Citat:
Ställer frågan igen, jag blev som sagt uppmanad av moderator att föra diskussionen i denna tråd. Vore ju dock att föredra att någon moderator också bemödar sig att ge lite vägledning i denna tråd...
(FB) Allt om engelsk fotboll 23/24
Nu är vi igång igen. En användare postar vad som kan ses som en personlig åsikt och samtidigt nedlåtande om ett lag. Vad som följer är att ett antal användare triggas så otroligt (vilket är exakt vad den första användaren är ute efter) att de börjar tramsa hit och dit. Allt berör engelsk fotboll så det är inte off topic. Men är det trams?? Jag tycker det, för det är en totalt meningslös "diskussion" som går i cirklar om "det laget är bättre än det laget". Vad jag tycker är dock oväsentligt, men om en moderator kan ge lite vägledning för vad som är trams skulle jag bli tacksam???
(FB) Allt om engelsk fotboll 23/24
Nu är vi igång igen. En användare postar vad som kan ses som en personlig åsikt och samtidigt nedlåtande om ett lag. Vad som följer är att ett antal användare triggas så otroligt (vilket är exakt vad den första användaren är ute efter) att de börjar tramsa hit och dit. Allt berör engelsk fotboll så det är inte off topic. Men är det trams?? Jag tycker det, för det är en totalt meningslös "diskussion" som går i cirklar om "det laget är bättre än det laget". Vad jag tycker är dock oväsentligt, men om en moderator kan ge lite vägledning för vad som är trams skulle jag bli tacksam???
Åh, vad glad jag blir att jag sällan besöker tråden under landslagsuppehåll. Går tydligen miste om "min pappa är starkare än din pappa"-diskussionen som går het, men så får det vara.
Det är den där sortens inlägg den användaren lever för. Skriva någon dynga om ett lag han inte gillar, och se notiserna plinga till, and around it goes. Röra upp damm. Eller vice versa - någon skriver något negativt om Arsenal, och han är där och ska slåss.
Citat:
Jag har fått PM från moderatorer som säger att det finns inget att göra då han inte bryter mot några regler.
Vi ska bara ignorera hans tramsande. Citerade honom inte på drygt 2 månader och tänker fortsätta med det från nu igen för det kliar i fingrarna varenda gång han öppnar truten.
Vi ska bara ignorera hans tramsande. Citerade honom inte på drygt 2 månader och tänker fortsätta med det från nu igen för det kliar i fingrarna varenda gång han öppnar truten.
Problemet är att han alltid triggar någon eller några. Och så är shitshowen igång, i timmar, dagar... zzz
Man önskar han fick ha en egen tråd där han och hans belackare fick slåss, så vi andra kunde slippa skiten.