Nu när du säger det har jag tidigare hört att "Aslan" betyder lejon.
Intressant. Jag gjorde nu inte kopplingen pga likheten till den amerikanska klanen.
Det var ett passande namn på henne må jag säga.
Du har inte läst böckerna om Narnia när du var liten?
Där kung Aslan är just.. ett lejon.
Kuksugsklan.....hon behöver inte böja sig när hon ska suga kukslam.
Och det fina är att då hon suger kan man ställa ifrån sej groggen på huvet,perfekt höjd
Skämt åt sidorna frukthandlar'n, jag tror hon är skärpt och väl skickad till sitt uppdrag
Haha. Jäklar, vilken rolig tjej. Kikat igenom massa bilder och klipp från hennes twitter och där finns massor med innehåll där hon driver med sin egen längd och misslyckade intervjudetaljer. Sånt fixar bara folk med självdistans, humor och oftast en stor portion skicklighet.
Hon är kurd(är hon det?)och rädd för att visa tänderna av någon anledning.
vet inte varför
Dom ser ju normala ut.
Något jag noterat i hennes sportsändningar och även Filip och Fredrik
Döljer övre tänderna med överläppen
Nej hon är syrian (från Turkiet) vad jag minns..vi gick i samma skola men kände inte igen henne öht från skoltiden..skötsam,väluppfostrad och med i elevrådet på den tiden. Hade väldigt krusigt hår och var lite mullig vad jag minns. Ser ut som en annan person idag.
Haha. Jäklar, vilken rolig tjej. Kikat igenom massa bilder och klipp från hennes twitter och där finns massor med innehåll där hon driver med sin egen längd och misslyckade intervjudetaljer. Sånt fixar bara folk med självdistans, humor och oftast en stor portion skicklighet.
Plus, Jennifer är kurvig, go och söt och en alldeles ypperlig programledare
Har bara sett henne På spåret och Alla mot alla men, är hon nervös eller nått?
Hon verkar vara väldigt anal och lite humorbefriad.
T.ex när det dras något skämt i studion och alla skrattar, utom hon... Bara sitter där och stirrar ner.
Verkar vara ganska osäker och kompenserar med att vara dominant och för hård på sig själv. Typisk duktig flicka...
Kolla bara dynamiken mellan henne och storebrorsan på på spåret.
Nu är Jennifer tydligen på väg bort från (få foten från?) Viaplay. Frågan är var hon skall ta vägen härnäst? Det är väl nästan bara TV4 som kan bli aktuellt för det känns ju inte troligt att hon skulle gå till SVT och gå ner i lön.
Nu är Jennifer tydligen på väg bort från (få foten från?) Viaplay. Frågan är var hon skall ta vägen härnäst? Det är väl nästan bara TV4 som kan bli aktuellt för det känns ju inte troligt att hon skulle gå till SVT och gå ner i lön.
Känslan är TV4 är inte heller aktuellt iom dem sitter inte på ngr tunga rättigheter, Undrar om hon inte söker sig vidare till ngt annat och att där av tog dem in Frida Nordstrand som ersättare....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!