2023-05-24, 10:27
Medlem
Han hade ett förhållande med dotterns vän.
Citera
2023-05-24, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Gubben är säkert ett svin. Men innan någon som cyklar med hunden blir oskyldigt anklagad.
En schäfer som är påväg att jobba/springa är uppspelt och ylar tjuter skäller för dem inte kommer iväg fort nog. Detta är slähundar men de är ivriga och så låter en ivrig schäfer också när den är ivrig. Trött på folk som anmäler saker de inte har någon koll på.https://www.youtube.com/watch?v=4xKvZaCgNTs
En 8 år gammal hund med artros ska man inte cykla med. I övrigt har du rätt.
Citera
2023-05-24, 17:18
Medlem
Teklanissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodilen11
Jag tror att jag har hittat svaret på fråga 2. Dock nämns han här som P.K, vilket gör det hela lite förvirrande. Men allt annat stämmer. Har han bytt namn sen dess tro?

P.K dömdes av Stenungsunds tingsrätt 99-04-14.
Målet heter B586-99
Tack för detta. Han hette K*rlss?n förut. Jag kollar att personnumret stämmer senare.
Citera
2023-05-24, 18:19
Medlem
Teklanissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodilen11
Han hade ett förhållande med dotterns vän.
Jag mår illa - stackars flicka
Citera
2023-05-24, 20:41
Medlem
KnivStinas avatar
Per Sandelin är välkänd i facebooks hundgrupper och ett riktigt jävla äckel. Han har stalkat, ofredat och trakasserat hundratals kvinnliga medlemmar i både sin egen grupp Vetbase och andra grupper.

Han är sjuk i huvudet
Citera
2023-05-24, 21:13
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
Per Sandelin är välkänd i facebooks hundgrupper och ett riktigt jävla äckel. Han har stalkat, ofredat och trakasserat hundratals kvinnliga medlemmar i både sin egen grupp Vetbase och andra grupper.

Han är sjuk i huvudet

Kan du ge exempel på grupper? Jag är med i ett antal men kände inte till varken honom eller Vetbase innan jag såg denna tråd.
Citera
2023-05-24, 21:14
Medlem
hipsterkatts avatar
Nu gör han reklam för ”kostnadsfri rådgivning i djurförsäkringsfrågor” i sin grupp Vetbase och uppmanar nedlemmar att skriva till honom privat för mer information. Han kallar det ”medlemsförmån”
Citera
2023-05-24, 21:29
Medlem
Teklanissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Nu gör han reklam för ”kostnadsfri rådgivning i djurförsäkringsfrågor” i sin grupp Vetbase och uppmanar nedlemmar att skriva till honom privat för mer information. Han kallar det ”medlemsförmån”
Kan du fråga vilket bolag han jobbar/har jobbat för?

(Jag tror han har jobbat för en eller två - Agria definitiv och ev Folksam/Skandia)
Citera
2023-05-24, 21:41
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Kan du ge exempel på grupper? Jag är med i ett antal men kände inte till varken honom eller Vetbase innan jag såg denna tråd.

Jag tror att han är utkastad både från Baksidan och Ocens nu, men han var ju frekvent där för några år sedan. Gruppen Hundar är han garanterat inte med i för deras admin är boss
Citera
2023-05-24, 22:39
Medlem
Teklanissens avatar
Citat:
Jag tror att han är utkastad både från Baksidan och Ocens nu, men han var ju frekvent där för några år sedan. Gruppen Hundar är han garanterat inte med i för deras admin är boss
Är det Hundvärldens Baksida du syftar på? Vad är Oceans för nått? Hittar ingen sådan grupp alls
Citera
2023-05-25, 07:48
Medlem
Citat:

Han är sjuk i huvudet

Det kan jag skriva under på. Han har hotat mig så till den grad att jag är rädd för att skriva här. Det är ett riktigt gubbslem av rang. Väljer ut sina kvinnliga offer. Ljuger, förtalar. De som vågar säga något är i ”maskopi” med varandra och ”hittar på”. Samma sak när det gällde pedofilhärvan. Det var inte slemmet det var fel på utan omgivningen. På riktigt är jag rädd för denna man.
Citera
2023-05-25, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teklanissen
Attans va bra! Var fick du tag på detta? Jag ska kolla på domen senare idag.

Har du möjlighet att lägga ut domen här? Vet inte hur man gör för att få fram den. Jag är inte helt säker på att det handlar om samma gubbe även om allt talar för det.
Jag googlade de uppgifter som jag har tillsammans med det som du skrev så fick jag fram domens nr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in