2023-05-08, 14:52
Medlem
Jag behöver väl 1-2k helst inom 48h har kass ekonomi vad kan jag göra förutom att låna pengar av någon för att få ihop summan? Kom med tips och råd ni som har enkla sätt att drifta pengar. Lägga upp nå skit på facebook marketplace?
Citera
2023-05-08, 15:03
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6IXFEET
Jag behöver väl 1-2k helst inom 48h har kass ekonomi vad kan jag göra förutom att låna pengar av någon för att få ihop summan? Kom med tips och råd ni som har enkla sätt att drifta pengar. Lägga upp nå skit på facebook marketplace?
1-2 lax är ju inga problem att hustla ihop.

Som du själv sa, sälj grejer du har.

Alt 2 gör 20 slängar med oregano och sälj dem som gräs.
Citera
2023-05-08, 15:08
Medlem
mrsluggans avatar
Beror på vart du bor, gå runt gatan och fråga om nån behöver tvätta fönster, ta 100 kr per fönster

Nu när solen börja skina in så syns all smuts

Annars sälj skit du har som ligger hemma
Citera
2023-05-08, 15:12
Medlem
knark-kungens avatar
Gör ett gloryhole nånstans i stan, gör reklam på Facebook, lägg upp en bild på en snygg tjej du tar från Google.
Citera
2023-05-08, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6IXFEET

Jag har ingen aning om vad ”Drifta pengar” betyder, men det verkar som om du anser att du behöver låna. Jag hade tagit av buffertsparandet om jag varit i din situation
Citera
2023-05-08, 17:51
Köp och sälj fonder eller aktier i riskbolag. På 48h hinner de gå upp nån procent.
Citera
2023-05-16, 00:13
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Jag har ingen aning om vad ”Drifta pengar” betyder, men det verkar som om du anser att du behöver låna. Jag hade tagit av buffertsparandet om jag varit i din situation
Det säger sig väl självt att TS inte har något sparande att ta av, då hade hen naturligtvis gjort det.
Citera
2023-05-16, 00:42
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic

Precis som du säger så behöver han låna så hur fan ska han kunna ta från buffertsparande när han inte har pengar? Tänk till innan du skriver.
Citera
2023-05-16, 20:11
Medlem
Eftersom du använder ett ord som drifta antar jag att du är knarkare så ett tips är att sälja knark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in