2023-05-17, 15:59
Medlem
SwampDoggs avatar
Elon Musk kallade sig sjlv "pro-semit" idag - det verkar mest vara Soros han har problem med. Det har han gemensamt med nationen Israel, som inte alls r frtjust i gubben.

Men visst, de r vl ocks antisemiter enligt DN.
Citera
2023-05-17, 16:23
Medlem
Ja, de hller p och brkar med varandra som vanligt, trttnar de aldrig?
Citera
2023-05-17, 16:26
Medlem
Judgments avatar
https://youtu.be/qKUlz-C5BG8

Juden r ju fr fan sjlv antisemit. Psykopat r han med, s jag tror inte han blir srskilt krnkt ver vad Elon har att sga om honom, snarare smickrad.
Citera
2023-05-17, 16:41
Medlem
pinnpelle88s avatar
Som det Danska ordsprket lyder;

"juden berttar grna hur hatad den r, men aldrig varfr.. for helvede" - H.C Andersen

Frestll er att vara sdana offer att det r olagligt att kritisera (ifrgastta) er.
Citera
2023-05-17, 16:50
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
S vad r diskussionsunderlaget? Att Elon Musk r hgerextrem? Visste vi inte det redan? Han kpte ju en plattform som han sedan ppnade upp fr nazister, fascister, rysstroll och Trump. Den som inte frsttt att Musk r en liten antisemitisk nasse har inte hngt med i verkligheten. Det som skiljer Musk frn 99,99999% av alla andra nassar r att han r vldigt rik. Det gr honom ocks vldigt farlig.

Diskussionsunderlaget r nog INTE det, utan snarare huruvida det Musk sade var ngot antisemitiskt?
tycker du det?
vad av det han faktiskt sade isfall?
Citera
2023-05-17, 16:53
Medlem
Bjrn Wiman r en grandios fjant men jag skulle vilja lsa hela artikeln frst vilket jag inte kan. (Och jag blir definitivt inte prenumerant fr att lsa Bjrn Wiman.) Jag ifrgastter ocks hur mnga som svarat i trden som faktiskt lst den. nnu en trd dr vi bara har en rubrik och en ingress att utg frn. Intellektuell soppa p en spik.
Citera
2023-05-17, 16:56
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Bjrn Wiman r en grandios fjant men jag skulle vilja lsa hela artikeln frst vilket jag inte kan. (Och jag blir definitivt inte prenumerant fr att lsa Bjrn Wiman.) Jag ifrgastter ocks hur mnga som svarat i trden som faktiskt lst den. nnu en trd dr vi bara har en rubrik och en ingress att utg frn. Intellektuell soppa p en spik.

ja jag kommer inte t den iallafall.
Citera
2023-05-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12

Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
ja jag kommer inte t den iallafall.

P sidan 2 hnvisade Folketstempel till Archive.org dr hela artikeln finns tillgnglig: https://archive.is/V27x3
Citera
2023-05-17, 17:18
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
P sidan 2 hnvisade Folketstempel till Archive.org dr hela artikeln finns tillgnglig: https://archive.is/V27x3

Tack fr detta.

Nu har jag lst den i sin helhet.
Citera
2023-05-17, 17:23
Medlem
Nr en jude tar fram offerkoftan s vet man att man r p rtt vg.
Citera
2023-05-17, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Som det Danska ordsprket lyder;

"juden berttar grna hur hatad den r, men aldrig varfr.. for helvede" - H.C Andersen

Frestll er att vara sdana offer att det r olagligt att kritisera (ifrgastta) er.

Sknt citat, och helt korrekt.
Citera
2023-05-17, 17:26
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Elon Musk verkar ha alienerat 75% av sin fanbase nr han anstllde WEF-horan Yaccarino att bli ny CEO p twitter. Ngra dagar senare kommer han ut och kritiserar George Soros fr att hoppas vinna tillbaka frtroendet, men jag uppskattar att bara 25% kommer lta sig luras tillbaka av detta grepp. Det behvs nog en hel del till fr att tervinna frtroendet ifrn vriga.

Det har du nog rtt i, eftersom du r en spelare frstr du spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in