Citat:
Ursprungligen postat av
3m.22
En massa tjaffs bland kommentarerna på Adams instagram.
Att försöka tvätta bort det och radera är högst osmart under en pågående utredning är idiotiskt. Men han verkar ju inte allt för smart, ”mina kära vänner”.
En Annan rolig sak med UNIK är att alla deras försäljningar är rekord enligt dom 😂 stämmer ju inte alls.
Den där bruden Emilia Aspelin sålde en identisk bostad en månad tidigare högst upp i huset. Jag fick på våning 1, 650 000 kr högre i samma marknad och samma skick eftersom det va nyproduktion. Räknar man in att hennes försäljning låg på våning 6 och min på våning 1 så kan man. Säga att hon fick 1,2 millar lägre pris. Normalt för
Det området är 100 000 kr per våningsplan. Fattar inte hur hon fick säljarna att släppa på det priset. Hon skröt öm att det varit budgivning men gick ut med lockpris. Noll erfarenhet verkar inte kompetent. Jag med 15 års erfarenhet i Sthlm tycker det är skumt. De säljer till bajspriser. Men nu förstår jag bulvanerna köper billigt och sen söljer dom efter 6 månader. Win win för mäklaren som dubblar sin statistik i området… fula fiskar! Usch säger jag är så upprörd!