Citat:
Ursprungligen postat av
Fuckingking
Problemet är köpeutbildning FEI! Varför finns den ens. Franschisetagare köper in dessa utbildningar i till kriminella blattar för 200 000 kr. Sen låser de fast anställda så de måste jobba av skulden. Samtligt som de drar av hela beloppet på sin firma. Jag undrar varför FEI. Finns? Överetablering av mäklare. Dessutom finns mäklare på 7 högskolor. Varför ha en 17 månaders utbildning som är kortare och kräver noll betyg.
Påtalat detta för FMI och Mäklarsamfundet, de har inte tagit detta på allvar. Jag är själv mäklare sen 15 år tillbaka, kommer inte avsluta min identitet. Jag har säkert 20 blattar till som fuskar….
Avslöja min identitet. Kortare utbildning till högskolan. Dessa tar 17 månader, högskolan minst 24 månader.
Klart man får skitmäklare då, inga betyg och kortare utbildning.. ett skämt!!! Pinsamt för mig som fick kriga för 15 år sen med betygssnitt på 18,76… Genvägar lönar sig alldrig men tydligen för mäklare. Betalar du pengar blir du klar snabbare. Franschisetagarn låser fast dom, drar av hela bellpppet på firman. Att detta inte granskas. Kom igen nu Aftonbladet, expressen. Vad har ni för
Dåliga grävare? Hitta grundproblemet annars försvinner inte den a skit. Massa oseriöst obildat folk som söker lyckan