Citat:
Ursprungligen postat av
AlisonShaw
Vad r det i min attityd som stinker tycker du?
Jag tror i s fall att jag kanske skrivit p ett stt som kan tolkas felaktigt.
Jag r verkligen inget annat n nyfiken p andras input i den hr frgan.
Det kanske r min attityd som r problemet men d skulle jag uppskatta en utveckling av vad du menar. Det hade hjlpt mig.
"Finns inga mn som duger" "det r fel p mnnen" bla bla bla.
Konstigt att du inte hittar ngon! Sen lter du som alla kvinnor "vill ha nrhet", men fiskar man i det r det helst krlek egentligen.
Fattar att det hr ihop mer fr kvinnor. Men det skiner ocks igenom.
Ens inre tankeliv skiner igenom mer n man tror.
Frsk se det bsta i folk istllet och fundera p vad du verkligen VILL och vad du ger. Fr du mnnen att skratta, r du sexig, tar du fr dig, r du rolig att umgs med, ger du komplimanger, fr folk att m bra? Vad r dina styrkor och snt som du kan spela hrdare p som drar till sig mnnen?
Sen finns det ju klassiska mans-knep vid ren sexuell torka. Ligg med ngon bara. Dom behver inte duga. Nr du ftt ut det ur systemet och knner dig mindre desperat kan du leta efter ngon bttre.
Jobba dig uppt s att sga.
Personligen har jag hittat partners via utbildningar och kurser. Tycker det r en nice avslappnad, nykter milj.
Ta ngon kurs som har vervikt mn.
Jag har gtt kurser i teater, skrivande och kvinnodominerade kurser och jvlar vad ltt det r.
Men man ska hitta "sitt spelflt". Vissa r gudar p internetdejting. Jag suger p det. Har testat flera gnger och resultaten jmfrt med normal dejting har varit katastrofala s jag kr bara normalt nu och r njd med det.
Mitt spelflt r nykter milj Face to Face. Jag tar fr mig. Drar mycket skmt och har nrvaro/charm.