2023-05-10, 07:14
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du kan ju kämpa för att ett gäng inavlade bönder ska få sprida sin skit. Du kommer att vara ensam och jobba i motvind men kämpa. Men du måste ta dig ut ur din mammas källare. Nazism och rätten att få vara den man vill är så dålig jämförelse… men din chef sa något liknande.
Rätten att få sprida pedofili och mental ohälsa? Nej din lilla vänsterpedofil, transor hör hemma på sluten avdelning, inte på daghem.
Citera
2023-05-10, 07:15
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
I så fall borde det finnas rapporter om traumatiserade barn.

Det finns inte annat än i ditt förvirrade psyke.

Hört talas om ex. könsdysfori bland barn- och ungdomar och att denna ökat lavinartat det senaste decenniet?
Citera
2023-05-10, 07:16
Medlem
Det var en gång...en normal perverterad HeteroSnuskGubbe som ville bräda alla Transor som Sagouppläsare på Landet Absurdistans alla Bibliotek. Han fick grönt Ljus av ett till-likaledes lika normalfuntat Konservativt Kommunal-råd. Han blev mäkta populär av alla PK-indoktrinerade Ungar som verkligen började tröttna på Farbröder utklädda som Tanter. Särskilt gillade de hans Historier/Förvecklingar med just Transor som han träffat i Sämre Asien som lurat honom.
Men då blev alla Transor som läste Sagor i Absurdistan så avundsjuka när de miste a l l a sina uppdrag, så de bestämde sig för att sätta stopp och gaddade sig samman.
De la sig i bakhåll efter en Uppläsning och gick löst på den Populäre Snuskgubben med sina Bögslungor. Men Gubben var stark och slog ihjäl de flesta elaka & onda Transorna som begravdes som utfyllnad i VägBulor/Gupp av Trafikverket.
Varpå Gubben uttalade de bevingade orden; "Jag hade gärna dragit över dig men bara med Bilen"!
De som kom undan tvingade han till en "liten Sinnesundersökning" & LögndetektorTest så de aldrig mer skulle besvära Ungarna.
Sen levde Ungarna lyckliga i alla sina Dagar. Och där var Sagan slut!
Senast redigerad av TageG2 2023-05-10 kl. 07:22.
Citera
2023-05-10, 07:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hört talas om ex. könsdysfori bland barn- och ungdomar och att denna ökat lavinartat det senaste decenniet?
Ja och det ökade långt innan sagostunderna kom på tapeten.

Sambandet finns bara i ditt skeva psyke.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Varför ska drag queens få ta del av skattebetalarnas pengar för att åka runt och uppträda och läsa HBTQ-certifierade "sagor" för barn?

Vi betalar väl redan förskolepedagoger för att lära barnen grundläggande kunskap inom respekt, vänskap och beteende?

Är det inte i grund och botten barnets mor & far som ska lära barnet dessa grunder?

När man ser vilka föräldrar det är som går på sagostunderna så ska man nog inte förvänta sig någon uppfostran urhuvodtaget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Babsan och Farbror Barbro kunde visas på tv utan att nymoralister skrek om propaganda, de stackars barnen och allt vad ni nu skriker om.

Ni är som ett gäng gnälliga kärringar. Ta och kamma er.

Det går inte att jämföra Babsan med dessa dragshowartister. Det är som att jämföra äpplen och päron, eller rent av äpplen och fikon.

Och för den delen så var väl After dark normalt en krogshow som var riktad mot vuxen publik, förutom bidrag till melodifestivalen, eller hur?

Dom var inte ute och blandade sig med barn. Detta skulle jag säga är ett viktigt steg hbtq-lobbyn har fått igenom.
Som någon skrev, ett steg i att normalisera transor och pride, på oskyldiga barn som inte kan välja. Man skulle definitivt kunna säga att det är indoktrinering.

”Se så bra och fullt normalt det är med transor” eller ”bla bla bla, vilken jäkla hbtq-floskel du vill”

Det är fel i grunden. Det är barn.
Citera
2023-05-10, 07:30
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Ja och det ökade långt innan sagostunderna kom på tapeten.

Sambandet finns bara i ditt skeva psyke.

Nja, att transexuella tillåts grooma barn på bibliotek är ingen gammal företeelse. Du tror inte denna perverterade display av, bland annat, vuxna män i trikåer, förstärker förvirringen bland barn- och ungdomar? Individer som är som svampar i den åldern och som här indoktrineras... Undrar just varför du försvarar all perversion med näbbar och klor - månne ligger detta nära din intressesfär? Är du pedofil och/eller transa?
Citera
2023-05-10, 07:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
De flesta stör sig nog inte på dragqueens, nej. De har funnits i vår kultur rätt länge nu. Allt från monty pyton till nile city till babsan. Inget nytt under solen och inget att hetsa upp sig över.
Monty Python gör ju narr av feminismen och könsbytare: https://www.youtube.com/watch?v=sFBOQzSk14c

Hade inte funkat idag, då hade hbtq-lobbyn gått upp i falsett av kränkthet.
Citera
2023-05-10, 07:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nja, att transexuella tillåts grooma barn på bibliotek är ingen gammal företeelse. Du tror inte denna perverterade display av, bland annat, vuxna män i trikåer, förstärker förvirringen bland barn- och ungdomar? Individer som är som svampar i den åldern och som här indoktrineras... Undrar just varför du försvarar all perversion med näbbar och klor - månne ligger detta nära din intressesfär? Är du pedofil och/eller transa?
Nej jag är inte transa men jag tycker inte om när idioter förföljer människor för något som de inte kan rå för. Dessutom är det inte bara jag som har de här åsikterna. Möjligen är jag litet ensam här på flashback där ni inom tokhögern annars lever av ryggdunkningar av likasinnade som är lika störda, eftersom ni inte har någon annan plats att sprida er skit. Jag tycker ni ska vara medvetna om att ni är i minoritet i samhället.

Och nej det är ingen gammal företeelse. Har du inget annat än förvirrade lögner och hjärnspöken att komma med?
Citera
2023-05-10, 07:35
Medlem
Föräldrarna är dock värst. Spelar ingen roll hur uppenbart vidrigt och fel något är så finns det alltid föräldrar som drar sina barn ditt.
Citera
Medlem
Män som inte har egna barn men gärna vill vara nära andras barn får mina varningsklockor att ringa.

När mannen också kallar sig för en skamlös vinhora och klär ut sig till en promiskuös kvinna blandad med clown-inslag så blir jag riktigt orolig.

När detta sedan finansieras med skattemedel och inte får ifrågasättas blir jag övertygad om att det är en skadlig psyop. Kolla på USA där de har extremt problem med pedofiler i skolor som ger i hemläxa att låta barn beskriva sexuella fantasier de kan komma på.

Dessa transor gillar också att ha "personliga relationer" med barn där de delar hemligheter. Vad delar transan med sig av?

Hur fan blev samhället så här degraderat?
Citera
Medlem
Skyggedanss avatar
Det är fixeringen kring våra barn som är problemet. Jag spekulerar att om inte homolobbyn backar kring denna utveckling så kommer det leda till konflikter och fysiska angrepp inom samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in