vi var ute efter ju. På tinder iallafall så brukar det ofta stå vad de söker faktiskt (hur mycket ärlighet som nu finns där). Träffar man någon ute så börjar det ju oftast med ett ONS så tar man det därifrån sen.

Hur vet du att det inte blir ytterligare ett ONS som du sägs vara trött på om du inte redan i förväg tar reda på vad mannen vill? Eller är du helt okej med att det kan bli bara ONS, i så fall är det ju bara att köra
Inte alla män som vill ha sex för en kväll som sen vill ha återkommande sex, det är för många en del som ska stämma för att dom ska vilja fortsätta ses för sex.
Citera
2023-09-24, 01:48
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Hur vet du att det inte blir ytterligare ett ONS som du sägs vara trött på om du inte redan i förväg tar reda på vad mannen vill? Eller är du helt okej med att det kan bli bara ONS, i så fall är det ju bara att köra
Inte alla män som vill ha sex för en kväll som sen vill ha återkommande sex, det är för många en del som ska stämma för att dom ska vilja fortsätta ses för sex.
Asså då menar jag "aktivt leta" efter ONS, men skulle det hända så är det ju inte hela världen så sett. Bryr mig inte så mycket. Hade mest vart enklare och gött att kunna göra "booty call" liksom
Vilka aspekter tycker du är viktigast för att fortsätta, eller vad tror du är de vanligaste aspekterna för fortsatt liggande?
Citera
2023-09-24, 09:36
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Asså då menar jag "aktivt leta" efter ONS, men skulle det hända så är det ju inte hela världen så sett. Bryr mig inte så mycket. Hade mest vart enklare och gött att kunna göra "booty call" liksom
Vilka aspekter tycker du är viktigast för att fortsätta, eller vad tror du är de vanligaste aspekterna för fortsatt liggande?

Fråga ditt ONS om han kan tänka sig att helt utan krav komma över typ ett par gånger i månaden och bara göka, tror ingen snubbe skulle banga ett sånt upplägg faktiskt. Det är när kärringarna börjar krångla och ställa krav på sina älskare/KKs som många snubbar inte pallar och drar skulle jag vilja säga.
Citera
2023-09-24, 11:28
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Det kvittar vad jag tycker då jag inte söker en kk utan hellre söker en fwb eller kanske till och med älskare.
Så kör på det sätt som passar dig bäst
Citera
2023-09-24, 15:49
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fråga ditt ONS om han kan tänka sig att helt utan krav komma över typ ett par gånger i månaden och bara göka, tror ingen snubbe skulle banga ett sånt upplägg faktiskt. Det är när kärringarna börjar krångla och ställa krav på sina älskare/KKs som många snubbar inte pallar och drar skulle jag vilja säga.

Ja får väl bli nåt sånt då nästa gång jag har nåt ONS, om det är nåt att ha vill säga.
Fattar inte varför folk börjar ställa krav om det är en sån relation.. Har man ju ingen rätt att göra. Det enda är väl att tala om ifall man vart med någon annan så man vet om man kanske ska testa sig
Citera
2023-09-24, 15:50
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Det kvittar vad jag tycker då jag inte söker en kk utan hellre söker en fwb eller kanske till och med älskare.
Så kör på det sätt som passar dig bäst
Ja alltså kk eller fwb är ju det som hade passat mig bäst också. Vad definierar du som älskare?
Citera
2023-09-24, 16:48
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ja alltså kk eller fwb är ju det som hade passat mig bäst också. Vad definierar du som älskare?

Personligen, så är en kk (knullkompis) för mig helt känslolöst och enbart fysiskt och knappt något prat mer än för att komma överens om dag och tid.
Fwb något mera då det syftar på vän med förmån, och vän för mig är snäppet närmare än kompis, men ändå inte alls någon relation men kanske se på film och äta ihop ibland, inte enbart sex utan även lite umgänge.
Älskare för mig innebär att man inte träffar någon mer utan är exklusiva, och att man umgås och gör saker ihop som inte är sex, lite som en fin vän som man har sex med men utan att det för den skull behöver vara kärlek.
För mig är det mycket graden av engagemang som avgör vad dom olika begreppen innebär för mig.
Citera
2023-09-24, 17:56
Medlem
Svårt om man inte tillhör top 10% av männen som 90% av kvinnorna ligger med.
Citera
2023-09-24, 18:18
Medlem
Pröva att som ung kvinna ha riktig erotisk sex med en annan kvinna. Bara en kvinna vet bäst hur man tillfredsställer en annan kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in