Citat:
Ursprungligen postat av
Askedasvked
Hela samhället ska veta om vilka som är pedofiler, så varenda svenska har allting med detta att göra, din pedofilkramare. Detta är inte något klansamhälle där "familjen tar hand om det".
Ja, men ni vet ju nu vem som är häktad för brottet, så vad är problemet? Jag förväntar mig åtminstone grundläggande läsförståelse om man ska försöka ta ett moraliskt övertag över mig. Jag upprepar mig igen; det handlar om respekt för familjen. Blanda inte in någon annan (detta inkluderar barnen), och försök ha lite empati för alla som drabbas mycket hårdare av detta än du, en random Flashback-grobian som, av din historik att döma, gillar att sitta och gotta sig i familjetragedier och tragiska livsöden.
Vem är pedofilkramaren egentligen? Känns mer suspekt att sitta här och gotta sig i detaljerna än att be om respekt för familjen, som återigen inte har någonting med detta att göra. För övrigt är jag svensk, så din SD-hjärnröta funkar inte här. Rättsväsendet tar hand om detta och jag har inte sagt något annat.