2023-06-12, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Du är för gammal för att sikta. I din ålder tar du vad du får. Du ska vara glad om den avdankade vinpimplande kärringen som sitter på den lokala pizzerian till stängning särar på benen åt dig.

Haha, jag har faktiskt tänkt den tanken. Men jag vägrar börja med den inställningen. Jag ser som sagt ok ut och har tagit hand om mig. Jag tänker mig att frånskilda damer skulle kunna hitta en pålitlig påsättare i mig.
Citera
2023-06-12, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Thats life 🥊

Nya regler idag, än för 20 år sedan.

Tjejerna är totalt vilsna, så ta kommandot.

Tja, jag har ju inte varit ute i den här svängen på 20 år.
Citera
2023-06-12, 09:53
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag är en man runt 50 som nyligen blev singel efter ett långt förhållande efter att jag blev lämnad.

Jag vill absolut inte bli tillsammans med någon just nu - det får ta några år. Nu ska jag bara softa och göra det jag vill göra utan kompromissa med en kvinna hela tiden.

Men om man vill ta sig ett nyp då och då - hur gör man det lättast? Jag vill inte gå till prostituerade och jag vill inte försöka lura kvinnor att jag vill annat än knulla (orkar inte med dejtande och spel).

Är det Tinder som gäller? Eller kanske någon annan kontakttjänst? Eller krogen (jag ser ok ut)?

Det finns ju specifika knullsidor, men det känns inte som en förstahandsval. Jag är liksom inte ute efter organiserade gangbangs, cuckolds eller nymfomaner.
Spana in dina lokala pizzerior du kan säkert hitta nån hagga där. Inte är dom dyra heller, nån pilsner så har du ett knull.
Lycka till
Citera
2023-06-12, 09:54
Medlem
Citat:
Tja, jag har ju inte varit ute i den här svängen på 20 år.

Kör så det ryker.

Ta initiativ

Humor är viktigt.

Du kommer knulla tills du har ett 8 pack igen 🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Citera
2023-06-12, 10:07
Medlem
Citat:
Vad? Att skriva ngt särskilt i sin profil eller att klargöra när man träffas att det bara handlar om knull?

Att skriva "Jag vill bara knulla" funkar inte. Det är naturligtvis inte omöjligt att det kan funka men oftast inte. Man får "ta det lite som det kommer" osv. Naturligtvis kan du skriva typ "söker kk" men gissar du får leta länge då
Citera
2023-06-12, 10:07
Citat:
Jag är en man runt 50 som nyligen blev singel efter ett långt förhållande efter att jag blev lämnad.

Jag vill absolut inte bli tillsammans med någon just nu - det får ta några år. Nu ska jag bara softa och göra det jag vill göra utan kompromissa med en kvinna hela tiden.

Men om man vill ta sig ett nyp då och då - hur gör man det lättast? Jag vill inte gå till prostituerade och jag vill inte försöka lura kvinnor att jag vill annat än knulla (orkar inte med dejtande och spel).

Är det Tinder som gäller? Eller kanske någon annan kontakttjänst? Eller krogen (jag ser ok ut)?

Det finns ju specifika knullsidor, men det känns inte som en förstahandsval. Jag är liksom inte ute efter organiserade gangbangs, cuckolds eller nymfomaner.

Du kan inte göra det som 50-åring. Tinder har inte din åldersgrupp och betalar du inte så får du bara bottenrankade användare på Tinder. Och du får det mycket svårt som 50-åring att få bra napp där.
Citera
2023-06-12, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Att skriva "Jag vill bara knulla" funkar inte. Det är naturligtvis inte omöjligt att det kan funka men oftast inte. Man får "ta det lite som det kommer" osv. Naturligtvis kan du skriva typ "söker kk" men gissar du får leta länge då

Nej, den frasen tänkte jag passar bättre här. Men typ KK, ONS eller liknande kanske funkar.
Citera
2023-06-12, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
Du kan inte göra det som 50-åring. Tinder har inte din åldersgrupp och betalar du inte så får du bara bottenrankade användare på Tinder. Och du får det mycket svårt som 50-åring att få bra napp där.

Vad menar du med betalar? För Tinder?

Och vad menar du med min åldersgrupp? Jag söker kvinnor från 18-60.
Citera
2023-06-12, 10:30
Medlem
Citat:
Nej, den frasen tänkte jag passar bättre här. Men typ KK, ONS eller liknande kanske funkar.

Kan funka naturligtvis. Men vill du ligga runt kan man också skippa den infon och "ta det lite som det kommer" tror kanske det ökar chanserna att få fett på sylen. Men det beror naturligtvis på utseende och charm också.
Citera
2023-06-12, 10:31
Medlem
Öppna ditt sinne lite, börja träffa män, där är det lättare att ha kravlöst sex, avsugning som avsugning, du vill ju ändå inte ligga i soffan och mysa
Citera
2023-06-12, 10:31
Medlem
Men jag kan knappast vara ensam. Även kvinnor som blivit singlar borde väl ofta resonera som jag? Om man varit i ett förhållande under massa år är det väl väldigt få som vill ha ett nytt seriöst förhållande på en gång. Man vill väl softa lite?

Jag har genom åren som upptagen haft flera kvinnor som försökt få mig att falla för dem, men ingen av dessa skulle jag våga riskera att knulla nu. De skulle ju tro att jag vill bli tillsammans med dem.
Citera
2023-06-12, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mera
Öppna ditt sinne lite, börja träffa män, där är det lättare att ha kravlöst sex, avsugning som avsugning, du vill ju ändå inte ligga i soffan och mysa

Jag är väldigt öppen och önskar att jag var bi men tyvärr är jag inte det. Allt hade varit så mkt enklare då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in