2023-12-23, 14:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Jag kommer gratulera er och sedan leva livet som vanligt.
Jag kommer att spara det här inlägget för en större Arsenal-hatare än dig finns knappt inte.

Men vad tror du om kvällens match?
Citera
2023-12-23, 15:31
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Aha, Ok. Men om du inte visste det, så är AFC klara titelfavoriter den här säsongen, dessutom så är vi bland de hetaste favoriterna till att vinna Europacupen.

Vad kommer du att göra om vi tar hem båda titlarna?

Instämmer. Saliba är klart bättre, även om Gabriel också är en mkt skicklig CB.

Fast när blev ni en het favorit till att vinna Champions League?

Skulle ranka City Bayern och Real framför er.

Ni är i klass med Napoli.
Citera
2023-12-23, 15:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fast när blev ni en het favorit till att vinna Champions League?

Skulle ranka City Bayern och Real framför er.

Ni är i klass med Napoli.
Vi är en av de allra största favoriterna till att vinna Champions League. Och enligt mig, så är det bara City och Madrid som är större CL-favoriter än vad The Gunners är.
Citera
2023-12-23, 16:42
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag kommer att spara det här inlägget för en större Arsenal-hatare än dig finns knappt inte.

Men vad tror du om kvällens match?
Nej, jag har inga känslor för Arsenal, varken bu eller bä.

Känns som 50/50 helt ärligt som det brukar vara i stormatcher. Arsenal har kunnat vila och träna hela veckan för denna match och Liverpool har haft några dagar bara så känns som det jämnar ut sig lite.

Blir säkert en ganska målsnål matchinledning där båda lagen känner lite på varann pga respekten. Vi får se.
Citera
2023-12-23, 16:42
Medlem
Hur stora favoriter Arsenal ar vinna stora titlar i år,är det större favoriter att inte vinna nån titel..
Citera
2023-12-23, 17:04
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hur stora favoriter Arsenal ar vinna stora titlar i år,är det större favoriter att inte vinna nån titel..

De är väl favoriter till att bottla det för det är ju vad laget är mest känt för att göra. Snack hela hösten om titlar och sen under våren går man tomhämta istället. 8-10p ledning före City förra säsongen och lyckades sluta 5p bakom.
Citera
2023-12-23, 17:05
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Försöker undvika matchtråden så vet inte om det tagits upp där. Tankar om Bolys andra gula kort?

Om folket på Twitter (ja, jag tänker fortsätta kalla det så) är att lita på, vilket ju inte alltid är fallet, så fick han ett andra gult kort för denna tackling. https://twitter.com/callumcasteln/status/1738581848287068570?t=0Woqt_Ng5toMZr3DCY1G5Q&s=19

Har ingen möjlighet att titta på Liverpool - Arsenal ikväll men oavsett resultat kan man ju tänka sig hur det kommer se ut här.
Citera
2023-12-23, 17:18
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Försöker undvika matchtråden så vet inte om det tagits upp där. Tankar om Bolys andra gula kort?

Om folket på Twitter (ja, jag tänker fortsätta kalla det så) är att lita på, vilket ju inte alltid är fallet, så fick han ett andra gult kort för denna tackling. https://twitter.com/callumcasteln/status/1738581848287068570?t=0Woqt_Ng5toMZr3DCY1G5Q&s=19

Har ingen möjlighet att titta på Liverpool - Arsenal ikväll men oavsett resultat kan man ju tänka sig hur det kommer se ut här.

Undviker denna tråd. Men kommer in bara för att skriva att det där är fullkomlig trams. Inte av dig utan av domaren. Bollvinsten är ju en evighet innan motspelaren kommer in, om nåt ska motspelaren ha kort för att han är sen in I situationen.

Snart vågar ingen slänga sig efter en boll längre.
Citera
2023-12-23, 17:27
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:

Det stämmer, dom pratade om det feldömda röda i studion, eftersom det är ett andra gula får VAR inte gå in och ändra det uppenbara felaktiga röda som det då blir.

Tungt för Nottingham som nog hade haft en bra chans till tre poäng annars.
Citera
2023-12-23, 17:38
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
det där är fullkomlig trams. Inte av dig utan av domaren. Bollvinsten är ju en evighet innan motspelaren kommer in, om nåt ska motspelaren ha kort för att han är sen in I situationen.

Snart vågar ingen slänga sig efter en boll längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Det stämmer, dom pratade om det feldömda röda i studion, eftersom det är ett andra gula får VAR inte gå in och ändra det uppenbara felaktiga röda som det då blir.

Tungt för Nottingham som nog hade haft en bra chans till tre poäng annars.
När det gäller "storklubbar" så är det skandal och möjligtvis en konspiration mot det egna laget. Om jag förstått det rätt har Nottingham haft en del tveksamma om inte värre domslut emot sig. Vilket lag som är värst drabbade låter jag vara osagt.

På tal om domare, hur går det för Rebecca Welsh som dömer Fulham-Burnley?
Citera
2023-12-23, 17:49
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
När det gäller "storklubbar" så är det skandal och möjligtvis en konspiration mot det egna laget. Om jag förstått det rätt har Nottingham haft en del tveksamma om inte värre domslut emot sig. Vilket lag som är värst drabbade låter jag vara osagt.

På tal om domare, hur går det för Rebecca Welsh som dömer Fulham-Burnley?

Jag tror det är Wolves som är absolut hårdast drabbats av misstag. Har väl haft flera felaktiga misstag emot sig under säsongen.

Jo tror det går bra, dom sa i studion att det inte hade hänt nånting i första halvlek av värde. Så otroligt tråkig match tydligen men det är ju alltid ett gott betyg åt domaren när det inte händer nåt.
Citera
2023-12-23, 20:28
Medlem
Free12s avatar
Titelstriden lever ett tag till. Grattis till Arsenal som lyckades få med sig en oförtjänt poäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in