Citat:
Ursprungligen postat av
Junifived69
Sökningar talar absolut inte till hans fördel, att han har gjort det har jag ingen tvekan om Men vi har många solklara fall där gärningsman ändå kommit undan för att de har funnits lite tvivel. Jag hoppas innerligt att han för livstid och sedan dödas dagen innan han ska släppas fri om sisådär 20 år från och med nu.
Tycker inte att det finns några tvivel, utredarna har gjort ett noggrant jobb.
Hon har inte tagit död på sig själv, och inte heller nån från vare sig i hennes familj eller vänner. Nån pundare ute på gården eller i källaren, glöm det finns inte ett spår efter nån främmande person i hennes lägenhet ens.
Däremot tror jag inte att det handlar enbart om nåt hedersmord och att hans familj skulle utesluta honom ifall han berättade, utan han har inte heller velat haft vare sig nåt barn eller bli tvingad till att ha ett "riktigt" förhållande med Saga, eftersom han roar sig ju uppenbarligen med andra tjejer samtidigt. Och att ta ansvar verkar inte vara hans grej, mer än det han blir tillsagd ibland av mamma att göra.
Han ljuger för sin familj, ljuger för vänner, ljuger för tjejer etc. det är så han verkar fungera med det mesta. Ljuga och manipulera istället för att vara ärlig och stå för vad han gör, han har ju kommit undan med det länge verkar det som, han har varit så uppblåst av sig själv så han tror han ska kunna komma undan nu med ett mord dessutom.
Han kommer förmodligen även att hävda sin oskuld fram till den dagen han dör. Om han så hade blivit ertappad mitt i mordet med mordvapnet mitt i handen så hade han nekat till det och försökt att ljuga sig ur det och skyllt på alla andra förutom sig själv. För så skruvad i huvudet är han !
Hade det här skett i USA så hade han blivit åtalad för dubbelmord och i "rätt" delstat hade han blivit dömd till death row utan tvivel. Vilket är vad han förtjänar !