Citat:
Ursprungligen postat av
kidnappadIRL
Jag är 24 år gammal och har aldrig så mycket som kysst en kvinna. Jag är ingen incel, har absolut inget förakt emot kvinnor eller samhället. Jag har gått in i en ganska tung depression senaste halvåret eller så och varit inlagd på psyk under en kortare period. Jag har under denna tiden börjat uppleva en stark ångest över att jag aldrig fått uppleva någon form av romans. Jag vet inte varför, det är en orimligt stark ångest och min längtan efter att hitta en partner är på väg att göra mig galen. Bara substanser gör att jag emotionellt kan hålla mig någorlunda stabil men utan dom så har jag konstanta självmordstankar. Jag känner mig patetisk och måste ta mig ur den här besattheten och jag fattar inte ens varför den kom?
Hur ska du skaffa en tjej om du är inlagd på psyk vart och vart annan dag, käkar mediciner och tabletter.
Börja i rätt ände, träning, skaffa dig din dröm kropp, ett jobb som är över arbetarklassen inkomstmässigt, och sedan kan du börja tänka på tjejer.
Du har en lång väg att gå minst ett par år, men du vet 24 bast är ingenting du är ju fortfarande liten.