Resultat: Vilket MC-gäng föredrar du av dessa (lite rolig statistik).
Hells Angels.
76,05%
1966 röster
Bandidos.
23,95%
619 röster
2012-08-30, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Då hade jag rätt då Hells Angels har skakat hand och vill inte ha mer bråk så fort dom får motstånd så . Dom får lära sig och kännas vid hur dom behandlade svineri mc när dom slog dom för att visa sin makt mot en familje mc klubb. Nu ville dom inte leka längre när dom mötte en mc klubb som skiter i vilka dom är och kan försvara sig på samma sätt. Har du själv sätt dom tillsammans eller. Fan dom borde skämmas att ge upp fighten så lätt.

Ett tipps till ha fiender slå tillbaka hårt så låter dom er vara tro jag.

Till dig
Så om vi ska lyssna på dig ska vi släppa det. Grabben titta vad tråden heter ditt svammel.

Det är precis det här jag menar. Visst, fel av mig. Det är ett öppet forum folk ska få yra fritt.

"Hells Angels har skakat hand och vill inte ha mer bråk" eller "Bandidos har skakat hand och vill inte ha mer bråk" ?? Hur som helst, ingen konflikt.

Vad hände hos mc-klubben? Det vet inte jag. Jag var inte där. Folk som gillar BMC skriver att HA fått stryck. De som gillar HA skriver att BMC fick stryck. ¨Kan det har blivit skadade från båda sidor och ingen tycker det finns någon mening att köra loss något mer?
Citera
2012-08-30, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig
Det är precis det här jag menar. Visst, fel av mig. Det är ett öppet forum folk ska få yra fritt.

"Hells Angels har skakat hand och vill inte ha mer bråk" eller "Bandidos har skakat hand och vill inte ha mer bråk" ?? Hur som helst, ingen konflikt.

Vad hände hos mc-klubben? Det vet inte jag. Jag var inte där. Folk som gillar BMC skriver att HA fått stryck. De som gillar HA skriver att BMC fick stryck. ¨Kan det har blivit skadade från båda sidor och ingen tycker det finns någon mening att köra loss något mer?

Båda lägren fick på huvudet. Men Ha fick mest eftersom dom fick 4 st minst till sjukan och som låg kvar där ett antal dagar.

Bmc fick en till sjukan.

Sen så ska du inte glömma att det var Ha som ville ha fred och lugn och ro. Att båda skaka hand e normalt när ena parten vill ha lugn och ro.

Bmc gick segrande ur striden gilla det eller ej. Och det här e från röd vit sida som jag fått mina källor.
Senast redigerad av vanto 2012-08-30 kl. 12:01.
Citera
2012-08-30, 12:03
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Du menar att att Bandidos har kört på eller över Helle anges med bil. Hur skadad skadade

Info tack någon

Citat:
Fick lite info om det för en stund sen det stämmer det du säger men fick veta mer att änglarna blev på körda av en galning med bil utanför klubbhuset när det fortsatte utanför. Han sa att änglarna hade inga vingar dom full platt i asfalten.

Citat:
Ursprungligen postat av Intressant88
Lägg av nu! Jag var själv där när det hände...hattarna blev ägda av Änglarna. Hattarna försökte sig på en fuling och var betydligt fler än Änglarna och ändå fick dom ordentligt med stryk.
När hattarna insåg att slaget var förlorat så försökte dom köra på Änglarna med bil men lyckades inte med det iheller med någon reda
En av hattarna var så sönderslagen att han inte kunde se eller röra sig så Änglarna kastade in honom i samma bil som hattarna försökt använda som tillhygge så att han kom hem...om än inte i något bra skick.

Citat:
Händelsen i stockholm hur går det någon info om dom inblandade. Eller väntas det hämnd från röd vita ganska lite som sägs här nu. Väntar på fortsättningen från huvudstaden.

Citat:
Vad händer i stockholm då backar änglarna för banditerna igen. Ingen hämnd på gång då antar jag.

Ligger dom fortfarande kvar på sjukhus eller menar dess änglar som blev nermejade och slagna. Banditen som åkte på stryk värkar vara helt återställd hörde jag.

Info tacka.

Citat:
Båda lägren fick på huvudet. Men Ha fick mest eftersom dom fick 4 st minst till sjukan och som låg kvar där ett antal dagar.

Bmc fick en till sjukan.

Sen så ska du inte glömma att det var Ha som ville ha fred och lugn och ro. Att båda skaka hand e normalt när ena parten vill ha lugn och ro.

Bmc gick segrande ur striden gilla det eller ej. Och det här e från röd vit sida som jag fått mina källor varför ska den person hitta på vad som hände på plats.

Av alla inläggen ovan så verkar det bara vara en som var där...Du ber om info hela tiden för att sen i nästa sekund fått info av folk som var där, likförbannat verkar du be om mer info. Solklart ett jävla trollande och din repiga skiva börjar bli något jobbig.

Alla vet numera att du, loto, klanen vet allt om BMC och att dom är era idoler vilket är helt okej, men sluta trolla runt om "info" du har hört, du vet etc.

Skriv då att du spekulerar eller åtminstone va lite smartare i dina inlägg.... har info-vill ha info-har nyligen hört-har någon hört?

Bemöda dej inte att besvara mitt inlägg eftersom jag lägger alla troll på ignore.
Citera
2012-08-30, 18:07
Medlem
Oppresseds avatar
Citat:
Bmc gick segrande ur striden gilla det eller ej. Och det här e från röd vit sida som jag fått mina källor.

Men du var då en riktigt pinsam jävel! Varför ljuger du för din lilla tattarunge? Utav de få rödvita som var där så har du inte pratat med någon. Men det har jag och ingen av dom stödjer din version. Har dessutom pratat med en opartisk som var där och han stödjer inte heller dina lögner.

Fråga dina vänner inom hattarna vad de hade på parkeringen att göra från första början? Dom hade ju numerärt övertag? Trots det så sprang de mot parkeringen så fort det blev gruff?

På det blir dom bortjagade från platsen utav EN person som springer efter bilen och slår ut sidorutan varpå hattarna blir så trängda att de tvingas göra en inverterad U-sväng för att komma bort från parkeringen. Dvs, de backade över en person under sin flykt från platsen.

Inget att vara stolt över och absolut ingen strid vunnen för hattarna. En vinnare flyr inte. Punkt slut.
Citera
2012-08-30, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ingen av dem är rädd för varandra.

Det har du rätt i och det kan ingen förneka.

Njae, där underskattar du BMC jävligt mycket. Om BMC vore som du beskriver, så skulle de inte haft den positionen de har. De har sina möten med HA, de respekterar varandra, och i vissa länder krigare de mot samma fiende Ungefär som i Sverige där båda jagar OMC. Som BMC kastade i kanalen i Norrtälje. Som BMC har slagit sönder. Vad hände med Mongols klubbhus? Sådant gör inga luffare, det vet HA, därför ser man BMC som en klubb som tar för sig. Ingen rädsla, men kanske lite respekt.

Dessutom har ju HA tagit emot en jävla massa BMC-medlemmar, och det bör, om inget annat, få dig att fatta, att de har massor med bra gubbar.

Helt fel.

HA må vara större globalt och bättre strukturerade, men BMC backar inte, det vet HA, så sluta förstora upp något som inte finns.

Kan upplysa om att flera på båda sidor har bra band till varandra.

Du skriver att BMC backar inte,Snälla låt mig inte ta upp hur det gått dom gånger i NUTID som BMC gett sig ut och krigat.Självklart att det inte blir något jävla krig PGA ett slagsmål på en klubb,sånt händer och löses därefter.Men OM HA ville dra igång sitt maskineri så kan alla bara sätta sig ner och ta det jävligt piano för det finns INGEN som är på samma nivå så det är bara löjligt att ens försöka hävda det.
Citera
2012-08-30, 19:12
Medlem
Citat:
Då hade jag rätt då Hells Angels har skakat hand och vill inte ha mer bråk så fort dom får motstånd så . Dom får lära sig och kännas vid hur dom behandlade svineri mc när dom slog dom för att visa sin makt mot en familje mc klubb. Nu ville dom inte leka längre när dom mötte en mc klubb som skiter i vilka dom är och kan försvara sig på samma sätt. Har du själv sätt dom tillsammans eller. Fan dom borde skämmas att ge upp fighten så lätt.

Ett tipps till ha fiender slå tillbaka hårt så låter dom er vara tro jag.

Till dig
Så om vi ska lyssna på dig ska vi släppa det. Grabben titta vad tråden heter ditt svammel.
Slå tillbaka hårt?Menar du som BMC gjorde i GBG när deras under huggare blev klippt?
Eller mot förorts grabbarna? Det som var starkt och bra i BMC är borta för länge sen,undra vart dom hamna?AA Just det hos det Röd-Vita
Citera
2012-08-30, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-Tacos
Du skriver att BMC backar inte,Snälla låt mig inte ta upp hur det gått dom gånger i NUTID som BMC gett sig ut och krigat.Självklart att det inte blir något jävla krig PGA ett slagsmål på en klubb,sånt händer och löses därefter.Men OM HA ville dra igång sitt maskineri så kan alla bara sätta sig ner och ta det jävligt piano för det finns INGEN som är på samma nivå så det är bara löjligt att ens försöka hävda det.
Ett krig har skett, och om man utgår ifrån det, där det slöts fred, så har BMC blivit mycket större mot då, än vad HA är, så varför skulle de vinna nu när BMC är en mycket större klubb nu? BMC har alltså växt mer procentuellt gentemot HA, sedan förra fighten, som slutade i fred, men BMC skulle vara sämre rustade, trots detta? Hur tänker du där?
Citera
2012-08-30, 21:37
Medlem
jag bara ljuger visst. tråkigt att era idoler ligger på sjukan och gnider sig av smärta

lider med er.

har inget att säga er ni vill inte tro eller veta kyckling vingarna äger dammen dom simmar i.
Citera
2012-08-30, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-Tacos

oj dag drömmer du eller. när hade Ha ett krig sist där någon gjort motstånd mot dem.

OMC eller menar du att OMC är ett värdigt namn och skryta med, fan ger e på någon som bitts tillbaka åka och slå på familjefäder det kan fan en 9 klass göra lika bra.

Slut pratat med er. Jag hissar upp den vita flaggan som HA gjorde på 90 talets krig
Citera
2012-08-30, 22:13
Medlem
Citat:
oj dag drömmer du eller. när hade Ha ett krig sist där någon gjort motstånd mot dem.

OMC eller menar du att OMC är ett värdigt namn och skryta med, fan ger e på någon som bitts tillbaka åka och slå på familjefäder det kan fan en 9 klass göra lika bra.

Slut pratat med er. Jag hissar upp den vita flaggan som HA gjorde på 90 talets krig

Du har inget att komma med och det vet du.
Du har inte svarat på hur du anser att dina idoler BMC löste sina GBG konflikter?
Citera
2012-08-30, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ett krig har skett, och om man utgår ifrån det, där det slöts fred, så har BMC blivit mycket större mot då, än vad HA är, så varför skulle de vinna nu när BMC är en mycket större klubb nu? BMC har alltså växt mer procentuellt gentemot HA, sedan förra fighten, som slutade i fred, men BMC skulle vara sämre rustade, trots detta? Hur tänker du där?

Det blev fred för politikerna la sig i skiten och det var snack om förbud osv och
det hade inte gynnat någon men hade konflikten fortsatt så vet du nog oxå hur det hade gått.
Men det är gammalt och sak samma.Vad jag säger är att i dagens läge med dagens folk och resurser
hade BMC blivit ett minne blott om det drog ihop sig till en konflikt.Det är jag övertygad om.
Därmed inte sagt att dom skulle lägga sig på rygg och ge upp men i slutändan skulle resultatet bli det samma iallafall.
Citera
2012-08-30, 22:23
Medlem
Citat:
jag bara ljuger visst. tråkigt att era idoler ligger på sjukan och gnider sig av smärta

lider med er.

har inget att säga er ni vill inte tro eller veta kyckling vingarna äger dammen dom simmar i.

Bra att du är medveten om att du ljuger och bra att du står för det,väldigt ovanligt att ni knarkare talar sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in