• 1
  • 2
2023-06-12, 12:33
Bannlyst
Om man sitter i kyrkan eller väntar på bussen, eller kanske går till mataffären, står i mataffären eller gör vad fan som helst så riskerar man att bli skjuten, kanske till och med av militära vapen. 45-åringen i Farsta som blev skjuten i magen(?) igår, DOG. Eftersom det inte kommer ta slut på skyttar så undrar jag hur man bäst förhåller sig till detta nya samhälle. Det går inte att beväpna sig för då hamnar man i fängelse, och struntar man i risken så blir man säkert skjuten först ändå, eller så räddar man dagen för att sedan åka i fängelse. Som den där kärringen som lämnade in en 500-lapp och fick böta 13800:-. Sverige är ju i totalt förfall. Jag tycker synd om er som nyligen skaffat barn. Ni är fullständigt körda. Vilken dag som helst så kommer ni eller era barn att bli skjutna, sedan så var allt som ni kämpat för förgäves. Ni lever på belånad tid. Sverige är förlorat, en skuta som sjunker. Jag har tagit mitt ansvar och lämnat Sverige, men ni då? Om era barn mot förmodan blir äldre än 10 så kommer ungen ändå att få kontaminerat knark av en neger, bli gruppvåldtagen till döds av afghaner eller ta sitt liv för att skolan, vården och arbetsmarknaden inte fungerar. Sverige är ett minfält.
2023-06-12, 12:37
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceStick
Om man sitter i kyrkan eller väntar på bussen, eller kanske går till mataffären, står i mataffären eller gör vad fan som helst så riskerar man att bli skjuten, kanske till och med av militära vapen. 45-åringen i Farsta som blev skjuten i magen(?) igår, DOG. Eftersom det inte kommer ta slut på skyttar så undrar jag hur man bäst förhåller sig till detta nya samhälle. Det går inte att beväpna sig för då hamnar man i fängelse, och struntar man i risken så blir man säkert skjuten först ändå, eller så räddar man dagen för att sedan åka i fängelse. Som den där kärringen som lämnade in en 500-lapp och fick böta 13800:-. Sverige är ju i totalt förfall. Jag tycker synd om er som nyligen skaffat barn. Ni är fullständigt körda. Vilken dag som helst så kommer ni eller era barn att bli skjutna, sedan så var allt som ni kämpat för förgäves. Ni lever på belånad tid. Sverige är förlorat, en skuta som sjunker. Jag har tagit mitt ansvar och lämnat Sverige, men ni då? Om era barn mot förmodan blir äldre än 10 så kommer ungen ändå att få kontaminerat knark av en neger, bli gruppvåldtagen till döds av afghaner eller ta sitt liv för att skolan, vården och arbetsmarknaden inte fungerar. Sverige är ett minfält.

Din rubrik har inte mycket med ditt svårlästa (börja med styckeindelning...) inlägg att göra. Militära vapen är nog ett mindre problem för gemene man än det faktum att hundratals kilo dynamit fattas, och används för sprängningar i bostadsområden.
2023-06-12, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Din rubrik har inte mycket med ditt svårlästa (börja med styckeindelning...) inlägg att göra. Militära vapen är nog ett mindre problem för gemene man än det faktum att hundratals kilo dynamit fattas, och används för sprängningar i bostadsområden.
Hur vet man att det fattas?
2023-06-12, 12:42
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Hur vet man att det fattas?
För att det är ett faktum. Stölder har rapporterats och en mängd dynamit och andra sprängmedel saknas från svenska byggarbetsplatser. Jag har läst om det till och med i tryckta tidningar, inte bara på nätet. Sök på Byggnadsarbetaren, eller vad deras facktidningar heter.
2023-06-12, 12:43
Bannlyst
Citat:
För att det är ett faktum. Stölder har rapporterats och en mängd dynamit och andra sprängmedel saknas från svenska byggarbetsplatser. Jag har läst om det till och med i tryckta tidningar, inte bara på nätet. Sök på Byggnadsarbetaren, eller vad deras facktidningar heter.
Dynamit är väl förmodligen ett ämne som registreras vid import samt vid eventuell tillverkning? Och när man genomfört en inventarie så har man alltså sett att lagret borde vara större än det är? Då bör man väl kunna kolla på dom platser där det fattas och bura in varenda jävel som jobbar där, sen ha nolltolerans på förlorad dynamit.
2023-06-12, 12:48
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Minns denna artikel från 2018 där de hittat vapen för krig: https://omni.se/polisen-hittade-knar...arage/a/WL3Jkr Och det har nog kommit in mer sen dess. Så med mer automatvapen så det inte konstigt att så många blir träffade: https://www.tv4.se/klipp/va/20558162...aden-i-sverige
Som sagts förr: Invandrare har inte flytt krig. De är krig.
2023-06-12, 12:51
Medlem
Citat:

Tyvärr inget nytt. Polis och myndigheter har mörkat detta faktum i minst 20 år. Och sossarnas lilla vakthundar stod ju i tv och sa att INGEN privatperson är hotad. Jasså. Trots fortsätter idioter att rösta på 8 klövern. Det krävs en helt annan politik att ändra på detta. Annars dör landet.
2023-06-12, 13:03
Medlem
Men så har det ju varit hela tiden, det har strömmat in gamla officerspistoler från Balkan, Kalshnikovs från olika ställen, UZI:s från Israel, handgranater och sprängdeg. Även pansarbrytande vapen har ligorna tillgång till. Allt f.d. militärmateriel. Och detta fortsätter hela tiden!
Vad är det för slags samhälle som politikerna har rullat ut mattan för?

Det behövs en roderändring på 180 grader om vi skall kunna rädda den svenska skutan från total förlisning.

Sluta blunda! Öppna ögonen och se att det krävs radikala åtgärder och det NU!
Senast redigerad av brakfesten009 2023-06-12 kl. 13:06.
2023-06-12, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brakfesten009
Men så har det ju varit hela tiden, det har strömmat in gamla officerspistoler från Balkan, Kalshnikovs från olika ställen, UZI:s från Israel, handgranater och sprängdeg. Även pansarbrytande vapen har ligorna tillgång till. Allt f.d. militärmateriel. Och detta fortsätter hela tiden!
Vad är det för slags samhälle som politikerna har rullat ut mattan för?

Det behövs en roderändring på 180 grader om vi skall kunna rädda den svenska skutan från total förlisning.

Sluta blunda! Öppna ögonen och se att det krävs radikala åtgärder och det NU!
Fast förut var det bara eliten som hade tillgång till såna vapen som Clark Olofsson och Sebbe Staxx. Men nu har ju Kurdiska Räven och alla hans små apor dessa vapen!
2023-06-12, 13:46
Medlem
Kärringen du refererar till försökte stjäla 500 kr och lämnade tillbaka pengarna först efter att polisen ringde och berättade att de hade henne på film. Men ja, hon är ett exempel på den tveksamma moralen i Sverige i 2023.
2023-06-12, 13:57
Medlem
TS är rätt ute, men det är inte bara skjutvapen, det är knivar, knytnävar och annat också.
2023-06-12, 14:07
Bannlyst
Ja lycka till med era proxy-krigare sen när ni blivit pulveriserade Vilken doftande parfym ni har som jag känner enda genom skärmen, hm vad kallas den.. Desperation? Är det därför knattarna faller till höger och vänster. De psykstörda satanisterna har gått in i en återvändsgränd här och det kommer sluta lyckligt
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in