Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Du menar att att Bandidos har kört på eller över Helle anges med bil. Hur skadad skadade
Info tack någon
Citat:
Fick lite info om det för en stund sen det stämmer det du säger men fick veta mer att änglarna blev på körda av en galning med bil utanför klubbhuset när det fortsatte utanför. Han sa att änglarna hade inga vingar dom full platt i asfalten.
Citat:
Ursprungligen postat av Intressant88
Lägg av nu! Jag var själv där när det hände...hattarna blev ägda av Änglarna. Hattarna försökte sig på en fuling och var betydligt fler än Änglarna och ändå fick dom ordentligt med stryk.
När hattarna insåg att slaget var förlorat så försökte dom köra på Änglarna med bil men lyckades inte med det iheller med någon reda
En av hattarna var så sönderslagen att han inte kunde se eller röra sig så Änglarna kastade in honom i samma bil som hattarna försökt använda som tillhygge så att han kom hem...om än inte i något bra skick.
Citat:
Händelsen i stockholm hur går det någon info om dom inblandade. Eller väntas det hämnd från röd vita ganska lite som sägs här nu. Väntar på fortsättningen från huvudstaden.
Citat:
Vad händer i stockholm då backar änglarna för banditerna igen. Ingen hämnd på gång då antar jag.
Ligger dom fortfarande kvar på sjukhus eller menar dess änglar som blev nermejade och slagna. Banditen som åkte på stryk värkar vara helt återställd hörde jag.
Info tacka.
Citat:
Båda lägren fick på huvudet. Men Ha fick mest eftersom dom fick 4 st minst till sjukan och som låg kvar där ett antal dagar.
Bmc fick en till sjukan.
Sen så ska du inte glömma att det var Ha som ville ha fred och lugn och ro. Att båda skaka hand e normalt när ena parten vill ha lugn och ro.
Bmc gick segrande ur striden gilla det eller ej. Och det här e från röd vit sida som jag fått mina källor varför ska den person hitta på vad som hände på plats.
Av alla inläggen ovan så verkar det bara vara en som var där...Du ber om info hela tiden för att sen i nästa sekund fått info av folk som var där, likförbannat verkar du be om mer info. Solklart ett jävla trollande och din repiga skiva börjar bli något jobbig.
Alla vet numera att du, loto, klanen vet allt om BMC och att dom är era idoler vilket är helt okej, men sluta trolla runt om "info" du har hört, du vet etc.
Skriv då att du spekulerar eller åtminstone va lite smartare i dina inlägg.... har info-vill ha info-har nyligen hört-har någon hört?
Bemöda dej inte att besvara mitt inlägg eftersom jag lägger alla troll på ignore.