2025-02-06, 18:52
Medlem
Tråkigt! Jag ska erkänna att jag var helt emot henne när hon började. Där och då tänkte jag att hon säkert är inkvoterad. Men med tiden har hon växt in i rollen och numera bättre än andra programledare. Jag kommer sakna Jennifer.
Citera
2025-02-06, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3xc1t3r
Och nu har hon äntligen fått sparken!

Hon har inte allt fått sparken. Du vet inte vad du pratar om. Sparken är något helt annat än att sluta/byta arbetsgivare. Varken du, jag eller media vet varför.
Citera
2025-02-06, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reisq
Verkar vara en riktigt hemsk människa. Otrevlig mot allt och alla och tror hon är någon form av superstar. Sen att hon visar hur korkad hon är i alla mot alla. Jennifer du är och förblir ett jävla skämt din feta dvärg.

Moget inlägg. Vad har hennes utseende med detta att göra? Hon ser väl bättre ut än vad snittet gör i Sverige (vilket också saknar relevans) så lägg ner ditt trams.
Citera
2025-02-06, 20:35
Medlem
DjPuttes avatar
Tydligen kom dem inte överens om förlängning av avtalet mellan JK & VIAPLAY, återstår se när dem faller till föga och ger henne vad hon villa ha!
Citera
2025-02-06, 22:00
Medlem
ZebranJannes avatar
Tråkigt att hon slutar på Viaplay. Har verkligen uppskattat henne. Hon verkar både sympatisk, genuin och trevlig, oerhört kunnig och en av verkligt få som "gick igenom rutan". Hoppas hon dyker upp på någon annan plattform inom kort.

Man blir ju dock nyfiken på varför hon slutade. Hoppas hon dyker upp i Alla Mot Alla eller På Spåret igen iaf. Hon är både en sann karaktär och trevlig att vila ögonen på.
Citera
2025-02-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Tråkigt! Jag ska erkänna att jag var helt emot henne när hon började. Där och då tänkte jag att hon säkert är inkvoterad. Men med tiden har hon växt in i rollen och numera bättre än andra programledare. Jag kommer sakna Jennifer.

Hoppas att de tar in ola wenström nu igen för då kanske man kan börja titta på deras fotbollssändningar i höst
Citera
2025-02-07, 16:11
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billthekid1
Hoppas att de tar in ola wenström nu igen för då kanske man kan börja titta på deras fotbollssändningar i höst
Han är rökt inom VIAPLAY!
Citera
2025-03-03, 16:59
Medlem
drinksareonmes avatar
Ser ju ut som en liten hobbit bland de ståtliga männen.

Bild från kvällens Jeopardy. Spoilerfri såklart.

https://imgbox.com/5UMYNvHm
Citera
2025-03-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZebranJanne
Tråkigt att hon slutar på Viaplay. Har verkligen uppskattat henne. Hon verkar både sympatisk, genuin och trevlig, oerhört kunnig och en av verkligt få som "gick igenom rutan". Hoppas hon dyker upp på någon annan plattform inom kort.

Man blir ju dock nyfiken på varför hon slutade. Hoppas hon dyker upp i Alla Mot Alla eller På Spåret igen iaf. Hon är både en sann karaktär och trevlig att vila ögonen på.

Ja alla mot alla har hon ju dykt upp i. Hon måste vara svårt eller snudd på iallafall? Hennes armar/händer ger de vibbarna?
Citera
2025-03-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Moget inlägg. Vad har hennes utseende med detta att göra? Hon ser väl bättre ut än vad snittet gör i Sverige (vilket också saknar relevans) så lägg ner ditt trams.

Menar du, av turkar som bor i Sverige då eller???
Syskonen Kukaslan är väl turkar?
Citera
2025-03-05, 19:05
Bannlyst
Är det klart vad Jennifer ska göra härnäst? Blir det SVT kanske?
Citera
2025-03-05, 19:29
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red.John
Är det klart vad Jennifer ska göra härnäst? Blir det SVT kanske?
Nej inget klart tror nämligen att VIAPLAY sagt vänt iom Peter Jihdes kontrakt går ut snart, Då kan det signa upp henne igen som ersätter han!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in