Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
INGEN förväntar sig något annat. (THEBANDIT777, jag skojar lite så du behöver inte komma till undsättning, gäller även snubben med wengeravataren).
Jag är bara objektiv och ärlig. Sett till antal målchanser som vi skapade under 1:a halvan så borde vi även ha vunnit matchen. En stor besvikelse att vi inte fick åka hem till London med 3p.
Vettefan vad du yrar om i resten av inlägget, vet du ens det själv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Tack men 2p mot United och Arsenal hemma är inte okej, tyvärr inte ett år man vinner titeln, men kul ändå att man inte förlorar, iaf när man möter ett cl/pl vinnande Arsenal och dessutom med utebliven straff.
Nej, detta året har vi gett bort titeln, frågan är vem som sträcker sig och tar den ?
Som jag tog och poängterade för er redan för en 3-4 år sen, så skulle inte Liverpool, aka världens bästa lag, ta och dominera EPL tillsammans med Man City de kommande 5-10 åren (För att inte snacka om hur lätt ni skulle ta och slå AFCs Invincible-säsong) - jag skrev då att det ej längre är möjligt att 1-2 lag dominerar EPL över en längre tid likt det som Arsenal & Man Utd gjorde under slutet av 90 och i starten av 00-talet. Jag skrev även att det bara var en tidsfråga innan de övriga toppklubbarna i England började att utmana Man City och Liverpool i fighten om ligatiteln, samt att Arsenal var det laget som låg närmast till att utmana i den närmsta framtid. Dock så blev jag totalt idiotförklarad av dig och vissa andra härinne över det. Kan du, vänligen, ta och förklara här och nu vem av oss det var som hade rätt?
Jag har hävdat ända sen juni att det blir AFC som kommer att ta hem ligatiteln den här säsongen, och det står jag för 100%.
Citat:
Ursprungligen postat av
thebandit777
*ljudet av galopperande hästhovar*
Exakt så.
Så fort det inte helt går vägen för Liverpool, så tar Bandmedlemmarna på sig både foliehatten och offerkoftan, innan de sätter sig högt upp på hästen och galopperar iväg.