2025-05-30, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Omg vad kan jag söka på för att se det?

Har du missat det ?

Sök på tv4 Traitors första säsongen

Se sista avsnittet ...klassiskt
Citera
2025-05-30, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Reagerade också på det. Huruvida man verkar desperat eller inte efter en sköld är ofta en bra indikation. Var säker på att Martin, som redan hade ögonen på Anders, skulle snappa upp det, men icke.

Men fick han inte både sköld och dolk ?
Citera
2025-05-30, 02:21
Medlem
kl4sseKocks avatar
Vad gör momo och Viktor där, dom bara glider med än så länge.
Och Martin ser han lika skum ut privat?

Många som säger att ”jag vet” men sen har inga vettiga grunder utan bara ”en känsla”.

(Lätt att sitta på läktaren och ha facit dock)
Citera
2025-05-30, 04:29
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilbuono
Jag tror de flesta fick sexsiffrigt belopp, men skulle tippa på att det i nästan allas fall handlade om 100-200 tusen och inte en halv miljon eller så.

https://www.hant.se/noje/sa-mycket-p...darna/10835778

Men för många därinne så blir det ju typ en motsvarande vanlig lön för dem om man räknar om det. De "jobbar" ju egentligen 24 timmar om dygnet och är där i knappt 2 veckor, om de har en vanlig arbetsvecka på 40 timmar så är det ca 4 gånger så mycket "arbetstid" som normalt, om de jobbar 60 timmar i veckan är det ca 3 gånger som mycket som vanligt. Som har framkommit så lever de ju i en bubbla och detta är vad de pysslar med dygnet runt, de får ju inte ha mobiltelefon med sig eller kunna kontakta yttervärlden på något sätt och de får ju inte röra sig hur de vill utan är instängda på rummen när de inte filmas och är rådssal, tävling, frukost etc. Så de låser ju verkligen in sig i 2 veckor och har ingen kontakt med andra än de andra deltagarna. Är ju deltagare som sagt att inte ens de flesta i produktionen får prata med dem. Många säger ju att de sover dåligt och att de ligger och funderar på just detta. Det är ju inte som att de ligger på rummet och funderar ut expanderingsplaner för sina företag direkt. Man får ju tänka att det blir "övertidstillägg" för att det inte är några 9-5 dagar där också.

Sen är det väl också lite plåster på såren för "sveda och värk", att det är psykiskt jobbigt att vara där inne och sen lär det ju vara en del jobb även innan och efter också med promotion, intervjuer etc.
Bodström sade ju att det bara var åtta dagar.
Citera
2025-05-30, 08:36
Medlem
flashbackdasens avatar
Ca 100 000 kr för mindre än två veckor är en ganska bra timpenning.

Känns samtidigt lite konstigt att de ska betala alla så mycket. Borde väl egentligen gå att få tag i vissa av spelarna billigare än så.
Citera
2025-05-30, 08:47
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Tänker bara Martin efter litegrann borde han kunna lista ut att Sara också är förrädare (om han inte inte redan gjort det men jag är tveksam till att han vet att hon är den andra förrädaren.) med tanke på hur hon direkt styrde misstankarna mot Farao när han kom med sin teori angående Anders.
Jag tror heller inte han visste att Sara är förrädare innan senaste runda bordet. Varför skulle han nämna för henne att han visste vem den andra förrädaren var i så fall. Däremot tror jag det gick upp ett ljus efter Saras skådespeleri vid bordet.
Senast redigerad av TaxenSixten 2025-05-30 kl. 09:25.
Citera
2025-05-30, 09:02
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Var det där att mästra någon? Tyckte enbart det lät schysst.. På något sätt måste hon ju kunna sätta stop för den där drömmen, fortsätter det kommer det att dra ner hela jäkla laget ju.

Jag hoppas iaf att hon fick han att tänka till. Annars är det helkört
Hoppas du på förrädarna? Förstår inte hur man inte kan hoppas på Martin.
Citera
2025-05-30, 09:04
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Sara växer verkligen i det här programmet på det vis hon värnar om allierade. Problemet i parbildningen med Anders är att hon på alla fronter är bättre än honom. Bra exempel på kvinna som folk tror är korkad bara för att hon är snygg men hon är uppenbarligen både intelligentt och bra på att läsa av rummet.
Hon har ju inte varit misstänkt och under den pressen.
Citera
2025-05-30, 09:21
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Ca 100 000 kr för mindre än två veckor är en ganska bra timpenning.

Känns samtidigt lite konstigt att de ska betala alla så mycket. Borde väl egentligen gå att få tag i vissa av spelarna billigare än så.

Ta bort kändisarna från programmet. De har redan tillräckligt.

Förstår inte heller detta eviga gnällande om att det är så psykiskt påfrestande. Åtta dagar på ett slott, herregud. De bor, äter och dricker som kungar, av det man sett. Det psykiska kan inte heller vara värre än vilken annan dokusåpa som helst, t.ex. Robinson.
Citera
2025-05-30, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag tror heller inte han visste att Sara är förrädare innan senaste runda bordet. Varför skulle han nämna för henne att han visste vem den andra förrädaren var i så fall. Däremot tror jag det gick upp ett ljus efter Saras skådespeleri vid bordet.

Jag tror han vet det, han spelar poker ju, klart han kan säga till förrädarens ansikte att han vet vem den andra förrädaren är.
Citera
2025-05-30, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Men fick han inte både sköld och dolk ?
Jo, men han verkade inte bry sig så mycket om skölden. Det var nästan som att Gago fick påminna honom, ”du ska ha en sköld också”. En liten detalj, men någon hade kunnat snappa upp det.
Citera
2025-05-30, 12:02
Medlem
Trodde skölden innebar att man inte kunde rösta på Anders, eller va gör den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in