Resultat: Vilket MC-gäng föredrar du av dessa (lite rolig statistik).
Hells Angels.
76,05%
1966 röster
Bandidos.
23,95%
619 röster
2010-06-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
För att HA har tagit in fullvärdiga BMC-medlemmer och gjort dom fullvärdiga HA istället, ett brott mot avtalet.
BMC bröt mot fredsavtalet när de startade upp Halmstad.
Citera
2010-06-25, 07:15
Medlem
westcoastHstds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
Nej.
Citera
2010-06-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westcoastHstd
Nej.
Du kan inte svara lite utförligare??
Citera
2010-08-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD

Du vet inget! Bmc har inte brytit mot nåt avtal. då har HA brytit redan innan. i luleå? tex
Citera
2010-10-09, 12:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagleeye
det skulle vatt fett om det fanns hells angels klub i kosova eller i bosnien det hadde vatt nåting....
eftersom dem finns i kroatien..

Som jag fattat det är HA en pure whites-klubb. Alltså har man klubbar i det vita landet Kroatien. Varför skulle man vilja ha klubbar i muslimska blatteländer som Bosnien och 'Kosovo' om man ens kan kalla dem länder?
Citera
2010-10-09, 12:44
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Som jag fattat det är HA en pure whites-klubb. Alltså har man klubbar i det vita landet Kroatien. Varför skulle man vilja ha klubbar i muslimska blatteländer som Bosnien och 'Kosovo' om man ens kan kalla dem länder?
Och du har uppfattad det helt fel.
Citera
2010-10-09, 12:58
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Och du har uppfattad det helt fel.

På vilket sätt? Trodde mexare, muslimer och annat löst folk var med i andra konstallationer.
Citera
2010-10-09, 13:05
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
På vilket sätt? Trodde mexare, muslimer och annat löst folk var med i andra konstallationer.
Exempelvis: http://www.hells-angels-turkey.com/
Citera
2010-10-09, 13:10
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Exempelvis: http://www.hells-angels-turkey.com/

Tycker det är lite skillnad, turkar är ett herrefolk precis som kroater och germaner.
Citera
2010-10-09, 14:37
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Tycker det är lite skillnad, turkar är ett herrefolk precis som kroater och germaner.

Så Kroater och Turkar är ok, men inte Bosniaks? Vad är det för fucked up logik? I Norrköping finns det åtminstonde en Bosnier i RWC och det skulle inte förvåna mig om det finns någon Bosniak i Sverige som är fullvärdig medlem i HA. Är det ok i Sverige borde det vara ok i Bosnien med.
Citera
2010-10-09, 14:57
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Så Kroater och Turkar är ok, men inte Bosniaks? Vad är det för fucked up logik? I Norrköping finns det åtminstonde en Bosnier i RWC och det skulle inte förvåna mig om det finns någon Bosniak i Sverige som är fullvärdig medlem i HA. Är det ok i Sverige borde det vara ok i Bosnien med.
Jag tar inte stallning i fragan om etnicitet men.. Att vara medlem i RWC ar inte ens i narheten av att vara fullvardig medlem i HA. En diskussion kring svarta medlemmar i HA finns att hitta har pa FB och ja.. Aven om det finns sa ar de inte manga.

Det skulle forvana mig valdigt mycket om det finns en bosniak som ar fullvardig medlem i Hells Angels Sweden.
Citera
2010-10-09, 15:15
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Så Kroater och Turkar är ok, men inte Bosniaks? Vad är det för fucked up logik?

Givetvis är där stor skillnad, kroater behöver vi inte ens diskutera. De är renrasiga övermänniskor. Bosnier är ett gyttjefolk, nån balkansk blandras som låtit sig underkastas av islam och sen hittat på ett land på kroatiske och serbiskt territorium. Att alla bosnier har tätsittande ögon är bara ett ytterligare tecken på att de är undermänniskor. Kosovoalbaner (albaner boende i serbiska landskapet Kosovo) är rena djur. Visserligen beroende på sociala förhållande främst.
Senast redigerad av Wotan 2010-10-09 kl. 15:18. Anledning: Felstavat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in