• 1
  • 2
2023-05-13, 11:30
Medlem
"52-årig man skriven på en adress i Köpings kommun har häktats av Västmanlands tingsrätt. Misstankarna gäller två våldtäkter mot barn samt ett fall av grovt sexuellt utnyttjande av barn i Västerås.
Den misstänkte mannen i Köping greps av polis klockan 06.25 i torsdags morse. Detta efter att han varit anhållen i sin frånvaro sedan 17-tiden i onsdags kväll.
Misstankarna mot mannen gäller alltså två våldtäkter mot barn samt grovt sexuellt utnyttjande av barn."
52-åringen häktas på sannolika skäl, den starkare misstankegraden, mannen nekar till brott

Vad vet ni om detta?
Vem är denna 52åring?
Citera
2023-05-13, 14:54
Moderator
Chantres avatar
Länk till artikeln (låst).

https://www.bblat.se/2023-05-12/kopi...akter-mot-barn

/Mod
Citera
2023-05-13, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver-fur
"52-årig man skriven på en adress i Köpings kommun har häktats av Västmanlands tingsrätt. Misstankarna gäller två våldtäkter mot barn samt ett fall av grovt sexuellt utnyttjande av barn i Västerås.
Den misstänkte mannen i Köping greps av polis klockan 06.25 i torsdags morse. Detta efter att han varit anhållen i sin frånvaro sedan 17-tiden i onsdags kväll.
Misstankarna mot mannen gäller alltså två våldtäkter mot barn samt grovt sexuellt utnyttjande av barn."
52-åringen häktas på sannolika skäl, den starkare misstankegraden, mannen nekar till brott

Vad vet ni om detta?
Vem är denna 52åring?
Beskrivs även som nöjesprofil enligt VLT. Hur många nöjesprofiler finns det i Köping som är 52 år gammal? Jag gjorde en snabb analys och hittade en tänkbar misstänkt. Han är 52 år gammal och är inom nöjesbranchen. N och H är det enda jag kan nämna utan som helst några bevis för att det är han.
Citera
2023-05-13, 19:12
Medlem
M.L är den häktade nöjesprofilen.
Citera
2023-05-13, 19:13
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyRocker
Beskrivs även som nöjesprofil enligt VLT. Hur många nöjesprofiler finns det i Köping som är 52 år gammal? Jag gjorde en snabb analys och hittade en tänkbar misstänkt. Han är 52 år gammal och är inom nöjesbranchen. N och H är det enda jag kan nämna utan som helst några bevis för att det är han.
Kan det va någon från "I en annan del av Köping"?
Citera
2023-05-13, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyRocker

Citera
2023-05-13, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymmami
Utveckla namnet tack.
Citera
2023-05-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Utveckla namnet tack.

Mauricio L
Citera
2023-05-13, 19:55
Medlem
snickersens avatar
Vad finns det för källa på att personen är M.L
Citera
2023-05-13, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snickersen
Vad finns det för källa på att personen är M.L

Jag är en säker källa. Känner personen väl.
Citera
2023-05-13, 20:04
Medlem
snickersens avatar
Okej 👍🏻
Ja … sjukt… men M är en sjuk person , det är känt sen länge.
Citera
2023-05-13, 20:06
Medlem
Ja det är han men många blir nog förvånande ändå. Han är duktig på att spela någon han inte är.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in