• 2
  • 3
2023-06-20, 09:45
Medlem
AlisonShaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomis2000
Typ 90% av alla vuxna mnniskor allts!

Kanske r det s att det bor en liten kinkster i de flesta drute. Good for them! ⭐️
Citera
2023-06-20, 10:04
Medlem
AlisonShaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
Fr det frsta, vad r skillnaden mellan "tinder" och Tinder?
Fr det andra suger ni kvinnor p att kommunicera och inse vilka ljliga krav ni har p andra. Vill du knulla med vettiga mn s r det fr en kvinna bara att gra det. Det finns inga frsk fr en kvinna. Frn noll till sex. Mn kommer sllan till sex. De fr stanna i frsksstadiet.

Ingen bryr sig om intellekt. Det dr r en sn fjantig grej bland kvinnor som spridit sig och man lser de p var och varannan profil att mannen ska vara intellektuell. Vad ni egentligen menar r att mannen ska lsa av er i sngen, frfra er dit och frst ert kroppssprk, vara inknnande, lyhrda osv och grna beskriva dig i dessa termer. Ni sjlva har sllan nt intellekt att komma med och ofta kan ni ingenting. Jag r helt sker p att du r en ful hxa. Skulle du vara en snygg blondin med snygga former s skulle trden aldrig startats.

Med tinder menade jag appar av karaktren att trffa folk fr att ligga med eller annat.

Jag uppskattar dina tankar och blir lite nyfiken p ngra saker.

Vad r det fr ljliga krav som du upplevt att kvinnor stller?

Hur hittar jag vettiga mn? Vad r det man ska se efter fr att bedma huruvida en person r vettig?

Du skriver att det inte finns ngra frsk frn kvinnor. Men om det nu d r s att jag gjort frsk, att jag varit ppen med vad jag sker men nd inte hittar mn (och fr all del kvinnor) som vill ha den typ av relation som jag sker. D tnker jag att det mste vara s att det r ngon faktor som gr att dessa mn inte str att finna i den gruppen mn som intresserar mig intellektuellt. Vilket fr mig att tnka att det kanske r en ovanlig kombination.

Nr du skriver att ofta kan ni ingenting, vad r det d du tnker p? r det sexuellt eller r det ngot annat du menar?

Menar du allts att det r fr mkt begrt frn min sida att den man skall ha sex med kan lsa av mitt kroppssprk, vara inknnande, lyhrd osv? Det knner i alla fall jag r en absolut lgstaniv.
Citera
2023-06-20, 10:11
Medlem
Nomis2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlisonShaw
Med tinder menade jag appar av karaktren att trffa folk fr att ligga med eller annat.

Jag uppskattar dina tankar och blir lite nyfiken p ngra saker.

Vad r det fr ljliga krav som du upplevt att kvinnor stller?

Hur hittar jag vettiga mn? Vad r det man ska se efter fr att bedma huruvida en person r vettig?

Du skriver att det inte finns ngra frsk frn kvinnor. Men om det nu d r s att jag gjort frsk, att jag varit ppen med vad jag sker men nd inte hittar mn (och fr all del kvinnor) som vill ha den typ av relation som jag sker. D tnker jag att det mste vara s att det r ngon faktor som gr att dessa mn inte str att finna i den gruppen mn som intresserar mig intellektuellt. Vilket fr mig att tnka att det kanske r en ovanlig kombination.

Nr du skriver att ofta kan ni ingenting, vad r det d du tnker p? r det sexuellt eller r det ngot annat du menar?

Menar du allts att det r fr mkt begrt frn min sida att den man skall ha sex med kan lsa av mitt kroppssprk, vara inknnande, lyhrd osv? Det knner i alla fall jag r en absolut lgstaniv.

Det troliga r vl kanske att lejonparten av de vettiga mnnen r upptagna i relationer. Just p grund av att de r vettiga.

Vilket ldersspann r det vi rr oss i?
Citera
2023-06-20, 10:26
Medlem
AlisonShaws avatar
Citat:
Det troliga r vl kanske att lejonparten av de vettiga mnnen r upptagna i relationer. Just p grund av att de r vettiga.

Vilket ldersspann r det vi rr oss i?

30-50 kanske?

Tror du att det vanligaste med de vettiga inte (generellt) skulle vara intresserade av den typ av upplgg som jag r intresserad av?

Isfall blir fljden att de som skulle vara intresserade av det upplgg jag r intresserad av d vara just sdana som inte r vettiga.

Det indikerar att min initiala tanke var korrekt; att denna kombo r ovanlig och att det kanske skulle kunna vara orsaken till att det r svrt att hitta sdana mn.
Citera
2023-06-20, 10:36
Medlem
Custom_mades avatar
Tycker din attityd stinker.

Tror det r dr du behver kolla!
Citera
2023-06-20, 10:57
Medlem
AlisonShaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Tycker din attityd stinker.

Tror det r dr du behver kolla!

Vad r det i min attityd som stinker tycker du?
Jag tror i s fall att jag kanske skrivit p ett stt som kan tolkas felaktigt.

Jag r verkligen inget annat n nyfiken p andras input i den hr frgan.

Det kanske r min attityd som r problemet men d skulle jag uppskatta en utveckling av vad du menar. Det hade hjlpt mig.
Citera
2023-06-20, 13:24
Medlem
Nomis2000s avatar
Citat:
30-50 kanske?

Tror du att det vanligaste med de vettiga inte (generellt) skulle vara intresserade av den typ av upplgg som jag r intresserad av?

Isfall blir fljden att de som skulle vara intresserade av det upplgg jag r intresserad av d vara just sdana som inte r vettiga.

Det indikerar att min initiala tanke var korrekt; att denna kombo r ovanlig och att det kanske skulle kunna vara orsaken till att det r svrt att hitta sdana mn.

Det kan nog vara som du tror. Har ftt hra det av flera tjejer. Det har varit endera eller. puckon som bara vill he sex eller vettigare killar som r mer relationsinriktade.
Det skulle kunna bero p att vettiga killar har rrt sig bort frn tanken p att ligga runt eftersom det skulle kunna hnga ihop med en smre kvinnosyn. Vilket i sig r att frminska kvinnor i min mening.
Citera
2023-06-20, 13:31
Medlem
AlisonShaws avatar
Citat:
Det kan nog vara som du tror. Har ftt hra det av flera tjejer. Det har varit endera eller. puckon som bara vill he sex eller vettigare killar som r mer relationsinriktade.
Det skulle kunna bero p att vettiga killar har rrt sig bort frn tanken p att ligga runt eftersom det skulle kunna hnga ihop med en smre kvinnosyn. Vilket i sig r att frminska kvinnor i min mening.

Fr mig r det inte likhetstecken mellan pucko och att vara en person som bara vill ha sex. Men frgan r om det kanske nd r vanligt att det ofta sammanfaller.
Oberoende av varandra.
Citera
2023-06-20, 13:33
Medlem
Nomis2000s avatar
Citat:
Fr mig r det inte likhetstecken mellan pucko och att vara en person som bara vill ha sex. Men frgan r om det kanske nd r vanligt att det ofta sammanfaller.
Oberoende av varandra.

Givetvis inte likhetstecken mellan just dem.
Men nu r du ju nd de kategorierna vi i nn mn avgrnsat oss till.
Citera
2023-06-20, 14:18
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Vad r det i min attityd som stinker tycker du?
Jag tror i s fall att jag kanske skrivit p ett stt som kan tolkas felaktigt.

Jag r verkligen inget annat n nyfiken p andras input i den hr frgan.

Det kanske r min attityd som r problemet men d skulle jag uppskatta en utveckling av vad du menar. Det hade hjlpt mig.
"Finns inga mn som duger" "det r fel p mnnen" bla bla bla.

Konstigt att du inte hittar ngon! Sen lter du som alla kvinnor "vill ha nrhet", men fiskar man i det r det helst krlek egentligen.
Fattar att det hr ihop mer fr kvinnor. Men det skiner ocks igenom.

Ens inre tankeliv skiner igenom mer n man tror.

Frsk se det bsta i folk istllet och fundera p vad du verkligen VILL och vad du ger. Fr du mnnen att skratta, r du sexig, tar du fr dig, r du rolig att umgs med, ger du komplimanger, fr folk att m bra? Vad r dina styrkor och snt som du kan spela hrdare p som drar till sig mnnen?

Sen finns det ju klassiska mans-knep vid ren sexuell torka. Ligg med ngon bara. Dom behver inte duga. Nr du ftt ut det ur systemet och knner dig mindre desperat kan du leta efter ngon bttre.

Jobba dig uppt s att sga.

Personligen har jag hittat partners via utbildningar och kurser. Tycker det r en nice avslappnad, nykter milj.
Ta ngon kurs som har vervikt mn.
Jag har gtt kurser i teater, skrivande och kvinnodominerade kurser och jvlar vad ltt det r.

Men man ska hitta "sitt spelflt". Vissa r gudar p internetdejting. Jag suger p det. Har testat flera gnger och resultaten jmfrt med normal dejting har varit katastrofala s jag kr bara normalt nu och r njd med det.
Mitt spelflt r nykter milj Face to Face. Jag tar fr mig. Drar mycket skmt och har nrvaro/charm.
Citera
2023-06-20, 16:25
Medlem
AlisonShaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
"Finns inga mn som duger" "det r fel p mnnen" bla bla bla.

Konstigt att du inte hittar ngon! Sen lter du som alla kvinnor "vill ha nrhet", men fiskar man i det r det helst krlek egentligen.
Fattar att det hr ihop mer fr kvinnor. Men det skiner ocks igenom.

Ens inre tankeliv skiner igenom mer n man tror.

Frsk se det bsta i folk istllet och fundera p vad du verkligen VILL och vad du ger. Fr du mnnen att skratta, r du sexig, tar du fr dig, r du rolig att umgs med, ger du komplimanger, fr folk att m bra? Vad r dina styrkor och snt som du kan spela hrdare p som drar till sig mnnen?

Sen finns det ju klassiska mans-knep vid ren sexuell torka. Ligg med ngon bara. Dom behver inte duga. Nr du ftt ut det ur systemet och knner dig mindre desperat kan du leta efter ngon bttre.

Jobba dig uppt s att sga.

Personligen har jag hittat partners via utbildningar och kurser. Tycker det r en nice avslappnad, nykter milj.
Ta ngon kurs som har vervikt mn.
Jag har gtt kurser i teater, skrivande och kvinnodominerade kurser och jvlar vad ltt det r.

Men man ska hitta "sitt spelflt". Vissa r gudar p internetdejting. Jag suger p det. Har testat flera gnger och resultaten jmfrt med normal dejting har varit katastrofala s jag kr bara normalt nu och r njd med det.
Mitt spelflt r nykter milj Face to Face. Jag tar fr mig. Drar mycket skmt och har nrvaro/charm.

Nu blir jag lite fundersam.
Jag har inte sagt att mn inte duger.
Jag har sagt att jag har svrt att hitta mn som vill ha den typ av upplgg som jag nskar.
Jag fattar verkligen inte hur det kan handla om dlig attityd.

Jag har folk i min nrhet som skrattar bde med och t mig och som jag talar om att de r viktiga fr mig. Jag har diskussioner med vnner som r bde djupa och sjuka och viktiga och tramsiga.
Jag har inte brist p folk som stimulerar mig p olika stt. Det jag saknar r just specifikt en man eller fr all del kvinna som kunde funka som motsvarande en kk kanske. Ngon som vill att man kommer ver p kaffe och ett rvknull p kvllskvisten. Eller vill komma sent en natt och f en avsugning i bilen utanfr. Eller en vanlig psttning i tvttstugan. Eller bli upphngd i rep i en stuga i Smland. Allts jag r ppen fr mkt och jag r bde uppfinningsrik och rolig.
Det verkar svrt att hitta sdana personer.
Jag tycker det r besynnerligt att det r svrt d jag trodde att det var just denna typ av relation som mn (generellt) skulle tycka var nice.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in