Resultat: Vilket MC-gäng föredrar du av dessa (lite rolig statistik).
Hells Angels.
76,05%
1966 röster
Bandidos.
23,95%
619 röster
2006-07-29, 12:57
Bannlyst
på tal om Thailand så har ju FFL försökt sig på att göra affärer där med.
Citera
2006-07-29, 22:33
Medlem
Friedensengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysBanned
Och sedan förra veckan är det Game Over för Hattarna i Thailand...

Nu har jag missat något, vad har hänt?
Citera
2006-07-30, 06:23
Medlem
Megadeths avatar
fel! (suck)
Citera
2006-07-30, 09:55
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
såsom jag vet om det idag är det rätt lungt mellan klubbarna. jag har kännt/känner folk från båda lägren. vet även om en kille som lämnat ha för bandidos (mindre poppis men det gick).. så vad jag vet om så är det rätt lungt. allt beror ju på HUR det görs. och under vilka omständigheter. men enligt mig är ju killarna i ha bra mycket trevligare och mera laid back än killarna i bandidos.
Öh? Går det?
Trodde att när man väl kom med i HA var det för livet.
Att man fick en HA-tatuering som inträde.
Folk som går ur får sin tatuering brutalt borttagen (med hjälp av vinkelslip t ex).
Citera
2006-07-30, 11:13
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
HA i köpehamn har en medlem som är neger, ruggigt salt snubbe..

Finns en i Helsingborg också.
Citera
2006-07-30, 11:23
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Bandidos består av en hel del folk med invandrarbakgrund, medan hells angels mig veterligen i princip bara består av "vita".. så det är väl närmast ett raskrig.

Eller har jag fel?

Fel igen som vanligt. Det beror på vad du menar med "vita" Svennevit eller normal vit som i sydeuropa?

Hells Angels finns också bl.a i Italien, Spanien, Chile, Grekland, Brasilien, Argentina...och inte fan ser folket från dessa länder ut som bleka skandinaver. Så din resonemang om att HA inte skulle släppa in folk som inte är "vita" som skandinaver får du släppa eftersom HA's regler gäller överallt.
Citera
2006-07-30, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Öh? Går det?
Trodde att när man väl kom med i HA var det för livet.
Att man fick en HA-tatuering som inträde.
Folk som går ur får sin tatuering brutalt borttagen (med hjälp av vinkelslip t ex).

Vinkelslipen kommer bara fram när någon blir utesluten, "bad standing", och ses då som mer eller mindre fredlös.

Det är däremot fullt möjligt att själv lämna klubben även om det inte är särskilt poppis, och ja det finns ett antal föredetta medlemmar av HA i Bandidos.
Citera
2006-08-03, 05:03
Medlem
bajenvraks avatar
BSK Wolfpack är inge MC-gäng. HA har flera olika etniciteter inom dess led som fullvärdiga. Presidenten på NZ såg ut som ngn ifrån krigarens själ. Svarta är ett annat kapitel, ljusa mulatter kan gå men svarta members i USA skulle vara en omöjlighet. Men det är inte pga rasistiska skäl. Outlaws är den klubb som växer mest just nu o dem kommer vi att få se mer av här. Dock behöver inte det leda till ngn fejd av ngt slag. Men just sthlm kanske är lite litet för 3 stora klubbar som tillsammans har 5 chapters i staden Tre av de "big four" i en o samma lilla stad hör till ovanligheterna världen över.

/B
Citera
2006-08-03, 05:32
Medlem
Undrar när första CC klubben kommer till sverige nu när de finns i Norge med.. då blir det ännu mer fiskar i vattnet
Citera
2006-08-04, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
BSK Wolfpack är inge MC-gäng. HA har flera olika etniciteter inom dess led som fullvärdiga. Presidenten på NZ såg ut som ngn ifrån krigarens själ. Svarta är ett annat kapitel, ljusa mulatter kan gå men svarta members i USA skulle vara en omöjlighet. Men det är inte pga rasistiska skäl. Outlaws är den klubb som växer mest just nu o dem kommer vi att få se mer av här. Dock behöver inte det leda till ngn fejd av ngt slag. Men just sthlm kanske är lite litet för 3 stora klubbar som tillsammans har 5 chapters i staden Tre av de "big four" i en o samma lilla stad hör till ovanligheterna världen över.

/B

Presidenten på NZ är Samoan ja..
Citera
2006-08-04, 13:08
Bannlyst
räcker med att googla på brödraskapet så får man se en bild från begravningen av The Hood. Där står en neger med i tåget
Citera
2006-08-04, 13:18
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
bandidos har mycket turkar och sånt som gör jobb åt dom genom X-team.
Finns motsvarande för HA, nämligen Red & White crew. Har en massa medlemmar med invandrarakgrund. Känner/Är bekant med sex-sju styckna, som jag vet är medlemmar. Finns säkert fler som man inte sett på länge, men som gått med Red & White crew.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in