2023-05-08, 14:52
Medlem
Jag behver vl 1-2k helst inom 48h har kass ekonomi vad kan jag gra frutom att lna pengar av ngon fr att f ihop summan? Kom med tips och rd ni som har enkla stt att drifta pengar. Lgga upp n skit p facebook marketplace?
Citera
2023-05-08, 15:03
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6IXFEET
Jag behver vl 1-2k helst inom 48h har kass ekonomi vad kan jag gra frutom att lna pengar av ngon fr att f ihop summan? Kom med tips och rd ni som har enkla stt att drifta pengar. Lgga upp n skit p facebook marketplace?
1-2 lax r ju inga problem att hustla ihop.

Som du sjlv sa, slj grejer du har.

Alt 2 gr 20 slngar med oregano och slj dem som grs.
Citera
2023-05-08, 15:08
Medlem
mrsluggans avatar
Beror p vart du bor, g runt gatan och frga om nn behver tvtta fnster, ta 100 kr per fnster

Nu nr solen brja skina in s syns all smuts

Annars slj skit du har som ligger hemma
Citera
2023-05-08, 15:12
Medlem
knark-kungens avatar
Gr ett gloryhole nnstans i stan, gr reklam p Facebook, lgg upp en bild p en snygg tjej du tar frn Google.
Citera
2023-05-08, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6IXFEET

Jag har ingen aning om vad Drifta pengar betyder, men det verkar som om du anser att du behver lna. Jag hade tagit av buffertsparandet om jag varit i din situation
Citera
2023-05-08, 17:51
Kp och slj fonder eller aktier i riskbolag. P 48h hinner de g upp nn procent.
Citera
2023-05-16, 00:13
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Jag har ingen aning om vad Drifta pengar betyder, men det verkar som om du anser att du behver lna. Jag hade tagit av buffertsparandet om jag varit i din situation
Det sger sig vl sjlvt att TS inte har ngot sparande att ta av, d hade hen naturligtvis gjort det.
Citera
2023-05-16, 00:42
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic

Precis som du sger s behver han lna s hur fan ska han kunna ta frn buffertsparande nr han inte har pengar? Tnk till innan du skriver.
Citera
2023-05-16, 20:11
Medlem
Eftersom du anvnder ett ord som drifta antar jag att du r knarkare s ett tips r att slja knark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in