2023-06-12, 10:32
Medlem
Lägg inte en massa tid på internetragg, skaffa en lösfitta för att dämpa den värsta abstinensen och prova lyckan på krogen nån gång emellanåt.
Citera
2023-06-12, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Kan funka naturligtvis. Men vill du ligga runt kan man också skippa den infon och "ta det lite som det kommer" tror kanske det ökar chanserna att få fett på sylen. Men det beror naturligtvis på utseende och charm också.

Jag har aldrig haft problem med kvinnor, men tidigare har det alltid för min del handlat om att bli tillsammans med någon. Nu är det tvärtom.

Jag tror att många kvinnor ser mig som en typisk förhållandeman. Och jag är rädd att Tidertjejer skulle tänka samma sak. Åååh, han skulle bli en bra extrapappa till Kevin. Nej tack, jag vill inte träffa Kevin. Jag vill knulla och sen chilla för mig själv.
Citera
2023-06-12, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterstalker
Lägg inte en massa tid på internetragg, skaffa en lösfitta för att dämpa den värsta abstinensen och prova lyckan på krogen nån gång emellanåt.

Varför inte lägga tid på internetragg? För att de inte ger mig det jag vill ha eller för att 50-åriga män har svårt att nå framgång där? Jag tror iofs att jag kan passera för 35 (ser ung ut) och man kan väl ljuga om sin ålder?

Krogen känns som hemmaplan för mig och kanske har du rätt. Träffas man på krogen är det ju någonstans underförstått att det inte är helt seriöst.
Citera
2023-06-12, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag har aldrig haft problem med kvinnor, men tidigare har det alltid för min del handlat om att bli tillsammans med någon. Nu är det tvärtom.

Jag tror att många kvinnor ser mig som en typisk förhållandeman. Och jag är rädd att Tidertjejer skulle tänka samma sak. Åååh, han skulle bli en bra extrapappa till Kevin. Nej tack, jag vill inte träffa Kevin. Jag vill knulla och sen chilla för mig själv.

Ja precis. Därför ökar chanserna att knulla Kevins morsa om du träffar henne lite förutsättningslöst och tar det som det kommer. Hon kanske också egentligen tycker att ett knull är skönt men om du innan säger att det är det enda du vill ha tappar hon intresset.
Citera
2023-06-12, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Du är för gammal för att sikta. I din ålder tar du vad du får. Du ska vara glad om den avdankade vinpimplande kärringen som sitter på den lokala pizzerian till stängning särar på benen åt dig.
Mnja nu finns det en hel del unga kvinnor som vill ha äldre män, äldre män är just män unga Svenska män är oftast inte intressanta för unga kvi nor på grund av att dom är så feminiserade.
Citera
2023-06-12, 10:46
Medlem
Citat:
Jag är en man runt 50 som nyligen blev singel efter ett långt förhållande efter att jag blev lämnad.

Jag vill absolut inte bli tillsammans med någon just nu - det får ta några år. Nu ska jag bara softa och göra det jag vill göra utan kompromissa med en kvinna hela tiden.

Men om man vill ta sig ett nyp då och då - hur gör man det lättast? Jag vill inte gå till prostituerade och jag vill inte försöka lura kvinnor att jag vill annat än knulla (orkar inte med dejtande och spel).

Är det Tinder som gäller? Eller kanske någon annan kontakttjänst? Eller krogen (jag ser ok ut)?

Det finns ju specifika knullsidor, men det känns inte som en förstahandsval. Jag är liksom inte ute efter organiserade gangbangs, cuckolds eller nymfomaner.

Själv kör jag utan presentation!

Och säger att jag jobbar mycket och att jag då inte har tid för en relation.

Men kvaliteten är bättre på krogen än nätet
Citera
2023-06-12, 10:54
Medlem
Citat:
Varför inte lägga tid på internetragg? För att de inte ger mig det jag vill ha eller för att 50-åriga män har svårt att nå framgång där? Jag tror iofs att jag kan passera för 35 (ser ung ut) och man kan väl ljuga om sin ålder?

Krogen känns som hemmaplan för mig och kanske har du rätt. Träffas man på krogen är det ju någonstans underförstått att det inte är helt seriöst.

Det är min personliga åsikt & erfarenhet att det krävs mycket tid för för väldigt lite knull på internet, blir det någon kontakt övht så ska det ofta tjattas i timmavis & du måste hela tiden vara drivande i samtalet.

Vill de träffas snabbt så är det nåt fläskberg som är svåra att bli av med.

Det är betydligt mer smidigt & enklare att under influens av alkohol stöta ihop med en kvinna på krogen som kanske t.o.m ser bra ut & nån timme senare är det överstökat & skiter det sig har du iaf fått vara full.
Citera
2023-06-12, 11:00
Medlem
Citat:

Nja, det är det väl ändå inte? på krogen går folk för att träffa sina polare, dansa, dricka, äta och kanske träffa någon. Och beroende på vem man träffar så kan det vara allt från ons till något väldigt seriöst. Jag träffade mitt ex på krogen, vi var sedan ett par i många år, förlovade och har två barn ihop. Så krogen bör ses som en mötesplats, där det finns alla möjligheter. Till både seriösa relationer eller mindre seriösa relationer.

Så visst. Testa krogen, men var beredd även där på att kvinnorna kan komma att vilja något seriöst med dig.

Jag tycker i övrigt du bör kolla på de där "knullsidorna". Det är det ärligaste sättet tänker jag. Alla andra platser kan du lita på att kvinnorna kommer ha en tanke om att det kan bli något mer seriöst. Och då är du ju inne i ett oärligt spel.
Citera
2023-06-12, 11:03
Citat:
Vad menar du med betalar? För Tinder?

Och vad menar du med min åldersgrupp? Jag söker kvinnor från 18-60.

Ja för tinder. Du kommer inte få något ungt ragg på tinder som 50-åring.
Citera
2023-06-12, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nja, det är det väl ändå inte? på krogen går folk för att träffa sina polare, dansa, dricka, äta och kanske träffa någon. Och beroende på vem man träffar så kan det vara allt från ons till något väldigt seriöst. Jag träffade mitt ex på krogen, vi var sedan ett par i många år, förlovade och har två barn ihop. Så krogen bör ses som en mötesplats, där det finns alla möjligheter. Till både seriösa relationer eller mindre seriösa relationer.

Så visst. Testa krogen, men var beredd även där på att kvinnorna kan komma att vilja något seriöst med dig.

Ok, jag tänker mer att man på krogen kan styra konversationen åt rätt håll ganska snabbt. Börjar hon prata för mkt om sina fritidsintressen och barn är det ju bara att börja gäspa och gå tillbaka till baren.
Citera
2023-06-12, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag tycker i övrigt du bör kolla på de där "knullsidorna". Det är det ärligaste sättet tänker jag. Alla andra platser kan du lita på att kvinnorna kommer ha en tanke om att det kan bli något mer seriöst. Och då är du ju inne i ett oärligt spel.

Har du tips på ngn knullsida som är ok för mitt syfte?
Citera
2023-06-12, 11:17
Medlem
Citat:
Ok, jag tänker mer att man på krogen kan styra konversationen åt rätt håll ganska snabbt. Börjar hon prata för mkt om sina fritidsintressen och barn är det ju bara att börja gäspa och gå tillbaka till baren.

Är du våldsamt snygg? Annars tror jag det är svårt att få till det utan att ens orka lyssna på sånt lite.. men du har väl mer erfarnhet än jag har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in