2024-12-03, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Nu är Jennifer tydligen på väg bort från (få foten från?) Viaplay. Frågan är var hon skall ta vägen härnäst? Det är väl nästan bara TV4 som kan bli aktuellt för det känns ju inte troligt att hon skulle gå till SVT och gå ner i lön.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...league-studion

Bara jag slipper se fanskapet i tv-rutan blir det alldeles utmärkt. Samma sak gäller lilleputtarna (och odugliga i sportsammanhang) Frida Nordstrand och Camilla Nordlund. Den sistnämnda har bara ett röstläge, och folk hon intervjuar i pauser och efter matcher hör ibland inte vad hon säger. Konstigt att ingen ansvarig har sagt åt henne.
Viaplay är väl för övrigt riktigt illa ute. Nästan 10 miljarder back förra året är en hisnande summa.
Citera
2024-12-03, 18:05
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Bara jag slipper se fanskapet i tv-rutan blir det alldeles utmärkt. Samma sak gäller lilleputtarna (och odugliga i sportsammanhang) Frida Nordstrand och Camilla Nordlund. Den sistnämnda har bara ett röstläge, och folk hon intervjuar i pauser och efter matcher hör ibland inte vad hon säger. Konstigt att ingen ansvarig har sagt åt henne.
Viaplay är väl för övrigt riktigt illa ute. Nästan 10 miljarder back förra året är en hisnande summa.
Nje Franska Canal+ har tryckt in pengar och det diskuterats om inte dem kommer köpa upp VIAPLAY totalt men det är lite off topic!
Citera
2024-12-19, 10:33
Medlem
ChiliPepperss avatar
Tycker faktiskt hon varit en bättre programledare än många andra på viaplay genom åren. Hoppas det bara är att hon vill göra annat än om det skulle vara någon konflikt.

Men jag noterade förut att hon aldrig satt i studion under CL de gånger jag tittade.
Citera
2024-12-19, 11:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiliPeppers
Tycker faktiskt hon varit en bättre programledare än många andra på viaplay genom åren. Hoppas det bara är att hon vill göra annat än om det skulle vara någon konflikt.

Men jag noterade förut att hon aldrig satt i studion under CL de gånger jag tittade.
Nog har hon varit i CL studion och på plats dessutom!
Citera
2024-12-19, 14:20
Medlem
ChiliPepperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nog har hon varit i CL studion och på plats dessutom!

Ah då har de bara roterat. Menar dessutom årets säsong inte förgåendes
Citera
2024-12-19, 20:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiliPeppers
Ah då har de bara roterat. Menar dessutom årets säsong inte förgåendes
Denna menar jag också..
Dem har haft henne ute på fältet men nu inte på ett tag utan hon har kört mest PL!
Citera
2025-01-26, 22:19
Medlem
anuspontens avatar
Vill gärna att hon fortsätter. Verkar vara en go tjej och inte alls lika skitnödiga som domm andra tjejerna som deltar i fotbollssändningarna
Citera
2025-01-27, 05:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Vill gärna att hon fortsätter. Verkar vara en go tjej och inte alls lika skitnödiga som domm andra tjejerna som deltar i fotbollssändningarna
Tror nog att hon gör det iom att JK kör studio ännu annars hade hon lämnat vid nyår
Citera
2025-02-01, 11:00
Medlem
Hon har jättekorta armar och behöver hjälp med att kamma håret högst upp på huvudet.
Citera
2025-02-05, 17:39
Medlem
Verkar vara en riktigt hemsk människa. Otrevlig mot allt och alla och tror hon är någon form av superstar. Sen att hon visar hur korkad hon är i alla mot alla. Jennifer du är och förblir ett jävla skämt din feta dvärg.
Citera
2025-02-06, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reisq
Verkar vara en riktigt hemsk människa. Otrevlig mot allt och alla och tror hon är någon form av superstar. Sen att hon visar hur korkad hon är i alla mot alla. Jennifer du är och förblir ett jävla skämt din feta dvärg.

Och nu har hon äntligen fått sparken!
Citera
2025-02-06, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3xc1t3r
Och nu har hon äntligen fått sparken!

Okej där ser man. Tycker dock synd om hennes brorsa som är riktigt trevlig när man träffar honom, men hon näää
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in