2025-09-18, 12:42
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Du säger att du pratat med föräldrarna. Låter osannolikt men du skriver säkert sanning. Kan du inte be dem höra av sig till expressen eller aftonbladet? Dessa tidningar tar upp allt som genererar klick.
Tur jag läser på flashback och kan ge mina värdefulla tips.

Jag har under mina efterforskningar pratat med många föräldrar men aldrig träffat på någon som ångrar att de inte vaccinerat, däremot ett antal som ångrat det motsatta, därför ställde jag mig frågande över ditt påstående att det finns så många föräldrar som ångrar det förstnämnda.

Som jag precis nämnde så är sannolikheten att några föräldrar som inte stryker läkemedelsbolagen medhårs i denna fråga skulle få artikelutrymme i slasktidningar som E och A (annat än i smutskastningssyfte) ungefär 0,0001%, och det är generöst tilltagna siffror.

De biter knappast den hand som föder dem så det tillintetgör ju chanserna till en icke-vinklad granskning totalt tyvärr, så det är tur att inte alla föräldrar är dumma nog att lita blint på "nyheterna" och läkemedelsverket etc i denna fråga.
Citera
2025-09-18, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
Jag har under mina efterforskningar pratat med många föräldrar men aldrig träffat på någon som ångrar att de inte vaccinerat, däremot ett antal som ångrat det motsatta, därför ställde jag mig frågande över ditt påstående att det finns så många föräldrar som ångrar det förstnämnda.

Som jag precis nämnde så är sannolikheten att några föräldrar som inte stryker läkemedelsbolagen medhårs i denna fråga skulle få artikelutrymme i slasktidningar som E och A (annat än i smutskastningssyfte) ungefär 0,0001%, och det är generöst tilltagna siffror.

De biter knappast den hand som föder dem så det tillintetgör ju chanserna till en icke-vinklad granskning totalt tyvärr, så det är tur att inte alla föräldrar är dumma nog att lita blint på "nyheterna" och läkemedelsverket etc i denna fråga.

Hehe vilket troll du är. Vi vet båda två att Aftonbladet lever på lågutbildade människor som inte riktigt hänger med där uppe så att säga. De skriver ju om allt annat så givetvis att de skulle skriva om detta också.
Citera
2025-09-18, 13:01
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Hehe vilket troll du är. Vi vet båda två att Aftonbladet lever på lågutbildade människor som inte riktigt hänger med där uppe så att säga. De skriver ju om allt annat så givetvis att de skulle skriva om detta också.

Ja du har rätt de älskar att ge idioter utrymme i alla möjliga frågor och att framställa dem så blåsta som det bara går så att det kan generera maximalt med "reaktioner" på sociala slaskmedier som Facebook och liknande, det finns väl t.om. en hel tråd här på FB dedikerat till just detta så uppenbarligen har det lyckats.

Är dessa idioter dessutom "antivaxxers" baserade på ogrundade och känslomässiga argument så lär det tas upp å det grövsta, var så säker.

Däremot att ge publiceringsutrymme till väl pålästa kritiker av det läkemedelsindustriella komplexet som är välmedvetna om deras tvivelaktiga sätt att kränga sina produkter till varje pris och dessutom kan argumentera för sin sak lär däremot aldrig hända, så nej, de skulle givetvis inte skriva om detta också, troll eller inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in