Citat:
Ursprungligen postat av
AlisonShaw
Vad är det i min attityd som stinker tycker du?
Jag tror i så fall att jag kanske skrivit på ett sätt som kan tolkas felaktigt.
Jag är verkligen inget annat än nyfiken på andras input i den här frågan.
Det kanske är min attityd som är problemet men då skulle jag uppskatta en utveckling av vad du menar. Det hade hjälpt mig.
"Finns inga män som duger" "det är fel på männen" bla bla bla.
Konstigt att du inte hittar någon! Sen låter du som alla kvinnor "vill ha närhet", men fiskar man i det är det helst kärlek egentligen.
Fattar att det hör ihop mer för kvinnor. Men det skiner också igenom.
Ens inre tankeliv skiner igenom mer än man tror.
Försök se det bästa i folk istället och fundera på vad du verkligen VILL och vad du ger. Får du männen att skratta, är du sexig, tar du för dig, är du rolig att umgås med, ger du komplimanger, får folk att må bra? Vad är dina styrkor och sånt som du kan spela hårdare på som drar till sig männen?
Sen finns det ju klassiska mans-knep vid ren sexuell torka. Ligg med någon bara. Dom behöver inte duga. När du fått ut det ur systemet och känner dig mindre desperat kan du leta efter någon bättre.
Jobba dig uppåt så att säga.
Personligen har jag hittat partners via utbildningar och kurser. Tycker det är en nice avslappnad, nykter miljö.
Ta någon kurs som har övervikt män.
Jag har gått kurser i teater, skrivande och kvinnodominerade kurser och jävlar vad lätt det är.
Men man ska hitta "sitt spelfält". Vissa är gudar på internetdejting. Jag suger på det. Har testat flera gånger och resultaten jämfört med normal dejting har varit katastrofala så jag kör bara normalt nu och är nöjd med det.
Mitt spelfält är nykter miljö Face to Face. Jag tar för mig. Drar mycket skämt och har närvaro/charm.