• 1
  • 2
2023-06-12, 09:15
Medlem
Jag är en man runt 50 som nyligen blev singel efter ett långt förhållande efter att jag blev lämnad.

Jag vill absolut inte bli tillsammans med någon just nu - det får ta några år. Nu ska jag bara softa och göra det jag vill göra utan kompromissa med en kvinna hela tiden.

Men om man vill ta sig ett nyp då och då - hur gör man det lättast? Jag vill inte gå till prostituerade och jag vill inte försöka lura kvinnor att jag vill annat än knulla (orkar inte med dejtande och spel).

Är det Tinder som gäller? Eller kanske någon annan kontakttjänst? Eller krogen (jag ser ok ut)?

Det finns ju specifika knullsidor, men det känns inte som en förstahandsval. Jag är liksom inte ute efter organiserade gangbangs, cuckolds eller nymfomaner.
Citera
2023-06-12, 09:22
Medlem
Du kommer nog märka rätt fort att det krävs 1000* insats för att få en kvinna som är 1000* sämre
Citera
2023-06-12, 09:27
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Du kommer upptäcka att kvinnor är inte lika intresserade av kravlöst sex, som du är.
Citera
2023-06-12, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Du kommer upptäcka att kvinnor är inte lika intresserade av kravlöst sex, som du är.

Det är just det jag är rädd för. Kvinnor som vill dejta, mysa och - plötsligt - flytta ihop. Brrrrr.
Citera
2023-06-12, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Tinder.

Ok. Är det ngt särskilt man bör skriva i profilen? Eller ska man undvika det, ta den första dejten och där - om hon vill knulla - göra klart att det inte handlar om ngt annat?
Citera
2023-06-12, 09:35
Medlem
Vilken ålder är det förresten lämpligt att sikta in sig på? Jag är allätare. Jag tänker att kvinnor mellan 30-35 är sämst för min del. De börjar bli desperata att bilda familj.
Citera
2023-06-12, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Ok. Är det ngt särskilt man bör skriva i profilen? Eller ska man undvika det, ta den första dejten och där - om hon vill knulla - göra klart att det inte handlar om ngt annat?

Min erfarenhet är det sällan funkar.
Citera
2023-06-12, 09:39
Medlem
Citat:

Skriv att du är aktiv person,, gillar att upptäcka livet och naturen.

Skriv ingenting om relationer.

När tjejerna frågar, svarar du att du måste träffa o lära känna tjejen.

Då kommer hon göra allt för dig under 3 månader

Sedan vill de bli tillsammans mm, då avslutar du.

Ha 3 till 5 sådana relationer igång samtidigt.
Citera
2023-06-12, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Min erfarenhet är det sällan funkar.

Vad? Att skriva ngt särskilt i sin profil eller att klargöra när man träffas att det bara handlar om knull?
Citera
2023-06-12, 09:40
Citat:
Vilken ålder är det förresten lämpligt att sikta in sig på? Jag är allätare. Jag tänker att kvinnor mellan 30-35 är sämst för min del. De börjar bli desperata att bilda familj.

Du är för gammal för att sikta. I din ålder tar du vad du får. Du ska vara glad om den avdankade vinpimplande kärringen som sitter på den lokala pizzerian till stängning särar på benen åt dig.
Citera
2023-06-12, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Skriv att du är aktiv person,, gillar att upptäcka livet och naturen.

Skriv ingenting om relationer.

När tjejerna frågar, svarar du att du måste träffa o lära känna tjejen.

Då kommer hon göra allt för dig under 3 månader

Sedan vill de bli tillsammans mm, då avslutar du.

Ha 3 till 5 sådana relationer igång samtidigt.

Är det så illa? Då är man ju inne i spelet… Jag vill inte ha någon kaninkokerska på halsen.
Citera
2023-06-12, 09:43
Medlem
Citat:
Är det så illa? Då är man ju inne i spelet… Jag vill inte ha någon kaninkokerska på halsen.

Thats life 🥊

Nya regler idag, än för 20 år sedan.

Tjejerna är totalt vilsna, så ta kommandot.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in