2023-06-14, 16:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Anser att det var en lagom visande bevisning. Inte hundra procentig men rätt tydligt för en logiskt tänkande människa.

OK - jag förstår inte vad du skriver nu men det blir säkert bra...
Citera
2023-06-14, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jaha, ja det kanske du har rätt i - har de sagt det?
Jag vet bara att Elizondo har påstått att de hade diverse utomjordiska material i Bigelows lokaler, men du menar att Elizondo även hade andra material som han fått på annat håll direkt av privatpersoner?

Den grej som det brukar snackas om kallas "Art's parts". Någon skickade in den till hans radio-kanal och påstod att den var från Roswell har jag för mig. Sen gav han den till den där tanten som snackar om animal mutilations som sålde den till TTSA.

Men de har andra bitar också, kanske inte lika häftiga och stora. Tror det fanns nåt paper om det där skrivet av Vallée och Nolan. Verkar vara bakom nån wall dock. Här är en powerpoint presentation som jag hittade när jag googlade: https://uap-blog.com/wordpress/wp-co...rial_Compo.pdf
Citera
2023-06-14, 16:25
Medlem
styckets avatar
Citat:
OK - jag förstår inte vad du skriver nu men det blir säkert bra...
Eftersom det inte bevisar till hundra procent. Menade är starka belägg för ufon.

Anser jag det var bra att man delade dessa då de mest skeptiska kan vänja sig vid tanken.
Citera
2023-06-14, 17:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av recept
Den grej som det brukar snackas om kallas "Art's parts". Någon skickade in den till hans radio-kanal och påstod att den var från Roswell har jag för mig. Sen gav han den till den där tanten som snackar om animal mutilations som sålde den till TTSA.
Aha - ja då är det inte samma material som de valsar runt med i filmklippet - där säger de ju tydligt att de enbart får låna materialet under en viss tid för att undersöka det.
Citera
2023-06-14, 17:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Eftersom det inte bevisar till hundra procent. Menade är starka belägg för ufon.

Anser jag det var bra att man delade dessa då de mest skeptiska kan vänja sig vid tanken.

Ja ufon är det ju onekligen - men knappast något som behöver vara annat än helt vanliga flygplan.
Citera
2023-06-14, 17:05
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ja ufon är det ju onekligen - men knappast något som behöver vara annat än helt vanliga flygplan.
Tittar videosekvenser visar ju ufon som rör sig i hastigheter våra flygplan inte klarar av.

Märkligt att du inte känner till det som själv tog upp videon.
Citera
2023-06-14, 17:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Tittar videosekvenser visar ju ufon som rör sig i hastigheter våra flygplan inte klarar av.

Vilka videosekvenser menar du nu?
Citera
2023-06-14, 17:24
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:

Hade slutat mata honom, han har redan bestämt sig.

Låt oss vänta och se om ytligare "bevis" presenteras. Hur mycket jag än vill tro, så måste vi se något konkret så småningom.
Citera
2023-06-14, 17:49
Medlem
styckets avatar
Citat:
Vilka videosekvenser menar du nu?
Tik tak videosen
Citera
2023-06-14, 17:53
Medlem
Citat:

Inget videoklipp förvisso men tror du även det var flygplan Ryan Graves vittnar om som han var nära att krascha med? Han beskriver objektet som en halvt genomskinlig kub i luften med ett klot inuti?

Även rapporter om "metallklot" i luften, vanligt förekommande vid flygövningar. Ska tydligen dyka upp nästan dagligen vid dessa övningar.
Förflyttar sig på sätt som våra plan inte är i närheten av.

Vet att du har koll på de flesta sådana här rapporter men tror du de hittar på/konstanta synvillor eller tror du inte militären ser skillnad på flygplan och runda klot/märkliga genomskinliga kuber i luften.
Senast redigerad av Engback 2023-06-14 kl. 18:01.
Citera
2023-06-14, 18:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Tik tak videosen

Det finns bara en och den visar inga höga hastigheter eller kraftiga manövrar. Det lilla skuttet i slutet av klippet beror helt på att piloten ställer om zoomen vilket även syns på zoomfaktor-siffran till vänster i bild.
Citera
2023-06-14, 18:19
Medlem
Ramlade över denna nu, inte hört om innan, verkar helt färsk! Typ 50 pers på en militärbas som säger
Att det helt plötsligt dök upp ljus på himlen i triangulär formation och när man tittade närmare säger de att de kunde se en trianglar "farkost", verkar som man flugit upp med helikopter för att undersöka men då försvann det.

https://www.youtube.com/watch?v=WlgD...IHVrcmFpbmU%3D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in