2025-01-15, 18:46
Medlem
Jag tror att jag har nämnt det tidigare i den här tråden, att jag har gått många kilometer i underjordiska gångar i både svenska, amerikanska och japanska företag och universitet. Dock saknar jag sådana militära erfarenheter, utom något enstaka exempel i Sverige.

Vad som än göms bakom dörrarna i dessa långa gångar, så är dörrarna alltid märkta med intetsägande beteckningar uppe i ena hörnet, som tex 42-b. Självklart har jag aldrig sett texter som "Off-world technologies", men sällan ens informativa texter som tex "Laboratorium" eller "Mötesrum". Både den påstådda skylten och hieroglyferna bidrar till min skepsis i detta fall.
Senast redigerad av IngemarH 2025-01-15 kl. 18:47. Anledning: Glömt några ord
Citera
2025-01-15, 23:09
Medlem
Tydligen en ny visselblåsare: https://rumble.com/v69odrm-out-of-th...rafts-liv.html

Trump Jr intervjuar Coulthart. Lue ska komma senare också.
Citera
2025-01-16, 02:06
Medlem
Det kommer sändas på Newsnation. Teaser:
https://www.youtube.com/watch?v=tfx1...nel=NewsNation

Han är förstahandsvittne som var med på crash-retrieval av ett äggformat UFO. Har film, och tre andra veteraner som backar upp hans påståenden.
Citera
2025-01-16, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Det kommer sändas på Newsnation. Teaser:
https://www.youtube.com/watch?v=tfx1...nel=NewsNation

Han är förstahandsvittne som var med på crash-retrieval av ett äggformat UFO. Har film, och tre andra veteraner som backar upp hans påståenden.

OK. Då är det bara två och ett halvt dygn kvar tills vi får se en video som visar ett ägg, som alltså skall vara en farkost från icke-mänsklig intelligens. Om jag förstår det hela rätt, så har detta vittne filmat ägget på cirka 50 meters avstånd. Är det i så fall ett oomkullrunkeligt bevis för icke-mänsklig intelligens eller sitter Pentagon och småskrockar: "Jaså, han har filmat ägget...!"?
Citera
2025-01-16, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngemarH
OK. Då är det bara två och ett halvt dygn kvar tills vi får se en video som visar ett ägg, som alltså skall vara en farkost från icke-mänsklig intelligens. Om jag förstår det hela rätt, så har detta vittne filmat ägget på cirka 50 meters avstånd. Är det i så fall ett oomkullrunkeligt bevis för icke-mänsklig intelligens eller sitter Pentagon och småskrockar: "Jaså, han har filmat ägget...!"?
Återstår att se, det här är alltså en ''Delta force'' S -tier visselblåsare.

Kanske bevittnar vi nu under kommande dagar det som skall komma att kulminera till disclousure under 2025-2027, det som faktiskt fascinerar lite är ju att det påstås vara utomjordisk teknik utan tvekan, det är alltså så pass avancerat att det utesluter hemlig mänsklig teknologi, tveklöst utomjordiskt är budskapet.

Pentagon har ljugit allmänheten rakt upp i ansiktet under en väldigt lång tid om något bevisligen kommer fram, många huvuden kommer att rulla och mainstream media riskerar bli irrelevant framöver.
Senast redigerad av Omnik 2025-01-16 kl. 15:14.
Citera
2025-01-16, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngemarH

Det är fan alltid så. DoD vill alltid smyga in en av deras disinfo-försök innan något riktigt. Är det inte långa aliens in Las Vegas så är det mumier eller halvhjärtade visselblåsare som sett en skylt. Ok, jag ska inte helt avskriva skylt-mannen, men det var inte precis de häftigaste och mest uppbackade vi sett.

En annan trevlig nyhet är att Mike Turner kickats från Intelligence-kommittén av Johnson på uppmaning av Trump, sägs det. Himes (Dem) var missnöjd...
Citera
2025-01-16, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Återstår att se, det här är alltså en ''Delta force'' S -tier visselblåsare.

Kanske bevittnar vi nu under kommande dagar det som skall komma att kulminera till disclousure under 2025-2027, det som faktiskt fascinerar lite är ju att det påstås vara utomjordisk teknik utan tvekan, det är alltså så pass avancerat att det utesluter hemlig mänsklig teknologi, tveklöst utomjordiskt är budskapet.

Pentagon har ljugit allmänheten rakt upp i ansiktet under en väldigt lång tid om något bevisligen kommer fram, många huvuden kommer att rulla och mainstream media riskerar bli irrelevant framöver.

Han var piloten i helikoptern förstod jag det som. Sen hade tydligen Coulthart jobbat på det här i nåt år, så det är nog betydligt bättre kontrollerat än Jesse's skylt-man. Tre andra veteraner backar upp honom, vilket jag gissar är de inblandade i upphämtandet av ägget. Det vore ju helt fantastiskt, särskilt om videon är hyfsad. Tyckte dock någon sa att den var filmad om natten så vad vet man, men flera vittnen till samma grej och en film har ju väldig potential.

Det som kan oroa lite grand är att detta verkar vara det enda han varit vittne till som var klart alien. Tror han var inhyrd, men jag kan minnas fel. Känns ju lite slappt när alla andra är indragna i NDAs och säkerhetsklasser m.m.
Citera
2025-01-16, 21:41
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Lue Elizondo pratar om två händelserika veckor i den här intervjun.

https://youtu.be/NSqrmSo3F44?si=IlTMl6zQJsUc23zr

"Major event, within a week or two."

Han pratar även om besök hos Vatikanen och Mellanöstern för att diskutera religion, med religiösa ledare. Vilket sammanträffande att detta sker i samband med att Trump tillträder som president nu på måndag. Han har väl hintat lite om att han ska röra runt i UFO-grytan?
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2025-01-16 kl. 21:51.
Citera
2025-01-16, 22:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Lue Elizondo pratar om två händelserika veckor i den här intervjun.

https://youtu.be/NSqrmSo3F44?si=IlTMl6zQJsUc23zr

"Major event, within a week or two."

Han pratar även om besök hos Vatikanen och Mellanöstern för att diskutera religion, med religiösa ledare. Vilket sammanträffande att detta sker i samband med att Trump tillträder som president nu på måndag. Han har väl hintat lite om att han ska röra runt i UFO-grytan?

När ska ni se det upprepade mönstret och inse?

Absolut ingenting kommer hända med Trumps påståenden om ufoavslöjanden.
Absolut ingenting kommer hända med Grusch påståenden om ufoavslöjanden.
Absolut ingenting kommer hända med Eliozondos påståenden om ufoavslöjanden.
Absolut ingenting kommer hända med Coultharts påståenden om ufoavslöjanden.
Absolut ingenting kommer hända med Graves påståenden om ufoavslöjanden.
Absolut ingenting kommer heller hända med någon annan självutnämnd whistleblowers påståenden om ufoavslöjanden.

Sannolikast eftersom det inte finns någonting att avslöja - utom möjligtvis att de pratar strunt.
Citera
2025-01-17, 00:27
Medlem
Väldigt intressant:
Citat:
Three sources with knowledge of the situation, including one familiar with the issues that led to Wednesday’s decision, say that concerns related to Havana syndrome were partly responsible for Speaker Mike Johnson (R-LA) decision to remove Rep. Mike Turner (R-OH) as chairman of the House Select Committee on Intelligence.

https://www.washingtonexaminer.com/p...ence-chairman/

Man kan misstänka att det i minst lika hög grad handlar om NHI och disclosure eftersom samma DoD-typer som håller UFOs hemliga även försöker tysta ner och förlöjliga Havanna Syndrom eller AHI. Men det är bekvämare att tala om AHI än att prata om aliens. Dels är det något som inte längre är mycket av en hemlighet och dels så ligger antagligen ryssar bakom. Det ser ju väldigt illa ut att ha en person där som arbetar med att skydda ryssarna och låta deras attacker fortgå. Om det nu är ryssar. Med tanke på hur man kämpar emot så är det nog troligare UFOs eller något man själv experimenterar med.

Om det stämmer att Johnson blev ombedd av Trump att kicka Turner - vilket är mest troligt - så är det väldigt lovande för disclosure.

Egentligen är det självklart att kasta ut Turner. Det han sysslat med, utöver att vara fullständigt korrupt i allmänhet, är att missbruka sin position på partiets bekostnad för att ge vapenindustrin vad de vill ha. Både Lue och Ross har ju sagt att politikerna fått namn på konspiratörerna och deras korrupta politiker.
Citera
2025-01-17, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Man kan misstänka att det i minst lika hög grad handlar om NHI och disclosure eftersom samma DoD-typer som håller UFOs hemliga även försöker tysta ner och förlöjliga Havanna Syndrom eller AHI. Men det är bekvämare att tala om AHI än att prata om aliens. Dels är det något som inte längre är mycket av en hemlighet och dels så ligger antagligen ryssar bakom. Det ser ju väldigt illa ut att ha en person där som arbetar med att skydda ryssarna och låta deras attacker fortgå. Om det nu är ryssar. Med tanke på hur man kämpar emot så är det nog troligare UFOs eller något man själv experimenterar med.

Om det stämmer att Johnson blev ombedd av Trump att kicka Turner - vilket är mest troligt - så är det väldigt lovande för disclosure.
Ja det verkar koordinerat, något är definitivt i görningen nu. Återstår att se vart det kan leda.

Men lite kul att Dr Greed nu surfar på vågen och verkar lyrisk.
Dr. Steven Greer just declared UFO/UAP disclosure is happening—NOW.

New whistleblowers want to expose EVERYTHING.

Gravity control, reverse-engineered alien crafts …

The next 72 hours could change the course of human history.
https://www.youtube.com/watch?v=ZWdSDvsKAXU
Citera
2025-01-17, 09:17
Medlem
Viktor79xs avatar
Nästa visselblåsare till rakning

https://youtu.be/_xZS6NqgdNY?si=tsoRlUtdEQtk8cvu

Tre på en vecka lite imponerande ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto